Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 40 záznamů.  začátekpředchozí31 - 40  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh a realizace systému Jabber2Go
Drlík, Radovan ; Herrman, Tomáš (oponent) ; Škarvada, Jaroslav (vedoucí práce)
Pro současnou společnost je stále důležitější být v neustálém kontaktu, proto je také instant messaging stále používanější. Cílem práce je navrhnout a realizovat instant messaging klienta pro komunikaci prostřednictvím sítě Jabber, který by kladl minimální nároky na vybavení uživatele. Práce pojednává o obecných vlastnostech instant messagingu a zaměřuje se na Jabber a Jabber protokol. Hlavní část práce představuje analýza existujících Jabber klientů a návrh a realizace nového klienta, který bude komunikovat s uživatelem prostřednictvím webového prohlížeče.
Podpora tabule v Kopete
Pohl, Lukáš ; Očenášek, Pavel (oponent) ; Mlích, Jozef (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je navrhnout aplikaci, sdílenou tabuli, která umožňuje společné kreslení a sdílení multimediálního obsahu v~reálném čase v~síťovém prostředí pomocí protokolu XMPP mezi dvěma účastníky. Aplikace je součástí open source IM klienta Kopete v~prostředí KDE operačního systému Linux.
Internetové aplikace v .NET Framework
Volovec, Miroslav ; Trzos, Michal (oponent) ; Lattenberg, Ivo (vedoucí práce)
Tato práce ukazuje široké možnosti použití .NET Frameworku. Obsahuje popis tvorby systému odesílání rychlých zpráv. Popis tohoto systému zahrnuje tvorbu servisně orientované aplikace, webového klienta a nakonec i Windows aplikaci vytvořenou pomocí WPF. Cílem je ukázat možnosti tvorby softwaru pomocí inovativních postupů a nástrojů, které platforma Microsoft .NET nabízí.
Nebezpečí internetové komunikace
Štěrba, Radek ; Jeřábek, Jan (oponent) ; Polívka, Michal (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá problematikou komunikačních protokolů a serverů. Jsou zde popsány protokoly TCP/IP. Dále jsou popsány čtyři nejpoužívanější IM protokoly (popis přihlašování, komunikace a zabezpečení). Jsou zde popsány protokoly pro hlasovou komunikaci a problematika softwarových ústředen. Dále jsou zde nastíněny databázové systémy hlavně LDAP. Součástí této práce je také praktická činnost – zprovoznění serveru pro hlasovou komunikaci a posílání zpráv a databáze LDAP. Je popsán postup pro zprovoznění jednotlivých serverů, navázání příslušných klientů na servery a v neposlední řadě komunikace s LDAP.
Protokol XMPP Jabber a jeho využití pro přenos multimediálních dat
Havlena, Petr ; Průša, Zdeněk (oponent) ; Šmirg, Ondřej (vedoucí práce)
Diplomová práce se snaží vytvořit aplikaci pro komunikaci v opensource IM síti Jabber. Ta v dnešní době získává stále větší oblibu jak u poskytovatelů, tak hlavně u koncových uživatelů. V první polovině práce jsou vysvětleny nezbytné základy celé problematiky a v druhé polovině je popsána výsledná aplikace, která byla vytvořena pomocí objektového programovacího jazyka Java. Java je pro svou jednoduchost a podporu mezi vývojáři velmi rozšířena. Díky tomu je k dispozici mnoho externích knihoven a rozšíření. Výsledná aplikace je postavena na knihovně Smack ve verzi 3.04 a VoIP modul na JMF (Java Media Framework). Grafické rozhraní bylo vytvořeno pomocí standardních Java visuálních komponent (javax.swing).
Transformation of Telco business strategy driven by over-the-top services such as WhatsApp, Skype and Netflix: The case of the Czech Republic
Kabusheva, Sabina ; Tyll, Ladislav (vedoucí práce) ; Machek, Ondřej (oponent)
The following thesis aims to describe the transformation of telco operators' business strategy evoked by the growing popularity and usage of Internet services like WhatsApp, Skype and Netflix, also known as over-the-top services. The thesis provides comprehensive overview of transformations in the telecom industry that have been taking place globally, explaining the drivers that led to inception of free or cheaper Internet-based services, their business models. It then narrows down to the thorough analysis of the Czech market, capturing the implications that over-the-top services have on business strategy of the major Czech telco players. The analysis is strongly supported by industry reports, statistics and quantitative research. The primary research adds in telco customers' perspectives, usage and value perception of over-the-top services, as well as their satisfaction with respective telco services and their pricing. Derived findings identify major developments and trends in the Czech telco market; they also suggest compelling observations for related businesses.
Vývoj XMPP-klienta v jazyku JavaScript
Chromický, Václav ; Pecinovský, Rudolf (vedoucí práce) ; Šlajchrt, Zbyněk (oponent)
Cílem této práce je v jazyku JavaScript implementovat modulárního instant messaging klienta komunikujícího protokolem XMPP. Práce nejprve přibližuje význam protokolu XMPP na pozadí největších současných instant messaging sítí. Dále popisuje samotný protokol a zabývá se dalšími použitými technologiemi pro vývoj aplikace. Poté sestavuje seznam požadavků na aplikaci ve dvou úrovních. První úroveň do aplikace přináší základní prostředky pro komunikaci protokolem XMPP. Druhá úroveň těchto prostředků využívá a přináší koncovou instant messaging funkcionalitu pro uživatele. Výsledná aplikace je dostupná jako příloha této práce. Práce končí příručkou pro vývojáře implementujícího další rozšíření aplikace v podobě nových modulů, a příručkou pro koncového uživatele využívajícího aplikaci pro instant messaging.
Tvorba klienta pro komunikační protokol Jabber
PEŠKOVÁ, Petra
Tato práce podává přehled a srovnání nejběžnějších komunikačních protokolů (ICQ, AIM, MSN, Gadu Gadu, IRC, Google chat a Yahoo! Messenger), podrobněji popisuje protokol Jabber. Součástí této práce je vytvoření vlastního klienta pro protokol Jabber.
Využití instant messagingu pro komunikaci mezi firmou a zákazníkem
Kolafa, Ondřej ; Pavlíček, Antonín (vedoucí práce) ; Toman, Prokop (oponent)
Instant messaging je internetová služba umožňující uživatelům sledovat stav svých přátel a podle potřeby jim posílat textové zprávy či soubory. Hlavním rozdílem oproti elektronické poště je, jak už název služby napovídá, její rychlost. Zprávy jsou odesílány a doručovány ve zlomcích sekundy. Přijímající strana je o příchodu zprávy aktivně informována. Tento moderní druh komunikace pronikl i do komerční sféry. V podnicích se však většinou nepoužívají ty samé služby, jaké používají lidé v soukromí. Přesto se najdou i společnosti, které nabízejí zákazníkům komunikaci pomocí zákazníkům běžných protokolů. Tato práce má za cíl popsat současný stav instant messagingových technologií používaných v České republice, objasnit postoj firemního sektoru k IM komunikaci se zákazníky a vybrat vhodné protokoly a klienty. Úvodem se práce věnuje elektronickým komunikacím obecně, popisuje jejich specifika a bezpečnostní rizika. Dále popisuje historii a současnost instant messagingu, pokouší se odhadnout budoucí směřování. Ve třetí části se práce zaměří na český trh, jeho specifika a současný stav. Součástí průzkumu trhu jsou dotazníková šetření firem i jejich možných zákazníků, stejně jako testovací rozhovory. V další části práce popisuje dostupné instant messagingové protokoly a možné klienty. Ukazuje rozdíly jednotlivých technologií, i kdy mohou nastat úskalí v jejich používání. Část končí srovnáním protokolů a klientů. Poslední část shrnuje dosavadní poznatky a snaží se nastínit budoucnost instant messagingu v blízké době.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 40 záznamů.   začátekpředchozí31 - 40  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.