Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 317 záznamů.  začátekpředchozí313 - 317  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
The Native Speaker English Teacher in the Czech Republic/Rodilí mluvčí vyučující angličtinu na českých školách
VĚTROVCOVÁ, Martina
Diplomová práce se zabývá situací rodilých mluvčí vyučujících anglický jazyk na českých školách. Teoretická část se nejprve zaměřuje na role, kvality, autonomii a zodpovědnost učitelů a porovnává autoritu rodilých mluvčí v České republice a v anglicky mluvících zemích. Dále definuje pojem rodilý mluvčí anglického jazyka, věnuje se faktorům ovlivňujícím rozdíly mezi rodilými mluvčími a českými učiteli, zabývá se kvalifikací a pracovními příležitostmi rodilých mluvčích v České republice a nastiňuje problematiku kulturního šoku a překonávání kulturních rozdílů ve vyučování. V praktické části se pomocí rozhovorů s řediteli škol snaží zjistit jejich názor na danou problematiku a prostřednictvím dotazníku pro rodilé mluvčí se snaží zmapovat jejich postoje vůči českým žákům, míru kvalifikace, důvody pro příchod do České republiky, působnost na českých školách a spokojenost se současnou situací v České republice.
Význam zákaznické spokojenosti v oblasti kultury
Půhoná, Simona ; Černá, Jitka (vedoucí práce) ; Zamazalová, Marcela (oponent)
Cílem práce je zhodnocení významu zákaznické spokojenosti v oblasti kultury a vlivu postojů na rozhodování zákazníků.
Children's attitude towards advertisement
Duľová, Daniela ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Vávra, Oldřich (oponent)
Cílem bakalářské práce je zjistit postoje jedenáct- a čtrnáctileté dětí k reklamě. Práce zkoumá, jaké jsou jejich požadavky na reklamu a jaké reklamy mladí spotřebitelé preferují. Současně se zabývá postoji k intenzitě reklamy a k nabízenému zboží z reklamy. Výzkum byl proveden na Slovensku.
Segmentace zákazníků v rámci marketikgové strategie podniku
Součková, Michaela ; Bedrnová, Eva (vedoucí práce) ; Hamza, Jan (oponent)
Práce je zaměřená na segmentaci zákazníků v podniku. V teoretické části vymezuje postavení segmentace v marketingové strategii, zabývá se výhodami, nevýhodami, předpoklady, kritérii a postupem při segmentaci. Zvláštní pozornost je věnována postojům, jakožto jednomu z důležitých a často uplatňovaných kritérií segmentace. Praktická část práce analyzuje trh vymezený pro produkt a na základě analýz stanovuje cílové segmenty zákazníků, jejich potenciál a základní charakteristiky.
Švédsko - Podnikatelské prostředí, obchodní zvyklosti a kulturní specifika s možností uplatnění českých subjektů na švédském trhu
Jírovec, Martin ; Müllerová, Františka (vedoucí práce) ; Korandová, Jiřina (oponent)
Cílem práce je analyzovat současný vzájemný obchod mezi Českou republikou a Švédským královstvím a popsat kvantitativní a kvalitativní vztahy, které mezi oběma zeměmi panují, a možnosti, které se otevírají českým exportérům. Zároveň také naznačuje postoje Švédů k České republice, které vyplynuly z výsledků výzkumu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 317 záznamů.   začátekpředchozí313 - 317  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.