Název:
Marketingová strategie vybrané outdoorové značky
Překlad názvu:
Marketing strategy of a selected outdoor brand
Autoři:
Salátová, Iva ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Vališ, Petr (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2009
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Práce zhodnocuje dosavadní marketingové aktivity české outdoorové značky LOAP společnosti Piccollo s.r.o. Teoretická část se zabývá základními pojmy a vztahy z marketingové teorie - marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem, marketingovou strategií a značkovou politikou. Analytická část popisuje outdoorový trh, konkurenci a současnou situaci na tomto trhu. Zhodnocuje dosavadní marketingové aktivity značky LOAP a navrhuje změny a budoucí možná řešení v marketingovém řízení. Součástí je také vyhodnocení dotazníkového šetření, které zkoumalo nákupní chování spotřebitelů sportovního oblečení a také povědomí o značce LOAP mezi spotřebiteli.This thesis deals with present marketing activities of the Czech outdoor brand LOAP. Theoretical part handles basic concepts of marketing theory - marketing conception, marketing mix, marketing strategy and brand managament. Analytical part describes outdoor market, competition on the market and present circumstances on this market. It analyses present marketing activties of the LOAP brand and it suggests alternations and future feasible solutions. Closing part of the thesis includes questionnaire inquiry into consumers buying habits and awareness of the LOAP brand.
Klíčová slova:
LOAP; marketing; marketingová strategie; marketingový mix; outdoor; LOAP; marketing; marketing mix; marketing strategy; outdoor
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/21895