|
Vývoj marketingové komunikace mezinárodního festivalu
ELIASOVÁ, Linda
Diplová práce se zabývá marketingovou komunikací Mezinárodního festivalu outdoorovýcgh filmů (dále jen MFOF). Předmětem této práce je analyzovat dosud používanou marketingovou koncepci a způsob komunikace festivalu z hlediska jeho vývoje v rámci jednotlivých ročníků festivalu. Hlavním cílem bylo vytvoření návrhu učitých zlepšení vedoucích k úspěšnosti festivalu.
|
|
Podmínky pro provozování volnočasových aktivit (outdoor) v Českých Budějovicích
MRÁZKOVÁ, Veronika
Tato bakalářská práce na téma Podmínky pro provozování volnočasových aktivit (outdoor) v Českých Budějovicích mapuje prostory a plochy na katastrálním území města České Budějovice, které jsou určené pro provozování především sportovních volnočasových aktivit. V první části práce, teoretické, definuji a blíže popisuji volný čas, rekreaci, životní styl a jejich vzájemný vztah. Dále je zde vymezen sport a outdoorové aktivity, z nichž některé jsou blíže popsány. V části praktické jsou zaznamenány veškeré areály a sportoviště, spolu s dětskými hřišti a rekreačními plochami na území města České Budějovice. Každý objekt je popsán z hlediska umístění, rozlohy a vybavení. Poté jsou tyto objekty zakresleny do mapy města a graficky charakterizovány.
|
|
Možnosti efektivního využití sociálních sítí pro MSP
Král, Marek ; Molnár, Zdeněk (vedoucí práce) ; Vítek, Josef (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou sociálních sítí a možnosti jejich využití pro marketingové účely. V teoretické části jsou rozebrány nástroje sociální sítě Facebook, které je možno využít k marketingovému účelu, jejich přednosti a zápory. V rámci analytické části je analyzován outdoorový segment a v něm současné využití sociálních sítí jako marketingové nástroje. Dále je zhodnocena efektivita a přínosnost současného využití. V poslední praktické části jsou navrženy a realizovány vhodné nástroje sociální sítě Facebook, které společnosti NorthFinder poslouží k marketingovým účelům a zjištění zpětné vazby od uživatelů. Dále jsou v této části zanalyzovány výstupy z Facebookové stránky a možnost využití těchto údajů pro budoucí rozvoj.
|
| |
| |
| |
|
Marketingová strategie vybrané outdoorové značky
Salátová, Iva ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Vališ, Petr (oponent)
Práce zhodnocuje dosavadní marketingové aktivity české outdoorové značky LOAP společnosti Piccollo s.r.o. Teoretická část se zabývá základními pojmy a vztahy z marketingové teorie - marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem, marketingovou strategií a značkovou politikou. Analytická část popisuje outdoorový trh, konkurenci a současnou situaci na tomto trhu. Zhodnocuje dosavadní marketingové aktivity značky LOAP a navrhuje změny a budoucí možná řešení v marketingovém řízení. Součástí je také vyhodnocení dotazníkového šetření, které zkoumalo nákupní chování spotřebitelů sportovního oblečení a také povědomí o značce LOAP mezi spotřebiteli.
|
|
Outdoor - budování týmů v organizaci
Štefanová, Tereza ; Lorencová, Hana (vedoucí práce) ; Hrnčíř, Luděk (oponent)
Moje práce pojednává o podobě outdoorové metody budování týmů v organizaci. Metodologická část seznamuje čtenáře s obecnými pojmy úzce souvisejícími s budováním týmů. Jsou zde vysvětleny principy práce a spolupráce v týmu, jednotlivé týmové role i samotné vystupování týmu v rámci organizace. Skrze zážitkovou pedagogiku je v závěru metodologické práce přesunuta pozornost na principy fungování teambuildingu a jeho různá pojetí v praxi. V praktické části je pozornost směřována na konkrétní podoby outdoor programů v České republice se zaměřením na lanová centra. U konkrétních teambuildingových aktivit je vysvětlen jejich význam a funkce pro budování týmů včetně mých zkušeností z praxe. Práce by měla sloužit zejména jako ucelený přehled jednotlivých forem outdoorového teambuildingu v České republice a to nejen personalistům a ostatním poptávajícím subjektům po těchto službách, ale i samotným organizátorům a zprostředkovatelům.
|
| |
|
Podnikatelský plán pro Outdoor Training
Vališ, Petr ; Svobodová, Ivana (vedoucí práce)
Práce hodnotí procesy vlastních podnikatelských aktivit v oblasti Outdoor Training. Úvodní čast obecně seznamuje čtenáře s podnikatelským prostředím v ČR a poté se zaměřuje na obor zážitkové pedagogiky. Druhá čast konkretizuje specifický interní podnikatelský plán a hodnotí jeho části a charakterizuje přístupy.
|