Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 414 záznamů.  začátekpředchozí356 - 365dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Optimization of pricing and price policy of the enterprise in the conditions of financial and economic instability
Matsak, Alexander ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Boháček, Jiří (oponent)
Předmětem bakalářské práce je studium cenu a cenovou politiku správcovské společnosti JSC "Náš Standard", který je organizační součástí podniku Vlastnosti O1, v souvislosti s finanční a ekonomické nestability. Cílem je najít způsob, jak optimalizovat cenovou politiku na trhu s nemovitostmi. Vedení společnosti ZAO "Náš standard" je jedním z lídrů na trhu v Moskvě poskytovat zákazníkům profesionální služby správy důvěryhodnosti komerčních nemovitostí. Bakalářská práce byla rozdělena do tří hlavních částí. V první části jsou popsány teoretické základy tvorby cenové politiky, způsobu stanovování cen a analýzy interních a externích indikátorů. Druhá část popisuje organizaci ZAO "našich standardních", on finanční činnosti na léta 2012-2015, analýza potřeby poskytování služeb a analýza cenové politiky. Poslední část obsahuje řešení problémů v oblasti cen a cenové politiky služeb nyní ZAO "Naše standardní".
Evaluation of the company potential on the selected market
Hlinková, Michaela ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Stříteský, Václav (oponent)
Bakalářská práce na téma hodnocení potenciálu společnosti na vybraném trhu se zabývá hlavními faktory, které by mohly přímo nebo nepřímo ovlivnit vstup společnosti Footshop s.r.o. na francouzský trh. K dosažení stanovených cílů jsem se dostala pomocí dílčích cílů, které byly realizovány porovnáváním, průzkumem, PEST analýzou, analýzou internetu a analýzou konkurence. Velkým přínosem do této práce byly vlastní znalosti o Footshopu a rovněž rozhovory s majitelem a se zaměstnanci. V mé práci bylo detailněji rozebráno makroprostředí, komunikace spotřebitelů na vyhledávacích a sociálních sítích a v neposlední řadě jsem se zabývala otázkami konkurence. Zhodnocením těchto působících vnějších a vnitřních sil, jsem přišla k závěru, že Footshop má určitý potenciál usadit se na novém trhu a zvýšit tím objem prodeje a povědomí o značce.
Podnikatelský plán založení soukromé mateřské školy
Dundáčková, Tereza ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce) ; Trachta, Václav (oponent)
Diplomová práce je návrhem podnikatelského plánu pro založení soukromé mateřské školy v Českých Budějovicích. Soukromá mateřská škola bude zřízena jako společnost s ručením omezeným. Podnikatelský záměr vychází z potřeb trhu, analýzy obecného trhu a místního trhu, pro který je charakteristický převis poptávky po službách předškolního vzdělání nad jejich stávajícími kapacitami. Uskutečnitelnost a životaschopnost je podložena organizačním, marketingovým a převážně finančním plánem. Vlastní tržní prostor, kdy je konkurence vyřazena ze hry, zachycuje strategie modrého oceánu.
Marketingová strategie malého ubytovacího zařízení v Praze
Spousta, Filip ; Jenčková, Jiřina (vedoucí práce) ; Kvítková, Zuzana (oponent)
Práce se zabývá deskripcí ubytovacího zařízení a marketingu včetně jeho jednotlivých fází. Cílem bakalářské práce je vypracovat marketingovou strategii pro hotel Pod Věží. Dále práce vypracovává analýzu makroprostředí, SWOT analýzu, segmentaci trhu. Poté práce stanovuje marketingové cíle, které se na základě získaných údajů prostřednictvím marketingového mixu hotelu snaží naplnit. Na závěr probíhají měření a vyhodnocuje se, zda je marketingová strategie hotelu efektivní.
Budování společnosti pro IT správu
Vegner, Martin ; Hradil, Jiří (vedoucí práce) ; Potančok, Martin (oponent)
Práce popisuje jeden z dílčích cílů budování společnosti zabývající se informatickou podporou pro firmy menší velikosti a školy. Zaměřením práce je tvorba webu, grafiky a následná optimalizace, jak pro uživatele, tak i pro vyhledávače. Polem působnosti této firmy je Praha a blízké okolí, kde již existuje mnoho firem s totožným zaměřením. Proto je nutné nalézt příležitosti na trhu, a vytvořit image společnosti. Hlavním cílem práce je vytvořit web společnosti se zaměřením na optimalizaci pro Internetové vyhledávače SEO a optimalizaci pro uživatele.
Analýza trhu Business Intelligence
Nguyen Van, Duc ; Kerol, Valeria (vedoucí práce) ; Novotný, Ota (oponent)
Hlavním cílem a zároveň přínosem této bakalářské práce je výběr a doporučení vhodného Business Intelligence (BI) řešení pro konkrétní podnik a to v souladu s aktuálními podmínkami v podniku a stanovenými kritérii. K dosažení tohoto cíle byla práce rozčleněna do dvou velkých celků. První část práce, která je teoretická, má za úkol seznámit čtenáře s pojmem Business Intelligence, jeho historií, obecnou architekturou a hlavními komponentami BI řešení. Následně proběhne analýza současného BI trhu a stručná charakteristika vybraných BI trendů, které jsou z pohledu BI uživatelů důležité. Praktická část práce se již věnuje samotnému výběru vhodného BI řešení pro konkrétní podnik (PTT Global s.r.o.). Nejprve jsou stanovena kritéria a jejich váhy a to s ohledem na specifické požadavky vedení podniku. Na základě těchto vymezených kritérií jsou vybraná BI řešení analyzována a porovnána. Výsledkem je určení nejvhodnějšího BI řešení pro zkoumaný podnik.
Podnikatelský plán na založení rodinného penzionu
Šreil, Jaromír ; Filipová, Vladimíra (vedoucí práce) ; Drozen, František (oponent)
V bakalářské práci se věnuji sestavením podnikatelského plánu na založení penzionu na pomezí Pardubického kraje a kraje Vysočina. Hlavním cílem je zhodnocení rentability projektu. V teoretické části shrnuji definice pojmů podnikání, struktuře podnikatelského plánu. Praktická část je věnována popisu konkrétního projektu, analýze trhu, konkurence a cílového zákazníka a sestavení marketingového plánu.
Marketingová komunikace firmy InBIO s.r.o
Ondrová, Michaela ; Machek, Martin (vedoucí práce) ; Stříteský, Václav (oponent)
Hlavním cílem bakalářské práce je zmapování marketingových aktivit firmy InBIO s.r.o. Důraz je kladen na online marketingovou komunikaci a zlepšení konkurenční pozice firmy na trhu. Práce je rozdělena na dvě části: teoretickou a praktickou. Teoretická část obsahuje důležité pojmy z vybrané problematiky, které jsou podkladem pro výzkumnou část. Praktická část obsahuje podstatné informace o firmě a analýzu trhu s důrazem na analýzu konkurence, analýzu zákazníků, analýzu místa, analýzu produktového portfolia a SWOT analýzu. Pro analýzu trhu je použit Porterův model. Analýza zákazníků vychází z dotazníkového šetření. Pro hodnocení e-shopu a Facebooku byly provedeny expertní hloubkové rozhovory. Práce čerpá ze sekundárních i primárních dat. V závěru jsou stanoveny návrhy na zlepšení marketingové komunikace. Konečným výstupem bakalářské práce je marketingový plán firmy na rok 2016 a souhrn poznatků využitelných pro ostatní firmy v odvětví.
Analýza trhu čokoládových cukroviniek- Veľká Británia
Kiš Bandiová, Alexandra ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Siwiec, Peter (oponent)
Táto diplomová práca sa zaoberá analýzou trhu čokoládových cukroviniek vo Veľkej Británii. Metodológia použitá k načrtnutiu komplexných hlavných trendov je analýza maloobchodných dát doplnená spotrebiteľským panelom a spotrebiteľským prieskumom. V konečnom dôsledku práca poskytuje detailné zmapovanie trhu čokoládových cukroviniek a vypracováva sériu odporúčaní pre marketingovú orientáciu vo Veľkej Británii.
Zavedení nového postupu zdravotní péče pro český trh
Havran, Adam ; Lhotáková, Markéta (vedoucí práce) ; Cook, Gina (oponent)
Cílem této práce je analyzovat možnosti využití mikro - jehel jako technologie pro doručení léčiv v České republice. Vlastnosti tohoto produktu (aplikace, propojení s léčivem, atd.) definují tři možné cílové skupiny: pacienty, poskytovatele zdravotní péče nebo farmaceutické společnosti. Jedním z cílů práce je analyzovat právní požadavky na tyto produkty, zhodnotit aktuální situaci na trhu a podle těchto informací vybrat nejlepší skupiny pro spotřebu výrobku. Také výrobek sám o sobě představuje výzvu neboť existuje několik návrhů mikro - jehlových nebo dokonce bezjehlových lékových aplikátorů. Spojeno dohromady, tato studie si klade za cíl zjistit, zda je český trh schopen přijmout nový způsob podávání léků, jaká podoba produktu splňuje požadavky české legislativy a jak se může pacient dostat k téhle technologii.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 414 záznamů.   začátekpředchozí356 - 365dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.