Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 62 záznamů.  začátekpředchozí31 - 40dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Vybraná problematika pohybu elektricky poháněných osobních dopravních prostředků
Konečný, Dalibor ; Stáňa, Ivo (oponent) ; Bradáč, Albert (vedoucí práce)
Diplomová práce Vybraná problematika pohybu elektricky poháněných dopravních prostředků je rozdělena do tří hlavních částí. Teoretická část se zabývá popisem elektrických kol, elektrokoloběžek a elektrických skateboardů. Dále také právní úpravou, tuningem a problematikou spojenou s těmito dopravními prostředky. Druhá část se věnuje současnému stavu poznání v této oblasti. Poslední část je věnována praktickému měření, konkrétně brzdění, akceleraci, rozjezdům do oblouků, průjezdům oblouky, příčnému přemístění a vychýlení se při ohlížení. Při měření bylo k dispozici 10 elektrokoloběžek, na kterých jelo 9 různých jezdců a 6 elektrokol, na kterých jelo 12 různých jezdců. V závěru práce je provedeno celkové vyhodnocení.
LiveScript pro řešení podélné dynamiky vozidel
Tuharský, Erik ; Ušiak, Michal (oponent) ; Štětina, Josef (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá detailním popisem jednotlivých jízdních odporů (valivý, aerodynamický, odpor stoupání a zrychlení) vozidel a jejich důsledky pro podélnou dynamiku vozidel. Pro popsané odpory je poté proveden výpočet v prostředí MATLAB. Dále je v programu výpočet času zrychlení z 0 km/h na 100 km/h a brzdná dráha ze 100 km/h. V závěru jsou porovnány výsledky výpočtů a naměřených dat při jízdě na dostupném vozidle.
Rychlost vlaků v kolejových spojeních
Horák, Matouš ; Jacura,, Martin (oponent) ; Svoboda, Richard (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá rychlostí vlaků v železničních stanicích. Jsou popsány parametry, na kterých rychlost závisí, tedy i vliv zabezpečovacího zařízení a trakčních schopností hnacích vozidel. V praktické části je popsáno přímé měření, včetně kritérií pro výběr lokalit. Následuje simulace v programu OpenTrack. Na závěr je provedeno srovnání obou metod.
Měření pohybu auta na autodráze Carrera
Šíma, Vojtěch ; Malaník, Petr (oponent) ; Rydlo, Štěpán (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je navrhnout měřící zařízení, které umožní při pohybu auta na autodráze Carrera měřit veličiny jako rychlost, zrychlení a dostředivou sílu. Pro měření tak bude vytvořen vestavěný systém, kde hlavním výsledkem je pak deska plošného spoje, která byla vytvořena a osazena podle schématického návrhu složeného z aktuálně dostupných elektronických součástek. Při pohybu po autodráze pak jsou na základě implementovaného programu zaznamenávána data, která jsou ukládána na paměťové médium a následně zpracovávána pro vhodnou vizuální prezentaci. Na základě těchto získaných dat je pak možné analyzovat jak se model chová při pohybu na autodráze a jaké faktory mají na tento pohyb vliv.
Vybrané jízdní manévry motocyklistů
Kriegsmann, Luděk ; Bradáč, Albert (oponent) ; Semela, Marek (vedoucí práce)
Celá diplomová práce je koncipována na dvě části. První část je zaměřena na teoretický popis konstrukce motocyklů. Zejména se teoretická část zabývá popisem typů motocyklů, typů rámů, typů odpružení a popisem brzdových systémů užívaných na motocyklech. V teoretické části jsou řešeny také hlavní parametry motocyklu, které ovlivňují ovladatelnost a stabilitu motocyklu při jízdě. V poslední teoretické části je řešena technika jízda na motocyklu. Druhá část je zaměřena přímo na provedení experimentu. Experiment sestává celkem z měření pěti disciplín a to měření zrychlení, měření brzdného zpomalení pomocí brzd, měření zpomalení motorem, měření výjezdu z křižovatky a měření příčného přemístění. Měření se zúčastnilo osm motocyklů. Hlavními výstupy z měření jsou časové údaje, hodnoty zpomalení a příčného zrychlení.
Měření jízdních manévrů prostředků hromadné přepravy osob
Habr, Vojtěch ; Semela, Marek (oponent) ; Bilík, Martin (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá pohodlím a bezpečností cestujících při využívání vozidel městské hromadné dopravy. Úvodní část shrnuje dosavadní realizované studie a experimenty na podobné téma. Dále rozebírá především vývoj noční dopravy v rámci MHD v Brně. Experimentální část popisuje metodiku a interpretuje výsledky experimentálního měření jízdních manévrů vozidel přístrojem XL Meter spolu se subjektivním hodnocením cestujících. Na základě výstupů z těchto činností stanovuje mezní hodnoty podélného a příčného zrychlení pro komfortní a bezpečnou jízdu. Kromě toho je kladen důraz také na porovnání průjezdů měřenými místy ve dne a v noci. V analýze učiněných zjištění jsou výsledky srovnávány s dříve provedenými experimenty.
Použití inerteru ve vozidlové technice
Lanzendörfer, Tomáš ; Hejtmánek, Petr (oponent) ; Blaťák, Ondřej (vedoucí práce)
Tato diplomová práce řeší uplatnění inerteru ve vozidlové technice. Cílem bylo provést teoretickou analýzu jeho funkce, porovnat jednotlivá konstrukční řešení, sestavit multibody model zavěšení a analyzovat vliv inerteru při různých jízdních manévrech. Analýzy byly provedeny převážně v softwaru MSC Adams View, s mírnou podporou softwaru Matlab. Inerter v případě většiny jízdních manévrů dokázal zlepšit jízdní komfort, zvětšit maximální dostupnou trakční sílu a v některých případech zase snížit zatížení odpružení. Pro automobilový průmysl je tedy inerter zařízením s velkým potenciálem, které ale stále vyžaduje více praktického výzkumu a větší tlak na snížení jeho pořizovacích nákladů.
Mechanická analýza podsoustavy věžového jeřábu
Urbánek, Roman ; Venský, Jiří (oponent) ; Fuis, Vladimír (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá řešením podsoustavy věžového jeřábu s pasivním účinkem (NNTP). Prvně je provedena krátká rešerše o věžových jeřábech a jejich částech. Následuje popis teoretických a fyzikálních zákonitostí statiky a dynamiky. V praktické části jsou vypočítávány různé pohybové stavy konkrétní vymodelované podsoustavy, která znázorňuje kočku věžového jeřábu. Cílem výpočtu každé konfigurace je zjištění numerických hodnot stykových sil ve vazbách, analýza dynamických veličin a vyhodnocení funkčnosti vazeb. Numerické hodnoty neznámých parametrů byly vypočítány řešením soustavy lineárních rovnic ve výpočtovém softwaru Matlab.
Digital Forensics: The Acceleration of Password Cracking
Hranický, Radek ; Hudec,, Ladislav (oponent) ; Rowe, Neil (oponent) ; Šafařík, Jiří (oponent) ; Ryšavý, Ondřej (vedoucí práce)
Cryptographic protection of sensitive data is one of the biggest challenges in digital forensics. A password is both a traditional way of authentication and a pivotal input for creating encryption keys. Therefore, they frequently protect devices, systems, documents, and disks. Forensic experts know that a single password may notably complicate the entire investigation. With suspects unwilling to comply, the only way the investigators can break the protection is password cracking. While its basic principle is relatively simple, the complexity of a single cracking session may be enormous. Serious tasks require to verify billions of candidate passwords and may take days and months to solve. The purpose of the thesis is thereby to explore how to accelerate the cracking process. I studied methods of distributing the workload across multiple nodes. This way, if done correctly, one can achieve higher cracking performance and shorten the time necessary to resolve a task. To answer what "correctly" means, I analyzed the aspects that influence the actual acceleration of cracking sessions. My research revealed that a distributed attack's efficiency relies upon the attack mode - i.e., how we guess the passwords, cryptographic algorithms involved, concrete technology, and distribution strategy. Therefore, the thesis compares available frameworks for distributed processing and possible schemes of assigning work. For different attack modes, it discusses potential distribution strategies and suggests the most convenient one. I demonstrate the proposed techniques on a proof-of-concept password cracking system, the Fitcrack - built upon the BOINC framework, and using the hashcat tool as a "cracking engine." A series of experiments aim to study the time, performance, and efficiency properties of distributed attacks with Fitcrack. Moreover, they compare the solution with an existing hashcat-based distributed tool - the Hashtopolis. Another way to accelerate the cracking process is by reducing the number of candidate passwords. Since users prefer strings that are easy to remember, they unwittingly follow a series of common password-creation patterns. Automated processing of leaked user credentials can create a mathematical model of these patterns. Forensic investigators may use such a model to guess passwords more precisely and limit tested candidates' set to the most probable ones. Cracking with probabilistic context-free grammars represents a smart alternative to traditional brute-force and dictionary password guessing. The thesis contributes with a series of enhancements to grammar-based cracking, including the proposal of a novelty parallel and distributed solution. The idea is to distribute sentential forms of partially-generated passwords, which reduces the amount of data necessary to transfer through the network. Solving tasks is thus more efficient and takes less amount of time. A proof-of-concept implementation and a series of practical experiments demonstrate the usability of the proposed techniques.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 62 záznamů.   začátekpředchozí31 - 40dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.