Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 375 záznamů.  začátekpředchozí362 - 371další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analýza spotřebního chování - cukrovinky
Jirkovská, Hana ; Bártová, Hilda (vedoucí práce) ; Vávra, Oldřich (oponent)
Diplomová práce analyzuje spotřební chování týkající se čokoládových tyčinek. Popisuje metodologii marketingového výzkumu. Hlavní částí je výzkum formou dotazníků mezi studenty VŠE. Zjišťuje oblíbenost jednotlivých značek čokoládových tyčinek a jednotlivých prodejních míst v areálu školy. Výsledky jsou použity pro formulaci doporučení pro strategii prodeje.
Analýza počítačové gramotnosti studentů VŠE
Rychetský, Filip ; Mildeová, Stanislava (vedoucí práce) ; Pírková, Kateřina (oponent)
Práce se zabývá teoretickými a praktickými aspekty získávání počítačové gramotnosti. Teoretické vymezení pojmu počítačová gramotnost v souvislosti s dalšími aspekty vymezuje rámec k analýze počítačové gramotnosti studentů VŠE po absolvování základních celoškolsky povinných kurzů informatiky. Cílem je zjistit úroveň stávajících počítačových dovedností a porovnat, zda získané znalosti stačí studentům na profesní pozice, k jejichž rutinní agendě potřebují počítače. Součástí práce je proto i průzkum počítačových dovedností vybraných předních firem na našem trhu. Na základě srovnání dovedností mezi studenty a společnostmi budou v případě diferencí mezi jedním a druhým nastíněny návrhy vedoucí ke zlepšení počítačové gramotnosti na VŠE.
Praktické úkoly na vysokých školách
Malček, Michal ; Chlapek, Dušan (vedoucí práce) ; Kahoun, Jindřich (oponent)
Práce prochází od systémových a ekonomických aspektů vzájemných vlivů mezi vysokými školami a podnikatelským prostředím k využitelnosti studentských znalostí v reálném podnikovém prostředí. Nejdůležitější součástí teoretické kapitoly je popis a zhodnocení různých forem spolupráce studentů, akademických pracovníků a podnikatelské sféry. Na některé z těchto forem poté navazuje diskuze role webových technologií v procesu spolupráce uvedených subjektů. Na tomto základu jsou v další kapitole zpracovány interpretace propočtů ekonomických dat, výstupů z vlastního průzkumu, ale také interpretace závěrů několika externích analýz. Hlavním cílem analytické části je zejména odhalení a zhodnocení tržních příležitostí na poli zprostředkování vybraných forem spolupráce. Závěrečná část práce je pak reakcí na odhalené příležitosti formou návrhu vlastního projektu.
Výzkum trhu spotřebních předmětů a služeb
Šramotová, Martina ; Bártová, Hilda (vedoucí práce) ; Vávra, Oldřich (oponent)
Diplomová práce zkoumá trh ústní hygieny. Popisuje metodologii marketingového výzkumu. Pomocí dotazníkového šetření zjišťuje nákupní zvyky studentů vysokých škol. Praktická část prezentuje výsledky výzkumu a formuluje marketingová doporučení.
Financování vysokých škol v USA
Černá, Veronika ; Urbánek, Václav (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá financováním vysokých škol v USA. Americké vysoké školství získává prostředky z více zdrojů, nespoléhá se pouze na státní financování. Nízkou státní či federální přímou podporu tak musí kompenzovat soukromý sektor a grantová politika. V první části jsme rozebrali nejdůležitější zdroje financí soukromých i veřejných vysokých škol, současný stav, problémy a jejich řešení. Soukromým vysokým školám plyne největší část příjmů z federálních grantů a školného, veřejné školy navíc částečně dotují státy. Novým trendem je přechod od podpory škol k podpoře studentů. Zanikají automatické subvence států školám a ušetřené prostředky putují bezprostředně ke studentům. V druhé části jsme se proto soustředili na otázku financování vlastního studia a nahlédli do soustavy federální finanční pomoci studentům, která v České Republice nemá obdoby. Vyšší vzdělání se díky efektivní pomoci potřebným stává nejdostupnější v celé historii USA a pojme nyní více jak 18 milionů studujících.
Návrh webové podpory studentů oboru Informatika
Herout, Jan ; Benáčanová, Helena (vedoucí práce) ; Toman, Prokop (oponent)
Ve své práci se zabývám současným problémem webové podpory studentů, konkrétně studentů oboru Informatika vyučovaného na Fakultě informatiky a statistiky na Vysoké škole ekonomické v Praze. V práci nabízím tři návrhy nového modelu této webové podpory, opřené o vlastní zkušenosti s prací na současných webových stránkách. Jednotlivé návrhy jsou postaveny na pilíři navigačního schématu, ale přitom jsou stručné a přehledné. V závěru práce je porovnání všech tří navrhovaných variant dvěmi možnými způsoby. Na základě těchto porovnání je v práci stanoven výsledný navrhovaný postup na úpravu současného stavu webové podpory studentů.
Návrh mediální kampaně služby Student SMS Grátis
Engel, Filip ; Mottlová, Libuše (vedoucí práce) ; Téglássy, Rudolf (oponent)
Práce mapuje dosavadní komunikaci Vodafone a srovnává s konkurenty. Teoreticky shrnuje výhody a nevýhody jednotlivých mediatypů. Představuje novou službu a navrhuje možnost její propagace.
Analýza image STUDENT AGENCY
Stejskalová, Daniela ; Indrová, Jarmila (vedoucí práce) ; Svobodová, Iva (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá analýzou firemní image a smyslem jeho řízení z pohledu marketingu i z pohledu managementu v oblasti cestovních kanceláří. Práce obsahuje celkem pět kapitol. První kapitola se zabývá významem pojmu image obecně a způsobem jeho výzkumu. Druhá kapitola charakterizuje ?corporate identity? jako nástroj budování firemní image. A třetí kapitola shrnuje základní pravidla budování image. V návaznosti na část teoretickou jsou ve čtvrté kapitole popsány složky firemní identity společnosti Student Agency a jejich vliv na image Student Agency. Poslední, pátá kapitola, se zabývá výzkumem image Student Agency mezi zákazníky v porovnání s konkurenční firmou GTS International.
Vliv školného na financování vysokých škol
Razimová, Jana Bc. ; Stejskalová, Irena (vedoucí práce) ; Bláha, Martin (oponent)
Cílem diplomové práce je analyzovat systém financování vysokých škol. Zvláštní pozornost bude věnována problematice školného. Jak školné může ovlivnit financování vysokých škol a jak ovlivní finanční situaci rodin studentů.
Student a ekonomická periodika
Poláková, Terezie ; Simmová, Hilda (vedoucí práce) ; Vávra, Oldřich (oponent) ; Nováček, Jan (oponent)
Práce se zabývá vztahy studentů Vysoké školy ekonomické a České zemědělské univerzity k ekonomickým periodikům (hlavně čtenost, známost titulů v závislosti na navštěvované vysoké škole, pohlaví, ročníku). Věnuje se novinám, časopisům i zahraničním periodikům a částečně zájmům studentů. V závěru doporučení, jak zvýšit čtenost periodik ze strany studentů.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 375 záznamů.   začátekpředchozí362 - 371další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.