Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 43 záznamů.  začátekpředchozí34 - 43  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.05 vteřin. 
Vývoj marketingové komunikace mezinárodního festivalu
ELIASOVÁ, Linda
Diplová práce se zabývá marketingovou komunikací Mezinárodního festivalu outdoorovýcgh filmů (dále jen MFOF). Předmětem této práce je analyzovat dosud používanou marketingovou koncepci a způsob komunikace festivalu z hlediska jeho vývoje v rámci jednotlivých ročníků festivalu. Hlavním cílem bylo vytvoření návrhu učitých zlepšení vedoucích k úspěšnosti festivalu.
Podmínky pro provozování volnočasových aktivit (outdoor) v Českých Budějovicích
MRÁZKOVÁ, Veronika
Tato bakalářská práce na téma Podmínky pro provozování volnočasových aktivit (outdoor) v Českých Budějovicích mapuje prostory a plochy na katastrálním území města České Budějovice, které jsou určené pro provozování především sportovních volnočasových aktivit. V první části práce, teoretické, definuji a blíže popisuji volný čas, rekreaci, životní styl a jejich vzájemný vztah. Dále je zde vymezen sport a outdoorové aktivity, z nichž některé jsou blíže popsány. V části praktické jsou zaznamenány veškeré areály a sportoviště, spolu s dětskými hřišti a rekreačními plochami na území města České Budějovice. Každý objekt je popsán z hlediska umístění, rozlohy a vybavení. Poté jsou tyto objekty zakresleny do mapy města a graficky charakterizovány.
Možnosti efektivního využití sociálních sítí pro MSP
Král, Marek ; Molnár, Zdeněk (vedoucí práce) ; Vítek, Josef (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou sociálních sítí a možnosti jejich využití pro marketingové účely. V teoretické části jsou rozebrány nástroje sociální sítě Facebook, které je možno využít k marketingovému účelu, jejich přednosti a zápory. V rámci analytické části je analyzován outdoorový segment a v něm současné využití sociálních sítí jako marketingové nástroje. Dále je zhodnocena efektivita a přínosnost současného využití. V poslední praktické části jsou navrženy a realizovány vhodné nástroje sociální sítě Facebook, které společnosti NorthFinder poslouží k marketingovým účelům a zjištění zpětné vazby od uživatelů. Dále jsou v této části zanalyzovány výstupy z Facebookové stránky a možnost využití těchto údajů pro budoucí rozvoj.
Historie a vývoj organizací zabývajících se aktivitami v přírodě na území České republiky
HRABĚTA, Tomáš
Práce je čistě teoretická a dala si za úkol zmapovat historický vývoj organizací zabývajících se aktivitami v přírodě na území České republiky. Zkoumá blíže počátky vybraných organizací, např. Pionýr, Junák a dalších, a jejich následný vývoj. Vliv politických a společenských změn na organizace a jejich následný vývoj až do současnosti.
Druhy a funkce oblečení pro sporty v přírodě
VEVERKA, Aleš
Předkládaná práce je zaměřena na druhy a funkce outdoorového oblečení pro sporty v přírodě. Konkrétně je věnována pozornost systému vrstveného oblékání a materiálům, ze kterých je oblečení vyrobeno.
Outdoorové aktivity v Beskydech a jejich vliv na rozvoj CR
DUBINA, Michal
Práce je zaměřena na mikroregion Frýdlantsko v Beskydech, na oblast letních outdoorových aktivit. Obsahem je popis oblasti, dotazníkový průzkum účastníků CR a jeho vyhodnocení, popis problémů mikroregionu v oblasti outdoorových aktivit a dává návrhy a opatření pro jejích možné řešení.
Marketingová strategie vybrané outdoorové značky
Salátová, Iva ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Vališ, Petr (oponent)
Práce zhodnocuje dosavadní marketingové aktivity české outdoorové značky LOAP společnosti Piccollo s.r.o. Teoretická část se zabývá základními pojmy a vztahy z marketingové teorie - marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem, marketingovou strategií a značkovou politikou. Analytická část popisuje outdoorový trh, konkurenci a současnou situaci na tomto trhu. Zhodnocuje dosavadní marketingové aktivity značky LOAP a navrhuje změny a budoucí možná řešení v marketingovém řízení. Součástí je také vyhodnocení dotazníkového šetření, které zkoumalo nákupní chování spotřebitelů sportovního oblečení a také povědomí o značce LOAP mezi spotřebiteli.
Outdoor - budování týmů v organizaci
Štefanová, Tereza ; Lorencová, Hana (vedoucí práce) ; Hrnčíř, Luděk (oponent)
Moje práce pojednává o podobě outdoorové metody budování týmů v organizaci. Metodologická část seznamuje čtenáře s obecnými pojmy úzce souvisejícími s budováním týmů. Jsou zde vysvětleny principy práce a spolupráce v týmu, jednotlivé týmové role i samotné vystupování týmu v rámci organizace. Skrze zážitkovou pedagogiku je v závěru metodologické práce přesunuta pozornost na principy fungování teambuildingu a jeho různá pojetí v praxi. V praktické části je pozornost směřována na konkrétní podoby outdoor programů v České republice se zaměřením na lanová centra. U konkrétních teambuildingových aktivit je vysvětlen jejich význam a funkce pro budování týmů včetně mých zkušeností z praxe. Práce by měla sloužit zejména jako ucelený přehled jednotlivých forem outdoorového teambuildingu v České republice a to nejen personalistům a ostatním poptávajícím subjektům po těchto službách, ale i samotným organizátorům a zprostředkovatelům.
Výzkum spotřebního chování na trhu sportovního zboží - outdoor
Mácha, Karel ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Bursíková, Marcela (oponent)
Výzkum spotřebního chování na trhu sportovního zboží - outdoor, teoretická část plus praktická část, popisující celý výzkum včetně stanovení hypotéz.
Podnikatelský plán pro Outdoor Training
Vališ, Petr ; Svobodová, Ivana (vedoucí práce)
Práce hodnotí procesy vlastních podnikatelských aktivit v oblasti Outdoor Training. Úvodní čast obecně seznamuje čtenáře s podnikatelským prostředím v ČR a poté se zaměřuje na obor zážitkové pedagogiky. Druhá čast konkretizuje specifický interní podnikatelský plán a hodnotí jeho části a charakterizuje přístupy.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 43 záznamů.   začátekpředchozí34 - 43  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.