Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4,940 záznamů.  začátekpředchozí3380 - 3389dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Stanovení hodnoty společnosti ITEST plus, s.r.o.
Andrlíková, Romana ; Scholleová, Hana (vedoucí práce) ; Mackenzie, Iveta (oponent)
Diplomová práce se zabývá oceňováním podniku a stanovením hodnoty. Práce je rozdělena do dvou částí. Teoreticko-metodologická část představuje základní pravidla pro oceňování a definuje pojem hodnoty. Jsou zde uvedeny jednotlivé skupiny metod používané v souladu s cílem ocenění. Zvláštní pozornost je věnována výnosovým metodám, FCFF, FCFE a modelům DCF. Cílem aplikační části je stanovení hodnoty společnosti ITEST plus, s.r.o. ke dni 30. 4. 2014. Aplikační část zahrnuje popis společnosti, strategickou a finanční analýzu, prognózu generátorů hodnoty, finanční plán a výsledné stanovení hodnoty. Ke zjištění hodnoty je použita metoda diskontovaných peněžních toků ve variantě volného peněžního toku pro vlastníky. Spodní hranice hodnoty společnosti je stanovena metodou účetní hodnoty.
Analýza investičního prostředí Jihoafrické republiky
Sůva, Lukáš ; Müller, David (vedoucí práce) ; Kosmelová, Lucie (oponent)
Hlavním cílem této práce je analyzovat investiční prostředí Jihoafrické republiky a určit rizika, či naopak konkurenční výhody spojené s investicemi v této zemi.
Rozvoj cestovního ruchu v turistické oblasti Český les
Braunová, Natálie ; Valentová, Jana (vedoucí práce) ; Brůžková, Pavla (oponent)
Cílem bakalářské práce je představit turistickou oblast Český les jako konkurenceschopnou turistickou oblast se specifickým potenciálem pro rozvoj cestovního ruchu. Práce je rozčleněna celkem do čtyř samostatných kapitol. V první kapitole jsou vymezeny pojmy používané v odvětví cestovního ruchu, které souvisí s tématem práce. Druhá kapitola představuje celkovou charakteristiku turistické oblasti Český les z geografického, přírodního a hospodářského hlediska. Třetí kapitola obsahuje analýzu nabídky a poptávky v cestovním ruchu v turistické oblasti Český les, součástí je také vyhodnocení dotazníkového šetření provedeného mezi návštěvníky dané turistické oblasti. Současný stav cestovního ruchu shrnuje SWOT analýza. Závěrečná čtvrtá kapitola je věnována návrhům a možnostem rozvoje cestovního ruchu, které vychází převážně z poznatků z předchozích kapitol.
Analýza trendů na trhu chmelových nápojů, vliv na marketingovou strategii společnosti Plzeňský Prazdroj, a.s.
Čambora, Jan ; Olšanová, Květa (vedoucí práce) ; Trojanová, Kamila (oponent)
Bakalářská práce je svojí tématikou zaměřena na společnost Plzeňský Prazdroj a.s., její marketingovou strategii a také na prostředí českého trhu s chmelovými nápoji. Cílem práce je stanovit, zdali marketingová strategie společnosti Plzeňský Prazdroj a.s. je vhodná pro situaci na českém trhu chmelových nápojů s ohledem na současné trendy. Dílčím cílem práce je pak analýza portfolia společnosti Plzeňský Prazdroj a.s. a analýza povědomí o českém trhu chmelových nápojů. K řešení zvoleného problému byla použita samotná analýza, dedukce a kvantitativní výzkum, který proběhl pomocí dotazníkového šetření.¨ Bylo vyhodnoceno, že marketingová strtegie společnosti je velice úspěšná a přizpůsobivá trendům, avšak byla objevena i možnost zlepšení této strategie.
Analytický nástroj pro získávání statistik ze sytémů správy verzí
Chromický, Václav ; Pavlíčková, Jarmila (vedoucí práce) ; Šlajchrt, Zbyněk (oponent)
Práce se zabývá získáváním informací ze systémů pro správu verzí. Jejím cílem je implementace softwarové aplikace, která získávání informací usnadňuje, se zaměřením na verzovací systém Git. V teoretické části identifikuje a přináší rozbor dat uložených v repozitářích verzovacích systémů a dále hodnotí na trhu dostupné nástroje na základě stanovených kritérií. V praktické části specifikuje požadavky na vývoj, popisuje návrh výsledné softwarové aplikace a obsahuje návod, jak aplikaci rozšířit a implementovat vlastní metriky, které k získání informací vedou. Aplikace je vyvinuta v jazyce CoffeeScript v prostředí Node.js, obsahuje několik příkladových metrik a výstupem je grafické rozhraní v podobě interaktivních grafů postavené na zabudovaném HTTP serveru nebo strojově čitelný export do souboru.
Aplikace metod Lean Six Sigma při řešení problémů při změnách výroby ve společnosti Philip Morris ČR, a.s.
Jurka, Petr ; Hykš, Ondřej (vedoucí práce) ; Martínez, Felipe (oponent)
Cílem této práce je aplikovat metodu Lean Six Sigma na řešení problémů, které se vyskytují při změnách výroby ve společnosti Philip Morris ČR, a.s. V první části práce je popsána metodika Lean Six Sigma, přičemž tato část čerpá z aktuální světové literatury. V dalších částech práce je pak popsána společnost Philip Morris, výroba tabákových produktů v Kutné Hoře a je uveden obecný popis výroby cigaret. Dále je v práci proveden důkladný popis procesu změny výroby, celkem 7 měření tohoto procesu na různých typech strojů, analýza měření a v případě, že z analýzy vyplynuly oblasti ke zlepšení či problémy, tak také návrh opatření k jejich řešení. V závěru práce je zhodnoceno, zda došlo ke splnění cílů stanovených v úvodu práce
Vliv přímých zahraničních investic do ČR na vývoj konkurenceschopnosti české ekonomiky
Zenáhlík, Aleš ; Plchová, Božena (vedoucí práce) ; Nigrinová, Lenka (oponent)
Cílem této práce je prokázání či vyvrácení vlivu PZI na konkurenceschopnost české republiky ve srovnání s jejími primárními konkurenty, státy Evropské unie a členy OECD. Práce je rozdělena do dvou sekcí. Sekce teoretická pokládá nutné teoretické základy a objasňuje význam sledovaných indikátorů a dopady PZI na hostitelskou ekonomiku. Sekce praktická je dále dělena na dvě subsekce věnující se ekonometrické analýze vybraných kvantitativních ukazatelů a analýze ukazatelů kvalitativních. Ověřování jejich závislosti na PZI je řešeno modelem lineární regrese. Výsledky této práce by měly sloužit jako argument pro navýšení či omezení podpory PZI směřujících do České republiky.
Analýza konkurence a on line komunikačních kanálů v odvětví BI a datové analytiky
Valentová, Tereza ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Jašek, Pavel (oponent)
Cílem práce je zanalyzovat konkurenci s důrazem na online komunikační kanály, stanovit podmínky vstupu na trh Big Data do odvětví Business Intelligence a Datové analytiky. Teoretická část se zabývá průzkumem na B2B, Porterovým modelem a marketingovým mixem, jenž je uveden do kontextu s využitím pro konkurenční analýzu, konkrétně pro benchmarking. Nejprve je pozornost věnována rozdílům mezi B2B trhem a B2C, dále jsou uvedena některá pravidla výzkumu na průmyslových trzích v porovnání se spotřebitelskými. Nejdůležitější část zahrnuje Porterovu analýzu pěti sil, která slouží jako základ pro určení pravidel a hráčů v odvětví. Nakonec je definován marketingový a komunikační mix, v jehož rámci jsou vysvětleny nejčastěji využívané metody pro analýzu. Praktická část zahrnuje stanovení důležitých hráčů v odvětví, jejich sílu a pravidla hry, které může startup při vstupu na trh očekávat. Dále obsahuje porovnání vybraných konkurenčních společností z hlediska marketingového mixu a komunikačních kanálů, ve kterém je centrem pozornosti především online komunikace a prezentace. Závěr práce má za cíl zhodnotit dané odvětví a určit zdařilé komunikační techniky. Práce slouží jako podklad pro rozhodování o strategii startupu Asimplia.
Analýza CSR aktivit vybrané společnosti
Kačabová, Petra ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Diplomová práce se věnuje tématu společenské odpovědnosti firem. V teoretické části popisuje autorka samotný koncept CSR. Vysvětluje růst významu tohoto konceptu, jeho definici, tři hlavní pilíře, důvody proč CSR implementovat i možnou kritiku. Dále se věnuje indexům, kterými je možno společenskou odpovědnost měřit, a také organizacím zabývajícím se touto problematikou. V praktické části je zprvu rozebrán vliv CSR na chování a rozhodování spotřebitele a celkové povědomí o společenské odpovědnosti firem v České republice. Dále jsou detailně analyzovány a zhodnoceny aktivity vybrané mateřské a dceřiné společnosti a v závěru se práce zabývá vlivem hospodářské krize na CSR aktivity této společnosti
Analýza vývoje daně z přidané hodnoty v EU
Holešovská, Pavla ; Kubátová, Květa (vedoucí práce) ; Kostohryz, Jiří (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá vývojem daně z přidané hodnoty (DPH) v Evropské unii a to ze dvou úhlů pohledu - z pohledu vývoje legislativy a z pohledu vývoje skutečných hodnot. Mým cílem bylo zjistit, zda se od roku 1995 do roku 2010 daňové systémy v jednotlivých členských státech EU v důsledku harmonizace skutečně sblížily. V první části práce se snažím vysvětlit hlavní podstatu DPH a její fungování. V následující kapitole se zaměřuji na vývoj legislativy upravující oblast DPH na úrovni EU od roku 1995 do roku 2013. Zásadní pro splnění cíle práce, který jsem si stanovila, je i vývoj skutečných hodnot (tedy vývoj sazby snížené a základní, vývoj implicitní daňové sazby na spotřebu a poměru daně z přidané hodnoty na HDP), tomu je věnována kapitola třetí. V poslední části práce již pomocí statistického programu Statgraphics zjišťuji, zda u výše zmíněných veličin dochází k statisticky významnému sblížení nebo se situace za analyzované období nezměnila.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 4,940 záznamů.   začátekpředchozí3380 - 3389dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.