Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingová strategie vybrané outdoorové značky
Salátová, Iva ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Vališ, Petr (oponent)
Práce zhodnocuje dosavadní marketingové aktivity české outdoorové značky LOAP společnosti Piccollo s.r.o. Teoretická část se zabývá základními pojmy a vztahy z marketingové teorie - marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem, marketingovou strategií a značkovou politikou. Analytická část popisuje outdoorový trh, konkurenci a současnou situaci na tomto trhu. Zhodnocuje dosavadní marketingové aktivity značky LOAP a navrhuje změny a budoucí možná řešení v marketingovém řízení. Součástí je také vyhodnocení dotazníkového šetření, které zkoumalo nákupní chování spotřebitelů sportovního oblečení a také povědomí o značce LOAP mezi spotřebiteli.
Ekologická politika EU: vývoj, současnost, problémy
Salátová, Iva ; Jeníček, Vladimír (vedoucí práce) ; Vondrušková, Barbora (oponent)
Práce je zaměřena na ekologickou politiku v Evropské unii. Stručně charakterizuje globální problémy, přibližuje globální problém environmentální a možnosti jeho řešení. Vedle ekologické politiky EU se zabývá také ekologickou politikou v ČR.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.