National Repository of Grey Literature 358 records found  beginprevious318 - 327nextend  jump to record: Search took 0.01 seconds. 
Zavedení Procesního Intervalového řízení ve společnosti Sikla Bohemia, s.r.o.
Křivánková, Gabriela ; Srpová, Jitka (advisor) ; Nováček, Jan (referee)
Práce pojednává o Procesním Intervalového řízení, které je novým přístupem k řízení společnosti dle procesů obohaceným navíc o další, zcela nové nástroje řízení, jako jsou například optimalizační audit workflow či Intervalové řízení umožňující společnosti nejen reakci na vnější i vnitřní změny v jejím okolí, ale i zrychlení této reakce a tedy získání potřebné konkurenční výhody. Metodika zavedení Procesního Intervalového řízení je zcela odlišná od metodiky, kterou používá většina poradenských firem a v tom je její přidaná hodnota, neboť funguje i v případech, kdy klasické přístupy selhávají.
Controlling in British American Tobacco (Czech Republic), s.r.o.
Budská, Jana ; Mikovcová, Hana (advisor) ; Grammetbauerová, Klára (referee)
The diploma thesis is focused on controlling in British American Tobacco (Czech Republic), s.r.o., which is subsidiary company of British American Tobacco p.l.c.. The thesis gives a definition of controlling, its objectives, functions and organization, the profile of a controller and the division of labour between the controller and the manager. The thesis is focused on controlling activities conducted in British American Tobacco (Czech Republic), s.r.o., namely on planning, control and reporting.
Processing of marketing management in Rodenstock ČR s.r.o.
Toušová, Kateřina ; Ezrová, Hana (advisor)
In the nowadays hard competitive markets it is inevitable for company to have an accurate and well elaborate marketing management. Its achievment does not depend merely on perfect product but the best controlled marketing strategy, realization and supervision are essential as well. So that these are three parts of a marketing management which are linked tightly to each other. Outcome of that whole process is a marketing plan which helps to achieve the demanded goals.
ČSA dnes a jak dál ?
Janda, Petr ; Neumaierová, Inka (advisor) ; Žďárská, Dana (referee)
Měření výkonnosti podniku a krizové řízení. Strategie podniku a výhled do budoucnosti.
Controlling jako nástroj řízení firmy Stavby silnic a železnic, a. s.
Volfová, Kateřina ; Richter, Jiří (advisor) ; Král, Zdeněk (referee)
Práce pojímá controlling jako nástroj řízení, jenž podporuje podnikové rozhodování. Zabývá se činnostmi controllingu, které jsou realizovány v rámci firmy Stavby silnic a železnic, a. s. Diplomová práce shrnuje teoretické poznatky o controllingu, ukazuje provádění controllingu na praktickém příkladu firmy Stavby silnic a železnic, a. s. a navrhuje doporučení či možností rozvoje systému controllingu na úrovni závodu.
Vztah funkcí interního a externího auditu ve výrobním podniku a v podniku poskytujícím služby
Nováková, Lenka ; Králíček, Vladimír (advisor) ; Soukupová, Dana (referee)
Diplomová práce srovnává interní a externí audit. V prvních kapitolách jsou obsaženy definice, vývoj a profesní profil. Dále se zmiňuji o etickém kodexu a popisuji postup provádění obou druhů auditu. Praktickou část jsem zaměřila na podniky Škoda Auto, a.s. a Accenture. S rostoucí velikostí podniku, která byla měřena počtem zaměstnanců, obratem a hodnotou užívaného majetku, se zvyšovalo riziko omylů a podvodů. Proto bylo vyžadováno, aby správnost účetnictví byla vedena vedle nezávislého externího posuzování také interními auditory. Většina podnikatelů se během své práce setká s problematikou auditu a to jednak při uspokojování požadavků legislativy a dále při řízení podnikatelského procesu. Společnou vlastností každého auditu je nezávislost. Za nezávislost se v této oblasti považuje buď nezávislá osoba ? auditor a nebo nezávislost na auditované činnosti. Klíčová slova audit, interní audit, externí audit, etický kodex, controlling, outsourcing, zákon Sarbanes-Oxley
Problematika uplatňování nástrojů marketingového řízení ve společnosti TNT Express Worldwide, spol. s r. o.
Šauerová, Libuše Bc. ; Ezrová, Hana (advisor) ; Fialová, Alžběta (referee)
Význam marketingového řízení v podniku. Situační analýza firmy včetně konkurenčního prostředí a spokojenosti zákazníků (SWOT analýza). Popis a zhodnocení marketingové strategie, definování vize a mise. Používání nástrojů marketingového mixu ve společnosti TNT Express Worldwide, spol. s r. o. Zhodnocení uplatňování nástrojů marketingového řízení ve společnosti TNT Express Worldwide, spol. s r. o. a vypracování doporučení, která by mohla přispět k rozvoji společnosti a loajalitě zákazníků.
Uplatnění marketingového řízení v podniku DH Dekor, s. r. o.
Radilová, Lucie Bc. ; Ezrová, Hana (advisor) ; Fiala, René (referee)
Práce hodnotí uplatnění marketingového řízení v podniku DH Dekor, s. r. o. Nejprve jsou vymezeny teoretické poznatky z různé odborné literatury. Dále práce obsahuje charakteristiku podniku. Poté je popsáno uplatnění marketingového řízení a nástrojů marketingového mixu v podniku. Na závěr je uvedeno hodnocení marketingového řízení, marketingového mixu a opatření vedoucí ke zlepšení situace podniku.
Analýza příčin neúspěchu výrobní firmy
Janák, Robert ; Vojík, Vladimír (advisor) ; Žwak, Jiří (referee)
Popis současného stavu podniku; Analýza současného stavu (zákazníci, sortiment, výroba, výrobní technologie, konkurence, marketing, odbyt, zaměstnanci, finanční situace); Zhodnocení současného stavu; Detekce příčin neúspěchu; Návrh na opatření k eliminaci zjištěných příčin a k zajištění prosperity (oddlužení,strategický partner,rentabilita vloženého kapitálu,napřímení procesního řízení,zefektivnění organizační struktury a práce jednotlivých zaměstnanců, selekce nadějných tržních segmentů, zeštíhlování nákladů ve výrobě, zlepšení kvality produkce, korekce šíře sortimentu a názvů dílčích druhů produkce, zlepšení doprovodných služeb, stimulace odbytu); SWOT analýza
Uplatnění marketingového řízení v podniku Dobler Metallbau s.r.o.
Kašová, Gabriela Bc. ; Ezrová, Hana (advisor) ; Trefancová, Dana (referee)
Obsahem práce je vyvození základních teoretických východisek marketingového řízení, které se v praktické části jednotlivě analyzují.V první části jsem podrobně charakterizovala plánování, ve druhé části realizaci a ve třetí části kontrolu.Stručně jsem charakterizovala podnik Dobler Metallbau s.r.o.,v části realizace provedla analýzu marketingového mixu a navrhla opatření vedoucí ke zlepšení situace podniku.

National Repository of Grey Literature : 358 records found   beginprevious318 - 327nextend  jump to record:
Interested in being notified about new results for this query?
Subscribe to the RSS feed.