Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 42 záznamů.  začátekpředchozí33 - 42  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.03 vteřin. 
ANALÝZA SKLADOVÉHO SYSTÉMU VE VYBRANÉM PODNIKU
VANIŠ, Marek
Hlavní cíl práce je analýza aplikovaných skladových technologií u zkoumaného subjektu se zaměřením na hmotné a informační toky, skladové procesy, logistické náklady a relevantní logistické ukazatele, dále stanovení kritických faktorů z hlediska řízení a provozu skladu.
Dodavatelsko-odběratelské vztahy na českém drogistickém trhu
Polagina, Evgeniya ; Vinš, Marek (vedoucí práce) ; Mervart, Michal (oponent)
Předložená bakalářská práce popisuje systém fungování a zásobování drogerií v České republice, rozebírá dodavatelsko-odběratelské vztahy velkoobchodních a maloobchodních organizací působících na českém drogistickém trhu. Práce porovnává dva distribuční kanály a rozebírá problematiku vstupu na drogistický trh nových distributorů. Práce se zakládá na teoretických poznatcích, na objevených skutečnostech o fungování drogerií a osobních zkušenostech s distribucí bulharské kosmetické značky Bilka Collection v České republice.
Psychology of selling in wholesale and retail
Jesenská, Tatiana ; Bedrnová, Eva (vedoucí práce) ; Chládová, Martina (oponent)
Cílem této práce je přiblížit základní funkci a vliv psychologie prodeje a buzzmarketingu v praxi. Také přiblížení nejdůležitějších nástrojů potřebných k pochopení správného zužitkování všech jejich výhod, postupy jak se stát úspěšným profesionálním prodejcem, jak se vyhýbat neúspěchem a umět se vyrovnat se vzniklými problémy, jak správně komunikovat s klienty a jaký podíl na tom všem má samotná motivace. Práce poskytuje přehled o tom jak úzce spolu psychologie prodeje a buzzmarketing souvisí. Tyto teoretické poznatky jsou podloženy a analyzovány na základě empirického šetření ve velkoobchodech a podrobného výzkumu ve vybraném maloobchodním řetězci.
Nové technologie v obchodním podnikání
PENIAŠTEKOVÁ, Gabriela
Tématem této bakalářské práce jsou "Nové technologie v obchodním podnikání". Stanovené hypotézy jsou zaměřeny na technologie používané v maloobchodě a velkoobchodě a srovnání využívání těchto technologií v rámci uvedených oblastí v České republice a ekonomicky vyspělejších státech Evropy. Z těchto technologií jsem vybrala tři a jimi se podrobněji zabývala. Jedná se o elektronické obchodování (E-business), EDI (Electronic Data Interchange) a RFID (Radio Frequency Identification).
Analýza logistického zajištění provozu potravinářského velkoobchodu a návrh jeho optimalizace
GLASEROVÁ, Lenka
Cílem této diplomové práce byla analýza logistických systémů dvou odlišných provozovatelů potravinářských velkoobchodů, se zaměřením na materiálové a informační toky v jednotlivých procesech, porovnání dosahované úrovně logistických služeb poskytovaných maloobchodním prodejnám a zjistit možnosti optimalizace vybraného velkoobchodu a návrh konkrétních změn pro zvýšení efektivnosti jednotlivých procesů v něm.
Veľkoobchodný trh s elektrickou energiou
Lipták, Marek ; Paholok, Igor (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá komplexním trhem s elektrickou energií se zaměřením na velkoobchod s touto komoditou v České republice. V první části popisuje elektřinu jako komoditu, v další části změny, které proběhli v odvětví v posledním čase. Dále charakterizuje reálnou dodávku elektřiny, samotný obchod s ní, a nakonec analyzuje její cenu.
Analýza logistického systému a jeho optimalizace ve firmě LIP distribution s.r.o.
KUČERA, Kamil
Analýza logistického systému vybraného subjektu z hlediska materiálových a informačních toků se zaměřením na dosahovanou úroveň logistických služeb a možnost jeho optimalizace.
Oceňování majetku - ocenění společnosti WISSA, spol. s r.o.
Dobrovolný, Vladimír ; Heřman, Jan (vedoucí práce) ; Zeman, Karel (oponent)
Cílem této diplomové práce je stanovit tržní hodnotu vlastního kapitálu společnosti WISSA, spol. s r.o. Pro výpočet tržní hodnoty vlastního kapitálu byly zvoleny výnosové metody free cash flow to the firm, od které byla odečtena hodnota dluhů, a free cash flow to the equity. Obě metody vychází z finančního plánu pro období let 2009-2013. Finanční plán byl sestaven na základě informací z finanční a strategické analýzy, která mapuje nejen makroekonomické ale i odvětvové a vnitropodnikové faktory.
-Postavení firmy MAKRO v českém obchodě
Caletková, Miroslava ; Filipová, Alena (vedoucí práce)
-V mé bakalářské práci na téma ?Postavení firmy Makro v českém obchodě? se podrobněji zabývám firmou Makro Cash & Carry v ČR. Obsah své práce jsem rozvrhla do tří hlavních oddílů. První část je teoretická, kde vysvětluji základní pojmy jako jsou např. maloobchod, velkoobchod a jejich členění, ale také zde poskytuji obecné informace o skupině METRO group. Druhá část se zaměřuje pouze na firmu Makro. Mapuji zde historii tohoto velkoobchodu od příchodu firmy do České republiky až po ovládnutí celého trhu. A v závěrečném oddílu zpracovávám nové strategii velkoobchodu jako je např. nové trendy použité v oblasti podpory prodeje a další plány managementu Makra C & C ČR. Závěrem bych chtěla říct, že i když společnosti Makro C & C ČR loni klesly tržby a zákazníci v jejich dvanácti velkoprodejnách utratili asi o 700 mil. Kč méně, tak přesto Makro zůstává stále jedničkou na trhu. Management společnosti Makro nehodlá polevovat a má připraveno spoustu nových projektů. Jejich nynější strategie nestojí na budování nových obchodů v dalších městech, ale zaměřují se na své klíčové zákazníky, které chtějí donutit, aby utráceli víc. Mezi jejich marketingové tahy patří zviditelnění se pomocí mnoha akcí a veletrhů, kterých se zúčastňují nejen jako vystavovatelé, ale mnohdy jako generální partneři. Zmínila bych G+H (mezinárodní veletrh gastronomie), Živnostník roku nebo Makro víno roku. Tato soutěž je určena pro domácí výrobce vína a za tři roky svého konání si získala své renomé. Dalším projektem je Makro Incoma Index, který sleduje vývoj maloobchodu v ČR a snaží se také pomoci drobným obchodníkům, poradit jim v jejich podnikání a zvýšit jejich šance na úspěch v boji s velkou konkurencí. Dalším cílem Makra C & C, který se úspěšně daří plnit, je zvýšení důrazu zákazníků na kvalitu. Ve světě je téměř samozřejmostí, že kvalita je největší prioritou při výběru zboží. V České republice stále ještě převládají finanční a reklamní aspekty, ale i to je jen otázkou času a růstu životní úrovně, kdy si začnou zákazníci kvality více vážit a vyhledávat ji. Společnost Makro se chce stát leaderem tohoto trendu, a proto je partnerem Evropského týdne kvality společně s českou vládou. Nakonec bych chtěla zdůraznit, že Makro C & C patří mezi jedničky na trhu a stále se drží na předních místech. Troufám si říct, že v budoucnu tomu nebude jinak, aspoň celosvětový rozmach této skupiny a samotné koncepce Cash & Carry tomu tak nasvědčuje. Musím bohužel konstatovat, že získávání materiálů pro tuto práci bylo nesnadné. Na jejich vlastních internetových stránkách jsou informace nedostačující nebo zastaralé a management mi taky nevyšel vstříc.
Velkoobchodní trh s elektřinou ve střední Evropě
Schulmeister, Igor ; Brada, Jaroslav (vedoucí práce) ; Smutný, Karel (oponent)
Práce se zabývá vlastnostmi elektřiny a možnostmi obchodu s ní. Pozornost je věnována zejména způsobu,jakým se prosazuje tržní prostředí při tvorbě velkoobchodní ceny. Dále se zabývá obecnými aspekty trhu a konkrétními jeho aspekty v návaznosti na české prostředí.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 42 záznamů.   začátekpředchozí33 - 42  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.