Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 54 záznamů.  začátekpředchozí35 - 44další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Trendy vývoje mobilních telefonů
Vít, Kristian ; Molnár, Zdeněk (vedoucí práce) ; Pavlíček, Luboš (oponent)
V diplomové práci "Trendy vývoje mobilních telefonů" se věnuji detailnímu rozboru trhu s mobilními telefony v globálním měřítku. Mým hlavním cílem je vypracování ucelené analýzy trhu s mobilními telefony zaměřené na telefony s operačním systémem (smartphone). Studii jsem zpracoval hlavně z pohledu klíčových hráčů na trhu a srovnání těchto výrobců. Po popisné části, ve které jsem představil trh jako celek a segmentaci trhu jsem rozdělil podle objemu a hodnoty, se v této pasáži zaměřuji na rozsegmentováni trhu na segmenty podle klíčových hráčů na globálním trhu. Tento popisný segment jsem zakončil segmentací trhu podle výše prodaných mobilních telefonů jednotlivých výrobců a segmentací podle mobilního operačního systému. V praktické části mé práce jsem zanalyzoval společnosti na trhu, které se zabývají výrobou smartphonů. V tomto úseku diplomové práce začínám popisem společností a stručného přehledu o tom, na jaký trh se nejvíce zaměřují a jaké jsou jejich přednosti nebo úskalí. Zaměřuji se na zanalyzování trhu pomocí Porterovy a SWOT analýzy jednotlivých výrobců. V neposlední řadě analyzuji i finanční ukazatele od roku 2007 do současnosti. V závěru práce se dostávám ke svým doporučením, jak by se to mělo a nemělo dělat. Kapitola s výstrahou na co si dát pozor je popsána pomocí výrobků, které v uplynulých letech na trhu selhaly. Na úplném závěru docházím ke zhodnocení a doporučení, které by teoreticky měli přinést kladný vývoj určitému výrobci. Hlavním přínosem diplomové práce je poskytnutí komplexní a detailní analýzy trhu s mobilními telefony a srovnání výrobců smartphonů v globálním měřítku. Jedním z přínosů je shromáždění těchto informací, dat a jejich analýz k popisu aktuálního stavu na trhu, ale i doporučujících postupů, ke kterým jsem došel v průběhu celé práce. Díky unikátnímu zhodnocení celého globálního trhu s výrobci mobilních telefonů, jejich ukazatelů a analýzám či strategickým informací, může být tato práce velmi cenným materiálem pro určitou skupinu čtenářů, kteří chtějí získat přehled nebo hledají přesné informace o výrobci.
PR komunikace Telco divize společnosti Samsung
Vlachová, Libuše ; Mikeš, Jiří (vedoucí práce) ; Hlaváčková, Kristina (oponent)
Diplomová práce se zabývá PR komunikací Telco divize společnosti Samsung v České republice. Cílem diplomové práce je identifikace klíčových PR nástrojů užívaných v praxi Telco divizí společnosti Samsung, jejich analýza, zhodnocení a doporučení dalšího rozvoje či dalších PR nástrojů pro zkvalitnění komunikace. Teoretická část diplomové práce obsahuje úvod do PR, popis strategického PR procesu, charakteristiku PR nástrojů a zabývá se také výhodami a nevýhodami PR. V praktické části je představena společnost Samsung Electronics a její zástupce na českém trhu Samsung Electronics Czech and Slovak, s.r.o.. Dále je věnována pozornost charakteristice českého trhu s mobilními telefony, analýze jednotlivých PR nástrojů užívaných Telco divizí a na základě získaných poznatků jsou navrženy možnosti, jak zlepšit PR komunikaci.
Mobilní marketing
Švarc, Ondřej ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce) ; Průša, Přemysl (oponent)
První část této práce obsahuje popis vývoje mobilních služeb, sítí, samotných mobilních zařízení a celého trhu s mobilním marketingem a detailní rozebrání možností a způsobu využití mobilního marketingu. Druhá část obsahuje zkoumání mobilního marketingu z hlediska etiky, podrobné zkoumání předních společností zainteresovaných v mobilním marketingu a dotazníkové šetření veřejného mínění, včetně jeho vyhodnocení.
Návrh vnitropodnikové strategie
Kamený, Štěpán ; Cejthamr, Václav (vedoucí práce) ; Vrbová, Lucie (oponent)
Cílem diplomové práce je na základě strategické analýzy navrhnout strategii marketingového mixu pro konkrétní mikropodnik - maloobchod s mobilními telefony a příslušenstvím. V teoretické části jsou nejprve definovány malé a střední podniky a blíže specifikovaný jejich význam. Druhá kapitola pak popisuje strategický marketing, marketingový mix a vybrané metody použité k analýze podniku. Úvodem do praktické části je třetí kapitola popisující historii mobilní komunikace ve světě i v Česku, současnost trhu s mobilními telefony a směr budoucího vývoje. Čtvrtá kapitola seznamuje s analyzovaným podnikem. V kapitolách pět a šest je provedena situační analýza (SWOT, analýza prostředí) a následuje charakteristika současného marketingového mixu podniku. Na jejich výsledky navazuje poslední sedmá kapitola obsahující návrhy a doporučení strategie pro marketingový mix podniku.
Optimalizace Flash aplikací
Jahoda, Lukáš ; Pavlíček, Luboš (vedoucí práce) ; Žamberský, Martin (oponent)
Cílem práce je charakteristika a popis metodik pro optimalizaci výkonu Flash aplikací a to jak pro desktopové tak i pro mobilní zařízení. Většina těchto optimalizací se věnuje Adobe AIR a Adobe Flash Player aplikacím na všech platformách jako jsou stolní počítače, mobilní zařízení, tablety a televize. Tyto techniky nelze využít ve všech projektech a zároveň většina optimalizací vyžaduje pokročilejší znalost jazyka ActionScript 3.0, což je objektově orientovaný programovací jazyk pro Flash aplikace. Práce by také měla poskytnout základní teoretické znalosti o platformě Flash a seznámení se s vývojem aplikací na mobilní operační systémy Android a iOS. Teoreticky jsou také rozebrány publikační balíčky AIR for Android a iOS Packager. Součástí práce jsou testovací aplikace, které byly testovány na desktopu a mobilních zařízeních s operačním systémem Android. Těmito testy byla ověřena účinnost daných optimalizací.
Mobilní elektronické platební prostředky
Kocfelda, Jan ; Mészáros, Jan (vedoucí práce) ; Buchalcevová, Alena (oponent)
Tato práce se zabývá problematikou mobilních platebních prostředků. Uvedený způsob platby je relativně nový, nabízí však potenciál k tomu, aby se v budoucnosti stal běžným platebním nástrojem. Mobilní a bezkontaktní technologie se neustále vyvíjejí a jejich využití v moderních platbách je stále populárnější. Jsou-li však současní uživatelé připraveni přejít na nový způsob platby, to napoví až čas. Cílem práce je seznámit čtenáře s pojmem "mobilní platba", se způsoby mobilních plateb, které jsou dnes k dispozici a se směřováním jejich vývoje. V první části práce je definován pojem mobilních plateb a popsány jejich charakteristiky, druhá část popisuje způsoby mobilních plateb a třetí část se zabývá mobilními platebními modely ve světě. Závěrečná část práce obsahuje vyhodnocení průzkumu týkajícího se povědomí a využívání mobilních plateb českou veřejností. Čtenář této práce by měl získat ucelený pohled na problematiku mobilních plateb. Práce by mu rovněž měla poskytnout představu o možných řešeních mobilních plateb, jejich silných a slabých stránkách a měla by čtenáři nabídnout i informace potřebné k posouzení, zdali by uvedené způsoby platby využil.
Mobile Marketing as a strategy in CRM
Goossens, Peter ; Štěrbová, Ludmila (vedoucí práce) ; Holland, H (oponent)
"Mobile" marketing je mladou a stale se vyvíjející marketingovou strategií. Příčinou jeho vzniku a rychlého vývoje je nárůst mobilních zařízení, jako např. mobilních telefonů a tabletů. Cílem DP je odpovědět na otázku, zda mobile marketing může být využit jako strategie CRM. Dílčími otázkami jsou silné stránky mobile marketingu, jeho aplikace a užití jako samostatné části marketingové kampaně a jako strategie ve vztazích se zákazníky. Dva hlavní komponenty práce jsou mobile marketing a CRM. Mobile marketing je částí marketingového mixu, zejména propagace. CRM je na druhé straně podnikatelskou strategií, která je určena ke snížení nákladů a nárůstu efektivity prostřednictvím loyality zákazníků. Podle Pousstchi and Wiedemann (2006) existuje 6 cílů mobile marketingu a mobile kampaň je založena na 12 základních faktorech, které vedou k úspěchu (Scornavacca E., McKenzie J.). Mobilní zařízení jsou osobními přístroji, která jsou velmi rozšířena a využívána i ve volném čase, proto je zajímavé je využít jako marketingové medium. Marketingoví pracovníci mají několik možností, jak oslovit zákazníky s využitím mobilních zařízení vedle internetu a nových technologií jako 3G a Wifi. SMS a MMS jsou další dvě běžně užívané služby. Závěrem ke konstatováno, že mobile marketing -- pokud je správně užíván -- se může stát strategií CRM.
Dostupnost mobilního internetového připojení v ČR
Michel, Milan ; Sigmund, Tomáš (vedoucí práce) ; Toman, Prokop (oponent)
Bakalářská práce je zaměřena téma dostupnosti mobilního internetového připojení. Autor se snaží popsat dostupné a používané technologie v rámci trhu České Republiky. Charakterizuje aktuální tržní nabídku mobilního připojení pro koncové uživatele. Doporučuje vhodné produkty modelovým zástupcům vybraným s ohledem na výsledky veřejné ankety. Srovnává situaci na českém trhu s pomocí vybraného zástupce z řad vyspělých členů Evropské unie. Závěr práce je věnován možným vývojovým trendům a dalším doporučením.
Analýza trhu mobilních operačních systémů
Frnka, Josef ; Molnár, Zdeněk (vedoucí práce) ; Mráz, Ladislav (oponent)
Cílem práce bylo analytické zmapování vybrané části trhu mobilních telefonů, zaměřené na trh tzv. chytrých telefonů s operačním systémem. V úvodní části je uveden teoretický základ práce, ten se skládá z informací o operačních systémech, o původu tzv. chytrých mobilních zařízení, dále jsou zde uvedeny detaily dostupných systémů na trhu. Druhá část je praktická, kde je s využitím informací dostupných z otevřených zdrojů, zanalyzován jak celosvětový, tak evropský trh mobilních operačních systémů. V závěru jsou uvedeny autorovi pohledy do budoucna, založené na výsledcích analýz, zkušenostech a jiných dostupných odborných prognóz.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 54 záznamů.   začátekpředchozí35 - 44další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.