Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 385 záznamů.  začátekpředchozí363 - 372dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analýza počtu reklamací a procesu vyřizování reklamací ve společnosti LASSELSBERGER, a.s.
Davídková, Veronika ; Hykš, Ondřej (vedoucí práce) ; Plášková, Alena (oponent)
Hlavním tématem diplomové práce je spokojenost zákazníků. Úvodní teoretické části práce jsou věnovány právě zákazníkovi a jeho spokojenosti, metodám jejího měření a způsobu, jak řešit stížnosti, příp. reklamace v organizacích. Praktická část práce se zaměřuje na analýzu jakostních reklamací, procesů řešení reklamací a stížností a hodnocení spokojenosti zákazníků ve společnosti LASSELSBERGER, a.s., vyrábějící keramické obklady a dlažby. Cílem a vyústěním práce je formulace doporučení vyplývajících z vypracovaných analýz i teoretických poznatků. Tato doporučení mají zlepšit dosavadní průběh analyzovaných procesů s ohledem na kvalitu jejich výstupů a především s ohledem na spokojenost zákazníků.
Ekonomická analýza a .s. Plzeňský Prazdroj
Lang, Jiří ; Mikan, Pavel (vedoucí práce) ; Eysseltová, Sylvie (oponent)
Tato práce se zabývá ekonomickou analýzou a.s Plzeňský Prazdroj. Práce je rozdělena na dvě části. První část uvádí použitý metodický aparát. V druhé části je vypracována ekonomická analýza a.s Plzeňský Prazdoj za období 2004 - 2008 na základě metodického aparátu uvedeného v první části. Cílem práce je popis současné situace podniku a jejího budoucího vývoje.
Marketingový mix posilovny Sport Centrum Budokan
Růžová, Monika ; Procházková, Markéta (vedoucí práce) ; Šádek, Milan (oponent)
Cílem práce je popsat a analyzovat marketingový mix a marketingové aktivity posilovny SPORT CENTRUM BUDOKAN s důrazem na zvýšení atraktivnosti a konkurenceschopnosti, identifikovat případné nedostatky a formulovat soubor doporučení pro majitele posilovny, tj. navrhnout ucelenou marketingovou strategii. Na základě vlastní marketingové analýzy (situační analýza, analýza SWOT, mystery shopping, dotazování, pozorování a benchmarking) jsem navrhla marketingovou strategii, díky které bude dosaženo stanoveného cíle.
Benchmarking v ICT
Blecher, Jan ; Pour, Jan (vedoucí práce) ; Dohnal, Jan (oponent)
Cílem této práce je popsat přínosy benchmarkingu v IT v širším kontextu a jeho možností vůbec. V práci vymezuji benchmarking jako proces a uvádím základní pravidla a doporučení. Dále pak definuji jednotlivé oblasti benchmarkingu v IT a popisuji možnosti jejich využití. Nejznámější oblastí benchmarkingu v IT je benchmark IT nákladů, který ovšem představuje pouze malou část možností, které benchmark v IT nabízí. V této práci je spíše pomyslným prvním stupněm na cestě k porovnávání přínosů IT pro organizaci. Benchmark není jen metodou porovnávání výkonnosti IT, ale také způsobem, jak lépe sladit činnost IT s podnikovou strategií nebo zprůhlednit činnost tohoto oddělení interním zákazníkům. Umožňuje kontinuální zlepšování nejen pro vnitřní procesy IT, ale také pro služby, které IT poskytuje a v důsledku také pro obchodní procesy, které těmito službami podporuje. Čtenář se dále seznámí s praktickou ukázkou benchmarku IT procesů a se specifiky benchmarku outsourcovaných procesů. Na základě této práce by mělo být možné stanovit strategické cíle pro IT oddělení v oblasti benchmarkingu. A za druhé, realizovat úvodní projekt benchmarku IT procesů.
Racionalizace organizačních struktur v bankovních institucích
Mrvíková, Jana ; Malý, Milan (vedoucí práce) ; Kubala, František (oponent)
Diplomová práce je zaměřena na metody, které se v současné době používají k racionalizaci organizačních struktur v bankovnictví. Na praktických příkladech práce popisuje možnosti metod, vysvětluje způsob jejich praktického použití, porovnává je mezi sebou a zhodnocuje jak jsou účinné a vhodné v sektoru bankovnictví.
Aplikace benchmarkingu ve společnosti České dráhy, a. s.
Devátá, Markéta ; Neumaierová, Inka (vedoucí práce) ; Plandor, Josef (oponent)
Cílem diplomové práce je zmapovat možnosti využití benchmarkingu a jeho přínos pro firmu, aplikovat metodu benchmarkingu a navrhnout zlepšující doporučení. Teoretická část diplomové práce zobrazuje benchmarking jako nástroj podpory strategického managementu, jeho přínos, postup a varianty využití. V praktické části je představen předmět benchmarkingu, skupina České dráhy, a.s. a jejich finanční situace. Finanční benchmarking porovnává České dráhy, a.s. s odvětvím služeb v ČR a s významnými železničními společnostmi v zahraničí. Poslední analýza je zaměřena benchmarking s autobusovou dopravou z pohledu zákazníka.
Aplikace benchmarkingu v realitním odvětví
Šindelář, Jakub ; Neumaierová, Inka (vedoucí práce) ; Volencová, Alena (oponent)
Diplomová práce pojednává o aplikaci benchmarkingu z pozice Realitní společnosti České spořitelny. V teoretické části práce je popsán celkový proces strategického řízení, z kterého benchmarking vychází. Poté je dán teoretický základ samotného benchmarkingu (postup, druhy, výhody, nevýhody). V praktické části práce je nastíněna situace Realitní společnosti České spořitelny na realitním trhu, její největší slabiny a je zvolen benchmark pro porovnání. Po samotné aplikaci benchmarkingu (finančního i nefinančního) jsou vyvozeny závěry a doporučení, které by měly vést ke zvýšení výkonnosti společnosti.
Optimalizace sourcingu v konkrétní frimě
Spejchal, Luděk ; Toman, Prokop (vedoucí práce) ; Dudová, Lenka (oponent)
Cílem diplomové práce je detailní pohled na průběh a způsob řízení veškerých sourcingových aktivit ve společnosti Thermo Fisher Scientific. Centrem zájmu je česká pobočka společnosti situovaná v Mukařově, ve které mimo výrobu dochází k sourcingu jak pro vlastní potřeby (kdy má ve většině případů v rukou rozhodovací pravomoc), tak pro celou společnost globálně (kdy funguje pouze jako prostředník hledající obchodní partnery, rozhodovací pravomoce jí však nepřísluší). Hlavním přínosem práce je porovnání obou variant, detailní průzkum a popis všech činností, které by pomohly globální sourcing optimalizovat. Zjistil jsem, že veškeré optimalizace spočívají především ve zlepšení komunikace mezi všemi nákupčími a technology v rámci celé společnosti. Na základě toho jsem navrhl šablony dokumentů, se kterými by nákupčí měli pracovat, databázi dodavatelů a informační server. Výsledkem práce je návrh procesu, který by měl přispět k optimalizaci outsourcovaných projektů.
Imigrace a integrace cizinců ve Velké Británii
Slavíková, Jana ; Abrhám, Josef (vedoucí práce) ; Popovová, Marie (oponent)
Cílem této práce je analyzovat přístup Velké Británie k imigraci a integraci příslušníků třetích zemí do společnosti. Analýza je spojena s komparací se situací a přijímanými opatřeními v rámci Evropské unie. Práce zachycuje vývoj a změny integrační politiky Evropské unie a stávající systém přistěhovaleckých politik ve Velké Británii. Statistické části práce obsahují kvantitativní a kvalitativní popis přistěhovaleckých populací v zemích EU, s důrazem na Velkou Británii. Pozornost je věnována také veřejnému mínění a vnímání přistěhovalců v hostitelských společnostech. Ukazuje se, že ve vývoji integračních politik členských států EU dochází od devadesátých let ke konvergenci k modelu tzv. občanské integrace. Důraz je kladen na individuální integraci přistěhovalců, ale je tolerována jejich skupinová příslušnost. Integrace musí být dvoustranným procesem, se snahou jak ze strany imigrantů, tak hostitelské společnosti. Přesto se z ní stala spíše podmínka, kterou musí imigranti splnit, aby získali více práv. Také Velká Británie začíná podmiňovat vstup do země a získání občanství splněním jazykových a znalostních kritérií, týkajících se historie, institucí a života v zemi. Ačkoli patří její integrační politika k nejúspěšnějším, existují o aktuálních opatřeních pochyby.
Finanční analýza Lafarge Cement, a.s.
Jindrová, Magdaléna ; Tyll, Ladislav (vedoucí práce) ; Doláková, Helena (oponent)
Cílem mé bakalářské práce je vypracovat finanční analýzu společnosti Lafarge Cement, a.s. za období 2002 -- 2007, se zaměřením na kvalitní benchmarking. Práce je rozdělena do dvou hlavních částí. První část popisuje použitou metodologii, druhá část obsahuje praktickou aplikaci metodologie na zkoumanou společnost. Praktická část neobsahuje pouze finanční analýzu zkoumané společnosti, ale také její srovnání se třemi nejbližšími konkurenty. Vyústěním mé práce jsou doporučení společnosti, která vyplývají z uvedené finanční a benchmarkingové analýzy.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 385 záznamů.   začátekpředchozí363 - 372dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.