Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 46 záznamů.  začátekpředchozí31 - 40další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Využití mobilních aplikací pro věrnostní komunikaci a direct marketing
Muff, Erik ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Dufek, Tomáš (oponent)
Diplomová práce se zabývá využitím mobilních aplikací pro komunikaci v rámci věrnostních programů a direct marketing. Cílem této práce je identifikovat potenciál jejich využití a porovnat účinnost komunikace prostřednictvím aplikace pro chytré mobilní telefony v komunikaci v rámci věrnostních programů s e-mailingem. Porovnání účinnosti obou komunikačních kanálů bylo provedeno na základě kampaní, které byly zrealizovány pro účely této práce pro reálného klienta. Sledovanými byla míra prokliku a konverzní poměr. Za účelem identifikace potenciálu využití mobilních aplikací pro komunikaci bylo zrealizováno dotazníkové šetření a rozhovory s odborníky.
Obchodování na internetu
KUBIČKA, Tomáš
Cílem práce "Obchodování na internetu" bylo vytvořit návrh řešení komunikačního mixu vybraného internetového obchodu Levneelektro.cz. Na základě makro a mikro analýzy bylo zjištěno, že je velmi důležité, aby společnost zlepšila komunikaci se zákazníky. Dále bylo zjištěno, že velmi důležitým krokem pro udržení konkurenceschopnosti společnosti ELEKTRA PV je vytvořit věrnostní program, který zajistí loyjalitu zákazníků. V práci jsou vytvořeny dva různé návrhy, které by byly vhodným řešením pro společnost.
Vliv legislativního prostředí ČR-upravující prodej léčiv- na věrnostní program lékárny Alma
SKÁLOVÁ, Veronika
Diplomová práce byla zaměřená na zhodnocení věrnostního programu Lékárny ALMA v návaznosti na legislativní prostředí ČR. V první části byla provedena analýza legislativního prostředí. V další části bylo provedeno zhodnocení věrnostního programu. Věrnostní program byl zhodnocen jako celek. Dále byly zhodnoceny jednotlivé marketingové akce, které Lékárna ALMA uskutečnila během roku 2010 a roku 2011. Výsledkem práce bylo, že věrnostní program byl pro Lékárnu ALMA přínosem. Provozování věrnostního programu je pro Lékárnu ALMA ekonomicky efektivní. Lékárna by měla i nadále pokračovat v uskutečňovaní marketingových akcí, protože mají na zákazníky pozitivní efekt.
Věrnostní program jako nástroj podpory prodeje na trzích B2B
Hrubešová, Kateřina ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Votruba, Václav (oponent)
Předmětem této diplomové práce je identifikace výhod a přínosů plynoucích z použití věrnostních programů na trzích v oblasti B2B. Práce zdůrazňuje nepřetržité budování vztahů se stávajícími zákazníky, což představuje základ úspěchu podnikání pro obě strany. V teoretické části jsou kromě vysvětlení základních pojmů zmíněny výhody a nevýhody implementace věrnostního programu a s tím související překážky a cena. Dále tato práce dokumentuje přínosy dlouhodobé spolupráce se stávajícími zákazníky, která zajistí vyšší příjmy při minimálních nákladech a času, a to ve srovnání se získáváním nových zákazníků, které stojí více peněz a času při nižších příjmech. Tento poznatek je následně analyzován v praktické části, která popisuje věrnostní program prodejců značky Tork a dále návrhy možného řešení na zlepšení případných nedostatků, které by mohly vést k dlouhodobým a vzájemně prospěšným vztahům.
Věrnostní programy určené pro děti a jejich vliv na chování dětí jako na spotřebitele
Pažoutová, Iveta ; Ryšavá, Monika (vedoucí práce) ; Zamazalová, Marcela (oponent)
Bakalářská práce je zaměřená na věrnostní programy určené dětem. Cílem práce je vytvořit doporučení pro určitou firmu, jak by její věrnostní program měl vypadat. Teoretická část obsahuje seznámení s věrnostními programy a popsání tržního segmentu dětí. V praktické části je popsáno, co značka Kubík nabízí dětem. Součástí práce je výzkumné šetření provedené na dětech ve věku od 8 do 11 let prostřednictvím dotazníků, které jsou rozděleny na dvě části - na obecnou a zaměřenou na nápoje Kubík. Z výstupů výzkumného šetření je analyzován vliv dětí jako spotřebitelů a popsáno doporučení pro značku Kubík, jak by měla vytvořit věrnostní program pro děti.
Vliv věrnostních programů na loajalitu zákazníků se zaměřením na prodejny značkových oděvů
Běhounková, Klára ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Odehnalová, Jitka (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá vlivem věrnostních programů zaměřených na zákazníky obchodů se značkovými oděvy. Definuje zákazníka, jeho chování, rozhodovací proces a loajalitu. Dále popisuje marketingovou komunikaci se zákazníkem, podporu prodeje, věrnostní programy včetně jejich druhů a výhod. Uvádí konkrétní věrnostní programy Blažek, Reserved, Orsay, Marks&Spencer a S. Oliver. V závěru je zhodnocen výzkum zabývající se věrnostními kartami v jednotlivých obchodech a jejich využíváním konečnými zákazníky.
Věrnostní program platebních karet, řešení nad DWH
Jersák, Pavel ; Pour, Jan (vedoucí práce) ; Novotný, Ota (oponent)
Diplomová práce se zabývá problematikou zákaznické loajality, věrnostních programů v bankovnictví a především problematikou věrnostních programů platebních karet v bankovnictví. Teoretická část práce uvádí čtenáře do problematiky zákaznické loajality v bankovnictví, popisuje specifika této loajality ve srovnání s loajalitou zákazníků k obchodním firmám. Dále se zabývá možnostmi, jakými podpořit loajalitu zákazníků k bance s využitím platebních karet jako hlavního produktu, který umožňuje klientům přístup do tohoto věrnostního programu a do výhod, které jim může nabídnout. V rámci popisu variant věrnostních programů platebních karet se tato práce věnuje věrnostnímu programu realizovanému v alianci s partnery. Praktická část práce se zabývá technologickými východisky pro realizaci věrnostního programu platebních karet, diskutuje dvě hlavní možnosti integrace systému věrnostního programu do současného stavu informačních systému banky a jeden z nich, tedy integraci s využitím datového skladu, blíže popisuje z hlediska realizace v obvyklém prostředí bankovních systémů a datového skladu. Hlavním přínosem této práce je ukázka možnosti přístupu k věrnostnímu programu platebních karet, dále ucelený přehled jeho variant a především analýza, jakým způsobem je možné provést integraci systému věrnostního programu platebních karet s využitím datového skladu.
Analysis of customer satisfaction in the hotel of Sheraton Prague Charles Square Hotel
Szabó, Tomáš ; Skokanová, Dagmar (vedoucí práce) ; Gardoš, Radek (oponent)
Tato bakalářská práce se zabírá problematikou spokojenosti zákazníků konkrétního pražského hotelu. Snaží se zmapovat celkovou spokojenost zákazníků a její vývoj od začátku existence hotelu. Její vliv na loajalitu ke značce hotelu a ochotu zákazníků doporučit hotel svým známým. Poukazuje také na vliv benefitů věrnostního programu daného hotelu na loajalitu ke značce hotelu. Práce se snaží odpovědět na hypotézy vyplývající ze stanovených cílů, což se jí nakonec podaří a odhaluje určitý vliv mezi celkovou spokojeností a loajalitou ke značce, taktéž postupně narůstající spokojenost zákazníků v čase z důvodu lepších zkušeností managementu s vedením hotelu. V závěru posuzuje efektivnost majitelovo rozhodnutí změnit generálního ředitele po pěti měsících od otevření hotelu.
Loyalty programs and their impact on consumer
Rothmajerová, Jaroslava ; Ryšavá, Monika (vedoucí práce) ; Maláčová, Radka (oponent)
Práce je zaměřená na věrnostní programy. Její cílem je poukázat, jak věrnostní program funguje na konkrétním příkladě a v závěru určit možné vlivy programu na spotřebitele. V teoretické časti je poukázano na to, kde se věrnostní programy v rámci celkového marketingu nacházejí. Dále se práce věnuje médiím, která věrnostní programy využívají k marketingové komunikaci. V praktické časti je analyzovaný věrnostní program společnosti Nestlé, který je zaměřen na dětského spotřebitele. Součástí této časti je analýza povědomí a spokojenosti s věrnostním programem na základě dotazníkového šetření. Dále zde zmiňují vlivy na spotřebitele, které vycházejí z principu fungování věrnostního programu a výstupu z dotazníků. Závěr patří celkovému shrnutí práce a hodnocení dosáhnutých cílů.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 46 záznamů.   začátekpředchozí31 - 40další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.