Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 64 záznamů.  začátekpředchozí35 - 44dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
User experience so zameraním na zvýšenie konverzného pomeru u e-commerce webov
Daňková, Klaudia
Diplomová práce se zabývá identifikováním prvků, které hrají významnou roli při zvyšování konverzního poměru e-commerce webů, a nabízí detailnější pohled na několik vybraných prvků z hlediska UX. Součástí práce je i posouzení efektivity rozmístění vybraných prvků. Pro naplnění cíle práce byly využity kvalitativní metody - eye-tracking (n = 35), user testing (n = 36), hloubkové rozhovory (n = 36) a také kvantitativní metoda v podobě dotazníkového šetření (n = 309). Na základě poznatků byla formulována doporučení nejen pro zainteresované subjekty, ale i doporučení využitelná různými druhy e-commerce webů.
Spotrebiteľské správanie generácie Y pri nákupe odevov online
Stanová, Karin
Diplomová práce se zabývá zkoumáním spotřebitelského chování generace Y při procesu nákupu oděvů on-line a identifikací faktorů, které jej ovlivňují, s cílem navrhnout doporučení pro subjekty působící v této sféře. Za tímto účelem bylo využito dotazníkové šetření (n = 254), eye-trackingový výzkum (n = 11) a hloubkové rozhovory (n = 11), které pomáhaly hlouběji vysvětlit chování spotřebitelů. Na základě výsledků jsou navrženy doporučení a výsledky výzkumu jsou porovnány s relevantními odbornými studiemi věnujícími se této oblasti.
Nativní reklama na sociálních sítích
Latináková, Klára
LATINÁKOVÁ KLÁRA. Nativní reklama na sociálních sítích. Brno, 2019. Bakalářská práce. Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta. Vedoucí práce Ing. Stanislav Mokrý, Ph.D. Předložená bakalářská práce se zabývá problematikou srovnání nativní a bannerové reklamy na sociálních sítích. Za pomoci užití eye-trackingové technologie a hloubkového rozhovoru bylo zkoumáno, jak uživatelé sociálních sítí vnímají reklamu na Facebooku. Výsledná data, získaná eyetrackingovým šetřením byla statisticky vyhodnocena a výsledky eye-trackingového šetření i hloubkových rozhovorů byly porovnány s předchozími výzkumy na podobné téma a shrnuty v závěru.
Využití influencer marketingu při propagaci dekorativní kosmetiky
Klátilová, Kateřina
Tato diplomová práce se zabývá vlivem influencer marketingu na spotřebitelské chování žen ve věku 18 až 34 let na trhu dekorativní kosmetiky. Primární výzkum byl realizován prostřednictvím metod eye-trackingového šetření, hloubkového rozhovoru a dotazníkového šetření; a zjišťuje postoj spotřebitelů vůči influence-rům s cílem identifikovat faktory, které ovlivňují jejich spotřebitelské chování v oblasti dekorativní kosmetiky v kontextu sociálních sítí a influencerů. Výsledky všech výzkumných metod jsou formulovány jako doporučení pro tvorbu efektiv-ních kampaní s influencery v odvětví dekorativní kosmetiky.
Faktory ovlivňující impulzivní nákupní chování spotřebitelů při nákupu potravin online
Sova, Adam
Sova, A. Faktory ovlivňující impulzivní nákupní chování spotřebitelů při nákupu potravin online. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2019. Diplomová práce se zabývá identifikací faktorů, které ovlivňují nákupní chování potravin online. Pro zjištění těchto faktorů byla vypracovaná orientační analýza, na základě které byly stanoveny výzkumné hypotézy a vytvořeno dotazníkové šetření. Dále byl výzkum podpořen uživatelským testováním za využití technologie eye-tracking a hloubkových rozhovorů. Výstupem jednotlivých části výzkumu je doporučení pro subjekty působící na trhu online prodeje potravin.
Product placement v českých hudebních videoklipech
Procházková, Nikola
Tato diplomová práce se zabývá product placementem v českých hudebních vi-deoklipech. Cílem této diplomové práce je vymezení podstaty, postavení a uplat-nění product placementu v českých hudebních videoklipech a následně předložit doporučení a návrhy pro efektivní využití této formy propagace v praxi. Vlastní práce využívá kvantitativního dotazníkového šetření i kvalitativních metod eye-trackingového výzkumu a hloubkových rozhovorů.
Vliv nábytkových katalogů na nákupní rozhodování spotřebitele
Dvořák, František
Dvořák, F. Vliv nábytkových katalogů na nákupní rozhodování spotřebitele. Brno 2018. Bakalářská práce. Mendelova univerzita, Lesnická a dřevařská fakulta, Ústav nábytku, designu a bydlení. Vedoucí práce Ing. Stanislav Mokrý, Ph.D. Tato bakalářská práce se zabývá vlivem nábytkových katalogů na nákupní rozhodování spotřebitele. Jejím cílem je zhodnotit současné katalogy a vyhodnotit jejich vliv na spotřebitele. Součástí je výzkum spotřebitelského chování při nákupu nábytku. Ve vlastní práci je práci využíván eye-trackingový výzkum a hloubkový rozhovor. Katalogy jsou různě modifikovány a za pomocí eye-trackingového výzkumu je hodnocena změna pozornosti oproti originální podobě katalogu. Hloubkový rozhovor primárně slouží k pochopení spotřebitele při nákupním rozhodování u nábytku. Na základě získaných výsledků, jsou předložena doporučení pro praxi.
Vliv vizuálních stimulů místa prodeje na pozornost spotřebitelů z generace Y
Drexler, Denis
Disertační práce se zaměřuje na oblast in-store komunikace, jejího vnímání a vizuální pozornosti v rámci jednotlivých prvků místa prodeje. Cílem práce je po-souzení vlivu vybraných vizuálních nástrojů místa prodeje na pozornost spotřebi-tele z generace Y. Pro splnění tohoto cíle bylo využito metody eye-trackingu (n = 54), hloubkových rozhovorů (n = 54) a focus groups (n = 32) se spotřebiteli, hloubkových rozhovorů s odborníky z praxe (n = 12) a dotazníkového šetření (n = 1456). Výsledkem práce je následně zhodnocení významu těchto vizuálních prvků napříč rozdílnými kategoriemi potravin, komparace zjištěných poznatků s teorií a praxí, a návrh doporučení aplikovatelných v praxi.
Vizuální percepce vybraných destinačních typů České republiky
Mokrý, Stanislav
Předkládaná disertační práce se zabývá problematikou vizuální percepce vybraných destinačních typů České republiky související s vizuálními materiály užívanými pro účely cestovního ruchu. Za pomoci užití metod kvantitativní obsahové analýzy, dotazníkového šetření obsahujícího vizuální metodu, eye-trackingového šetření a Q-metody jsou identifikovány faktory, jež mají vliv na percepci destinačních typů s akcentem na percepci zde vizualizovaných osob. Analýzou těchto faktorů je dosaženo cíle práce, jímž je analýza vizuální percepce vybraných destinačních typů charakteristických pro území České republiky, a dále abstrahování doporučení, která mohou nalézt své využití především v managementu těchto vybraných destinačních typů.
Interpretace fyzikálních grafů experty a začátečníky sledovaná oční kamerou
Vondráčková, Terézia ; Kekule, Martina (vedoucí práce) ; Mandíková, Dana (oponent)
Tato práce se zabývá identifikováním klíčových oblastí grafů z mechaniky jak z pohledu žáků, tak z pohledu expertů. Také se zabývá pozorováním různého zaměření pozornosti na graf správně a nesprávně řešících žáků zadané úlohy, přičemž žáci byli sledováni oční kamerou. Tohoto výzkumu se zúčastnilo 23 žáků středních škol a 14 expertů vybraných ze studentů magisterských či doktorských oborů a vědeckých pracovníků Matematicko-fyzikální fakulty Univerzity Karlovy. Z výsledků plyne, že experti si dokázali během krátké doby zapamatovat mnohem více informací o grafu než žáci SŠ a na rozdíl od žáků považovali osy a jejich popis za klíčovou součást grafu. Z analýzy výsledků správně a nesprávně řešících žáků je zase patrný rozdíl v zaměření pozornosti na relevantní oblasti grafu. Žáci, kteří vyřešili zadané úlohy nesprávně, si prohlíželi více oblasti nedůležité pro vyřešení otázky. Správně řešící žáci zase strávili méně času fixováním pohledu na nerelevantní oblasti grafu. Představy nesprávně řešících žáků se většině případů týkaly obecně nesprávné představy grafu jako náčrtu reálné situace, nebo obrázku, který fyzickou situaci připomíná.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 64 záznamů.   začátekpředchozí35 - 44dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.