Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 44 záznamů.  začátekpředchozí31 - 40další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Strategie podniku
Gerlašinský, Marcel ; Kovář, František (vedoucí práce) ; Pazderák, Jiří (oponent)
Cílem této práce je v teoreticko metodologické části definovat pojem strategie, specifikovat jakým způsobem se strategie vytváří a jaké přístupy, metody a nástroje se ke stanovení strategie využívají. Součástí definic a bližšího zaměření bude oblast strategické analýzy, konkurenční výhody a zdrojů podniku. V aplikační části pak bude specifikována současná strategie podniku Letiště Praha, a.s., která je provozovatelem mezinárodního letiště v Praze-Ruzyni. Na základě teoreticko-metodologické části této práce bude stávající strategie společnosti Letiště Praha, a.s. zhodnocena a budou uvedeny případné doporučení na změny či úpravy, které by měly posílit prosperitu společnosti ze střednědobého a dlouhodobého hlediska.
Strategie podniku
Polcarová, Martina ; Kovář, František (vedoucí práce) ; Dvořák, Jiří (oponent)
Cílem této diplomové práce je zpracovat strategickou analýzu společnosti Měšťanský pivovar Havlíčkův Brod a. s. Provést externí a interní analýzu a na základě těchto analýz zpracovat strategii budoucího vývoje podniku.
Využití logistiky ve výrobním podniku
BODLÁKOVÁ, Alena
Tato bakalářská práce se zabývá využitím logistiky ve výrobním podniku Městský pivovar PLATAN s. r. o. Podává pohled na současný stav spotřeby alkoholických i nealkoholických nápojů v České republice, kde je patrný trend rostoucí spotřeby nealkoholických nápojů a nealkoholických piv. Pivo má na spotřebě alkoholu v Čechách největší podíl. Dále je zde prezentována strategie pivovaru Platan, která by měla být taková, aby vedla alespoň k udržení pozice na trhu, které podnik dosáhl. Pro zjištění pozice pivovaru na trhu byla provedena analýza konkurenčního prostředí.Tato práce také popisuje materiálový a informační tok v podniku. Materiálový tok je popsán z hlediska vstupů, vlastní výroby, výstupů a zpětné logistiky. Podle výsledků uvedených v této práci, mají největší požadavky na služby poskytované pivovarem odběratelé působící v gastronomii. Na základě dotazníkového šetření byly sestaveny standardy poskytování služeb v pivovarnictví. Na závěr bylo zkoumáno zajištění distribuce a byla posouzena možnost využití vlastní dopravy ve srovnání s dopravou externí.
Strategické řízení a tvorba strategie podniku
KLOUZALOVÁ, Martina
Cílem bakalářské práce bylo posouzení činnosti strategického managementu ve vybraném výrobním podniku. Zkoumaný objekt, podnik A, se zabývá všeobecnou zakázkovou výrobou pro strojírenský průmysl. Veškeré analýzy (finanční analýza, SWOT analýza, STEP analýza) byly provedeny v letech 2006 až 2008 . Na těchto základech byly stanoveny předpoklady budoucího vývoje. Tyto předpoklady ovlivňovaly faktory z vnějšího i vnitřního prostředí podniku. Byly stanoveny tři varianty budoucího vývoje, a to likvidace konkurence, spolupráce s novým dodavatelem a vstup na nové trhy. Strategičtí manažeři podniku A svůj úspěch vidí v růstu podniku, ve zlepšování kvality svých výrobků, ve snižování nákladů, v rychlosti plnění zakázek a ve včasném placení odběratelů. Jedině pomocí těchto faktorů lze dosáhnout kladného výsledku hospodaření.
Hospodaření podniku s logistickými službami
CHADTOVÁ, Petra
Diplomová práce se zabývá hospodařením podniku s logistickými službami v podniku R. Braun Internat. Spedition s.r.o. v období let 2004 {--} 2006. Řeší jeho okamžité hospodářské problémy a navrhuje zlepšení do budoucnosti. V práci byly použity běžné analytické postupy hodnotící podnikovou hospodářskou činnost.Výsledky analýz byly využity k vypracování návrhu na okamžitá zlepšení činnosti podniku a dále na změnu jeho strategie.
Strategie podniku
BARTUŠKOVÁ, Martina
Diplomová práce se zabývá problematikou rozvoje podniku "A" zaměřeného na prodej svítidel. Analytické období zahrnuje roky 2005 {--} 2007. K šetření byly použity SWOT a PEST analýzy a dále finanční analýza. Syntetická část práce obsahuje návrh změny strategie na roky 2008 až 2010.
Strategie podniku
REK, Martin
Cílem bakalářské práce bylo posouzení strategie podniku a návrhy na její případné změny. V dotčeném podniku byly analyzovány dvě divize, divize A a divize B. Analýza obou divizí byla provedena v letech 2005 až 2007. Na jejím základě byly stanoveny určité předpoklady budoucího vývoje. Tyto předpoklady byly ovlivněny faktory jak z vnějšího, tak i z vnitřního prostředí podniku. Byly stanoveny tři varianty budoucího vývoje, a to varianty realistická, pesimistická popřípadě i kritická. Společným cílem těchto variant bylo dosažení zisku v divizích A i B nebo alespoň dosažení takového stavu, kdy realizované tržby jednotlivé divize jsou schopny pokrýt celkové náklady této divize.
Dílčí strategie podniku - marketingová, prodejní, obchodní, ekonomická, finanční, personální, investiční apod.
Kouba, David ; Kovář, František (vedoucí práce) ; Vacek, Oldřich (oponent)
Cílem práce je analyzovat, zhodnotit a navrhnout vhodný postup pro budování nové marketingové, prodejní a obchodní politiky podniku jenž v nedávné době prošel změnou vlastníka. Hlavní důraz při zpracování diplomové práce byl kladen na vystihnutí důležitých aspektů souvisejících s procesem změny podniku orientované na jednoho zákazníka (podnik vlastněný městem) směrem k organizaci orientované na otevřené tržní prostředí. Získané poznatky budou aplikovány na vybraném příkladu a získané závěry současně využity v praxi.
Strategická analýza podniku
Plášilová, Ilona ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce) ; Šiška, Ladislav (oponent)
Práce se v teoretické rovině zaměřuje na pojmy související se strategií podniku a na možnosti a metody strategické analýzy samotné. Hlavním cílem praktické části práce je zjistit, zda odbytové problémy a s tím spojený pokles tržeb společnosti KSB, spol. s r. o., jsou způsobeny konkurencí a zákazníky, jak se domnívá management firmy. K řešení výchozí situace využiji Porterův model pěti konkurenčních sil, který obsahuje i další síly (dodavatelé, nově vstupující a substituty), které mohly přispět ke zmíněné negativní situaci.
Strategická analýza podniku
Matoušková, Irena ; Krause, Josef (vedoucí práce) ; Holeček, Petr (oponent)
Tato práce na téma "Strategická analýza podniku" se zabývá analýzou vnitřních procesů, zdrojů, schopností, ale i vlivu okolí na fungování podniku. Sledovaným podnikem je stavební společnost Skanska, která působí na území České a Slovenské republiky jako holdingová společnost s centrálou ve Švédsku. Cílem práce je na základě provedených analýz a zkoumání provést doporučení pro vhodnou strategii podniku.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 44 záznamů.   začátekpředchozí31 - 40další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.