Název:
Faktory ovlivňující impulzivní nákupní chování spotřebitelů při nákupu potravin online
Autoři:
Sova, Adam Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2019
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Sova, A. Faktory ovlivňující impulzivní nákupní chování spotřebitelů při nákupu potravin online. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2019. Diplomová práce se zabývá identifikací faktorů, které ovlivňují nákupní chování potravin online. Pro zjištění těchto faktorů byla vypracovaná orientační analýza, na základě které byly stanoveny výzkumné hypotézy a vytvořeno dotazníkové šetření. Dále byl výzkum podpořen uživatelským testováním za využití technologie eye-tracking a hloubkových rozhovorů. Výstupem jednotlivých části výzkumu je doporučení pro subjekty působící na trhu online prodeje potravin.Sova, A. Factors influencing impulsive buying behavior in online grocery shopping. Diploma thesis. Brno: Mendel University in Brno, 2019. This diploma thesis identifies factors, which influence purchase behaviour in online grocery shopping. To determinate these factors the orientation analysis was created. Based on the analysis was determined research questions and questionnaire. The research was further supported by user experience testing by using the technology of eye tracking and in-depth interviews. The outputs of the parts of the research are recommendations for businesses operating on the online grocery market.
Klíčová slova:
e-commerce; eye-tracking; impulzivní nákupní chování; marketingový výzkum; nákup potravin online; nákupní chování; uživatelské testování