Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 317 záznamů.  začátekpředchozí314 - 317  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Význam zákaznické spokojenosti v oblasti kultury
Půhoná, Simona ; Černá, Jitka (vedoucí práce) ; Zamazalová, Marcela (oponent)
Cílem práce je zhodnocení významu zákaznické spokojenosti v oblasti kultury a vlivu postojů na rozhodování zákazníků.
Children's attitude towards advertisement
Duľová, Daniela ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Vávra, Oldřich (oponent)
Cílem bakalářské práce je zjistit postoje jedenáct- a čtrnáctileté dětí k reklamě. Práce zkoumá, jaké jsou jejich požadavky na reklamu a jaké reklamy mladí spotřebitelé preferují. Současně se zabývá postoji k intenzitě reklamy a k nabízenému zboží z reklamy. Výzkum byl proveden na Slovensku.
Segmentace zákazníků v rámci marketikgové strategie podniku
Součková, Michaela ; Bedrnová, Eva (vedoucí práce) ; Hamza, Jan (oponent)
Práce je zaměřená na segmentaci zákazníků v podniku. V teoretické části vymezuje postavení segmentace v marketingové strategii, zabývá se výhodami, nevýhodami, předpoklady, kritérii a postupem při segmentaci. Zvláštní pozornost je věnována postojům, jakožto jednomu z důležitých a často uplatňovaných kritérií segmentace. Praktická část práce analyzuje trh vymezený pro produkt a na základě analýz stanovuje cílové segmenty zákazníků, jejich potenciál a základní charakteristiky.
Švédsko - Podnikatelské prostředí, obchodní zvyklosti a kulturní specifika s možností uplatnění českých subjektů na švédském trhu
Jírovec, Martin ; Müllerová, Františka (vedoucí práce) ; Korandová, Jiřina (oponent)
Cílem práce je analyzovat současný vzájemný obchod mezi Českou republikou a Švédským královstvím a popsat kvantitativní a kvalitativní vztahy, které mezi oběma zeměmi panují, a možnosti, které se otevírají českým exportérům. Zároveň také naznačuje postoje Švédů k České republice, které vyplynuly z výsledků výzkumu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 317 záznamů.   začátekpředchozí314 - 317  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.