Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 42 záznamů.  začátekpředchozí33 - 42  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Koučování jako metoda rozvoje manažerů a možnosti jejího uplatnění ve stavebnictví
Prouzová, Veronika ; Kubrt, Petr (oponent) ; Linkeschová, Dana (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá koučováním jako metodou rozvoje manažerů. Cílem této bakalářské práce je zjištění možností uplatnění koučování ve stavebním oboru a poukázání na jeho přínos pro stavební podniky. Teoretická část vysvětluje odborné pojmy a zabývá se teoriemi rozvoje komunikačních a řídících dovedností lidí. Empirická část, díky dotazníkovému šetření a řízeným rozhovorům, ověřuje stanovené hypotézy. Závěr obsahuje vyhodnocení empirické části, na základě kterého je vytvořeno doporučení pro stavební firmy.
Možnosti využití koučování v práci stavebních a pozemkových úřadů
Indrová, Martina ; Vejvoda, Ladislav (oponent) ; Linkeschová, Dana (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá možnostmi využití koučování v práci stavebních a pozemkových úřadů. Cílem je zjistit, jaké povědomí mají zaměstnanci těchto úřadů o koučování a jak jsou spokojeni se stavem vedení a řízení na jejich pracovišti. Výsledkem je formulování závěrů a doporučení, sestavených na základě výsledků z dotazníkového šetření a řízených rozhovorů.
Koučování jako metoda rozvoje manažerů a možnosti jejího uplatnění ve stavebnictví
Truxa, Matěj ; Valášek, Tomáš (oponent) ; Linkeschová, Dana (vedoucí práce)
Bakalářská práce pojednává o koučování jako metodě rozvoje manažerů a o možnostech jejího uplatnění ve stavebnictví. Cílem této bakalářské práce je poukázat, jak se koučování využívá v rozvoji manažerů ve stavebním podniku a jaký má jeho využívání dopad na stavební podnik. Teoretická část je věnována základním pojmům a teoriím, které souvisí s tématem bakalářské práce. Druhá, tedy praktická část, poukazuje na základě dotazníkového šetření a řízených rozhovorů, jak jsou stavební firmy seznámeny s metodou koučování a jestli jsou s touto metodou seznámeni samotní manažeři.
Koučování jako metoda manažerské práce ve stavebním podniku
Kolomazníková, Alžběta ; Bártů, Dominik (oponent) ; Linkeschová, Dana (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá koučováním jako metodou manažerské práce ve stavebním podniku. Snaží se zjistit, zda se koučování ve stavebních firmách využívá a pokud ne, co je příčinou. K výzkumu je použit dotazník a řízené rozhovory. V této práci jsou uvedeny závěry a doporučení, které z výzkumu vyplynuly.
Koučink jako metoda rozvoje lidí ve výrobní společnosti
Lacinová, Jana ; Křečková Kroupová, Zuzana (vedoucí práce) ; Ondráček, Michal (oponent)
Cílem této diplomové práce je analyzovat proces koučování ve výrobní společnosti a na základě těchto informací porovnat období před zavedením koučinku a po jeho implementování. Pozitivní dopady budou sledovány především v oblasti efektivity výrobního procesu, dále v oblasti zmetkovitosti výroby a v neposlední řadě bude zkoumána úroveň spokojenosti zaměstnanců. K těmto účelům budou využity hodnotící rozhovory zaměstnanců, kteří se koučování zúčastnili, společně s interními materiály podniku, jež mi byly dány k dispozici. Přínosem diplomové práce je především zhodnocení dopadů procesu koučování v této výrobní společnosti a na základě zjištění jejích nedostatků navržení doporučení pro budoucí vývoj v oblasti lidských zdrojů. Obecné závěry diplomové práce a následná doporučení mohou být využity také dalšími výrobními společnostmi, které se chtějí na rozvoj zaměstnanců prostřednictvím koučinku zaměřit.
Možnosti uplatnění koučování jako metody vedení lidí v sektoru IT firem
Luňáček, Martin ; Stříteský, Marek (vedoucí práce) ; Legnerová, Kateřina (oponent)
Bakalářská práce se věnuje problematice využitelnosti koučování jako metody vedení lidí v sektoru IT firem. Cílem práce je analyzovat současně fungující praxi, vymezit, zda je možné koučování v tomto sektoru uplatnit a případně odhalit, co tomu brání. Práce je založena na analýze dat vzešlých z kvalitativního výzkumu -- rozhovorů provedených s manažery několika českých IT firem. Výzkum odhaluje, že existuje několik úskalí, které využívání koučování brání. Obsahem práce jsou i návrhy opatření, které mohou pomoci zjištěné bariéry odstranit. Navrženy jsou i další oblasti, ve kterých by bylo možné koučování v sektoru IT firem využít. Výsledkem práce je zjištění, že koučování jako metodu vedení lidí lze do určité míry uplatnit i v tomto velice specifickém a dynamicky se rozvíjejícím odvětví.
Koučink jako metoda vedení lidí
Nováková, Kateřina ; Křečková Kroupová, Zuzana (vedoucí práce) ; Ondráček, Michal (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá problematikou koučinku jako metody vedení lidí v profesionálních basketbalových klubech v České republice. Náplní je zjistit, na kolik jsou profesionální basketbaloví trenéři s několikaletou praxí seznámeni s metodami koučinku a zda jej využívají ve své každodenní praxi. Ke zjištění potřebných informací bylo využito dotazníkového šetření prostřednictvím emailové komunikace s jednotlivými trenéry. Zjištěné výsledky jsou následně porovnány s informacemi získanými studiem knih předních amerických trenérů. Přínos práce spočívá v samotném zjištění a ohodnocení využívání koučinku v oblasti vedení profesionálních basketbalových týmů. Problematika koučinku v této, ani jiné sportovní oblasti nebyla v České republice dosud uceleně zpracována do žádné knižní publikace. Samotný souhrn zahraniční literatury je proto rovněž přínosem. Bonusem práce je samotné doporučení na zlepšení činnosti basketbalových trenérů. Doporučení a závěry diplomové práce mohou být užitečné nejen pro zlepšení práce jednotlivých respondentů tohoto dotazníku, ale mohou sloužit k obecnému zvýšení efektivity práce trenérů při vedení sportovních týmů. Práce rovněž může sloužit basketbalovým hráčům k rozšíření jejich znalostí v oblasti rozvoje vlastních schopností a dovedností. Výsledky jsou rovněž využitelné pro Českou basketbalovou federaci, Sdružení basketbalových trenérů, které má na starost metodiku vzdělávání trenérů, a pro univerzity poskytující studium dvouletého vzdělávacího programu Trenérská škola. Samotná práce by se dala rozdělit do čtyř hlavních částí. První část se věnuje oblasti obecného koučinku, jeho využití, metodám a osobnosti kouče. Druhá část se zaměřuje na oblast sportovního koučinku a následně na specifika vedení v basketbalu. Třetí část se zabývá samotným průzkumem využití koučinku při vedení basketbalových týmů profesionálními trenéry. V poslední části jsou shrnuty výsledky jednotlivých trenérů a navržena doporučení sloužící ke zlepšení jejich činnosti.
Koučink a jeho perspektivy v České republice
Karásková, Anna ; Křečková Kroupová, Zuzana (vedoucí práce) ; Dobeš, Richard (oponent)
Cílem diplomové práce bylo zjistit za pomoci dotazníkového průzkumu, zda perspektiva segmentu studentů VŠE je stejná jako perspektiva obce koučů, porovnat je a navrhnout možná řešení. Dotazníkový průzkum byl zaměřen na území České republiky. Teoretická část diplomové práce je uspořádána tak, aby uvedla zainteresované do koučinku. Především představí pojem koučink, rozdíl mezi koučinkem a psychoterapií, etický kodex koučinku, rozdílné žánry a metody koučinku. Dále vysvětlí dimenze vzájemné spolupráce, roli koučů a koučovaných osob, nákladů, podobu kvality, očekávaných přínosů, očekávání ze spolupráce a její podobu. Závěry diplomové práce mohou být užitečné pro organizaci AIESEC, RPC VŠE, Koučink klub VŠE, vedení školy VŠE, obci koučů, budoucí zaměstnavatele segmentu studentů a pro studenty samotné. Pod obcí koučů jsou zahrnuti jednotliví koučové, firmy nabízející koučink a profesní sdružení.
Koučování a jeho přínos pro management firem v České republice
Bílý, Jan ; Campbell, Jan (vedoucí práce) ; Valášek, Petr (oponent)
Tato bakalářská práce se zaměřuje na koučování v managementu firem v České republice. Pojem koučink a koučování lidí se v poslední době stalo velmi často skloňovaným slovem. Koučink jako takový umožňuje lidem v sobě odhalit a naplno uvolnit svůj potenciál. Na základě kvalitativního výzkumu byl analyzován přínos koučování pro koučovaného a to z pohledu kouče, zadavatele koučování a samotného koučovaného na základě škál self-ratingu. Dle výsledků je největším přínosem pro koučovaného zejména vyšší samostatnost a zodpovědnost za svoji práci. Z pohledu manažera je koučování efektivní zejména pro lepší komunikace s podřízenými, vyšší otevřenost a možnost lépe a kvalitněji pochválit a ocenit své kolegy a podřízené. V závěrečné části bakalářské práce se hodnotí splnění stanovených cílů.
Využití techniky koučování v rámci rozvoje firmy a osobního rozvoje manažerů
Hofmanová, Kateřina Bc. ; Kovář, František (vedoucí práce) ; Nesnídalová, Jitka (oponent)
Práce popisuje a analyzuje metodu koučování v konkrétní firmě, a to v oblasti distribuční sítě banky. Součástí praktické části jsou také koučovací pohovory s manažery regionální pobočky, které jsou zhodnoceny a vyplývá z nich základní doporučení pro manažera - kouče. Navíc je posouzeno vnímání a rozsah implementace metody koučování a názory manažerů regionální pobočky, a to prostřednictvím krátkého anonymního dotazníku. Výsledky odpovědí z dotazníku jsou zanalyzovány a shrnuty. Dále mohou být využity i jako obecný přehled pro implementaci koučování v jiných firmách. Práce přináší obecný návod zlepšení použití principů koučování pro rozvoj firmy a jejích pracovníků.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 42 záznamů.   začátekpředchozí33 - 42  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.