Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 278 záznamů.  začátekpředchozí31 - 40dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Řízení neholonomních mechanismů
Mareček, Tomáš ; Hrdina, Jaroslav (oponent) ; Vašík, Petr (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá teorií řízení neholonomních mechanismů. Na příkladech je ukázano použití základních operací z diferenciální geometrie a teorie Lieových grup a algeber. Pro model tříčlánkového hada jsou sestaveny kinematické rovnice a pomocí prostředků diferenciální geometrie je odvozen neholonomní řídící systém. Operací Lieova závorka jsou odvozena další nezávislá vektorová pole pro ověření lokální řiditelnosti. V závěru jsou pohyby hada v prostoru animovány pomocí skriptu v programu MATLAB.
Procedurální animace lidské chůze
Klement, Martin ; Žák, Pavel (oponent) ; Polok, Lukáš (vedoucí práce)
V této práci je popsána implementace programu, zobrazujícího procedurální animaci lidské chůze. Program používá takzvanou skeletální animaci, kdy rozpohybováváme virtuální kostru pomocí přímé a inverzní kinematiky, a pak podle této kostry transformujeme vrcholy 3D modelu člověka. Nastavení vah kostí pro jednotlivé vrcholy se provádí metodou obálek, model je načítán z formátu "ASE". Aplikace je psána v jazyce C++ a pro vizualizaci je použita knihovna OpenGL s rozšířením GLUT.
Nové možnosti modelování v parametrických CAD programech
Sedláčková, Petra ; Janda, Marcel (oponent) ; Kuchyňková, Hana (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá programy Autodesk Inventor Professional 2008 a Ansys Workbench. Cílem je seznámení se s pracovním prostředím a postupem práce v obou programech a jejich vzájemnou spoluprací. V části o Autodesk Inventoru jsou shrnuty výhody parametrického modelování oproti tradičním postupům. Dále práce seznamuje s Inventor Studiem, ve kterém je vytvořena animace modelu vytvořeného v Autodesk Inventoru. Konkrétně se jedná o animaci rozpadu asynchronního motoru realizovanou pomocí moderních funkcí programu. V programu Ansysu Workbench 11.0, programu založenému na metodě konečných prvků je provedena transientní analýza jednofázového asynchronního motoru. Cílem této analýzy je vyzkoušet si práci v programu Ansys Workbench od importace modelu až po zhodnocení výsledků.
Využití programu 3ds Max v silnoproudé elektrotechnice
Loško, Petr ; Kuchyňková, Hana (oponent) ; Huzlík, Rostislav (vedoucí práce)
V mé práci jsem se rozhodl nastínit základní vlastnosti a postupy tvorby vizualizace v programu 3ds Max. Má práce by měla nalézt odpověď na otázku, zde je 3ds Max vhodný pro modelování, vizualizaci a animaci v silnoproudé elektrotechnice. Po teoretrické části by měla následovat část praktická, kde budou postupy aplikovány při tvorbě modelu Vírové turníny.
Využití Inventor Studia v modelování, vizualizaci a animaci
Trödler, Michal ; Hájek, Vítězslav (oponent) ; Kuchyňková, Hana (vedoucí práce)
V této práci je popsán současný stav moderních animačních a vizualizačních programů. Je zde vysvětlena filozofie adaptivního parametrického modelování a předveden postup tvorby modelu sestavy s adaptivními vazbami v programu Autodesk Inventor 2010. Dále jsou zde popsány moţnosti modulu Invertor Studia v Autodesk Inventoru. Je tady také vytvořen manuál pro tvorbu animace. Abstract
Tvorba a demonstrace 3D modelů pro VR
Zouhar, Marek ; Tóth, Michal (oponent) ; Milet, Tomáš (vedoucí práce)
Tato práce pojednává o konceptu virtuální reality, její historii, současných možnostech a dostupných zařízeních a technologiích virtuální reality a způsobech tvorby prvků, zejména modelů, textur a animací, které aplikace ve virtuální realitě využívá. Praktická část této práce se zabývá návrhem a tvorbou trojrozměrných modelů, textur, animací a prostředí pro využití v interaktivní aplikaci ve virtuální realitě a také návrhem a tvorbou takové aplikace, která jejich využití demonstruje.
Vizuální podpora teoretického výkladu v předmětu MPKT
Passinger, Jiří ; Koutný, Martin (oponent) ; Jeřábek, Jan (vedoucí práce)
Bakalářská práce pojednává o tvorbě animací a použití vybraných utilit v operačních systémech GNU/Linux a Windows. Práce popisuje výběr programů pro tvorbu animací, je naznačen postup tvorby animací a ukázána jejich výsledná podoba. Dále jsou navrženy možnosti použití animací, jejich rozšíření a stručně popsána teorie k ději, o němž animace pojednávají. Další část práce se věnuje utilitám pro IPv6, DNS a ARP. Jsou ukázány konkrétní příklady použití těchto utilit, formát zápisu a ukázky odpovědí.
Animace funkce kluzného ložiska
Halama, Lukáš ; Křupka, Ivan (oponent) ; Hartl, Martin (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá tvorbou animací, které pomohou při objasňování základních principů funkce radiálního kluzného ložiska s hydrodynamickým mazáním. Animace budou následně využity pro vzdělávací účely.
Animace pohybu nabitých částic v elektrických polích
Kachlík, Jan ; Aubrecht, Vladimír (oponent) ; Bušov, Bohuslav (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou elektromagnetismu. Cílem je seznámení se s fyzikálními zákonitostmi elektrického a magnetického pole. Zejména silového působení na nabité částice pohybující se v těchto polích. Ve druhé části této práce je stručně popsáno chování spínacího oblouku ve zhášedle vypínače vn. Princip funkce je animován pomocí programu Autodesk 3ds Max 2009. Posledním bodem zadání bakalářské práce je vytvoření animované prezentace výroby nanovláken pomocí unikátní technologie NanospiderŽ
Generating Animations with Neural Networks
Dráber, Filip ; Kohút, Jan (oponent) ; Hradiš, Michal (vedoucí práce)
While motion capture serves as a mean for animators to circumvent some of the most arduous aspects of creating realistic animation, there is still a lot of work hiding in annotating and structuring the data. I solve this problem by designing a neural network which can be trained on a motion capture data file to reproduce human locomotion visualized in an application which allows for the user to control the character's direction. I also subject various methods of training an autoregressive model to experiments and find which method trades training times for performance the best. Additionally, I remark how the addition of certain control features to frame-by-frame generations impacts the use of recurrent neural networks for this task.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 278 záznamů.   začátekpředchozí31 - 40dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.