Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 91 záznamů.  začátekpředchozí31 - 40dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh vhodných strategií pro makléřskou pojišťovací firmu FIPO - CZECH, s.r.o.
Lamař, Filip
Lamař, Filip. Návrh vhodných strategií pro makléřskou pojišťovací firmu FIPO-CZECH, s. r. o. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2017. Bakalářská práce se zabývá navržením vhodných strategií pro makléřskou pojišťovací firmu FIPO-CZECH, s. r. o. Práce je rozdělena na dvě části (teoretická a vlastní). V první části, literární rešerši, jsou interpretovány teoretické poznatky a východiska z nastudovaných literárních zdrojů v řešené oblasti, které jsou následně použité v druhé části práce. V druhé části, vlastní práci, jsou provedeny analýzy vnějšího a vnitřního prostředí rozebírané firmy, které identifikují příležitosti, hrozby, silné a slabé stránky firmy. Výsledkem práce je návrh vhodných strategií skrze matici SWOT, ze které je následně jedna strategie vybrána a podrobně rozebrána.
Návrh stratégie pre business hotel
Schneidgenová, Miriama
Cílem práce je návrh strategie pro business hotel. Ta bude vycházet z analýz vnějšího a vnitřního prostředí, kde budou využity firemní data. Navržená strategie povede ke zvýšení konkurenceschopnosti a také ke zvýšení obsazenosti hotelových pokojů. V bakalářskej práci budou převedeny analýzy vnějšího a vnitřního prostředí. K analýze vnějšího prostředí bude využita PESTE analýza a model 5 hybných sil. V případě analýzy vnitřního prostředí se bude vycházet z dat hotelu. Takto sestavený seznam faktorů vnějšího a vnitřního prostředí bude následně použit k dalšímu zkoumání. Využita bude EFE a IFE matice. Následně bude převedena SWOT matice a budou sestaveny návrhové opatření, které povedou ke zlepšení některých procesů hotelu a zvýšení obsazenosti. Návrhové opatření budou ekonomicky zhodnoceny.
Návrh strategie pro zvýšení spokojenosti zákazníků v konkrétním ubytovacím zařízení
Rajchmanová, Jana
Rajchmanová, J., Návrh strategie pro zvýšení spokojenosti zákazníků v konkrétním ubytovacím zařízení. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2018. Cílem této bakalářské práce je vypracování návrhu na zvýšení spokojenosti zákazníků a zvýšení návštěvnosti Chatové osady a Autokempu Danaj. Před navržením SWOT analýzy byly zpracovány analýzy vnějšího a vnitřního prostředí a jako marketingový průzkum bylo použito vlastní dotazníkové šetření. Nakonec byly navrženy strategie ke zvýšení spokojenosti a návštěvnosti tohoto ubytovacího zařízení. Byla vybrána strategie možnosti zimního ubytování s propagací na webových stránkách a účtu na Facebooku.
Návrh marketingové a obchodní strategie pro firmu Prádelna Brno
Provazníková, Denisa
Bakalářská práce se zabývá vytvořením marketingové a obchodní strategie pro firmu Prádelna Brno. V první části práce se nachází literární rešerše, kde jsou popsány základní pojmy týkajícící se zvoleného tématu. V druhé části práce je vy-užito analýz vnějšího a vnitřního prostředí. Faktory vnějšího prostředí jsou zjišťovány pomocí SLEPT analýzy a analýzy 3C. Složky vnitřního prostředí jsou zkoumány prostřednictvím rozšířeného marketingového mixu 7P. Dále byl prove-den dotazníkový výzkum mezi potencionálními zákazníky Prádelny a hloubkový rozhovor s majitelem firmy. Z výsledků všech předchozích analýz je vytvořena SWOT matice. Výsledkem je návrh strategií, které mají firmě pomoci úspěšně podnikat a rozvíjet se v daném oboru a zlepšit pozici firmy v konkurenčním pro-středí.
Návrh stratégie pre INGOTRANS spol. s.r.o.
Podhradská, Dominika
Cílem bakalářské práce je využitím analýzy vnějšího a vnitřního prostředí navrhnout strategii firmě INGOTRANS spol., s.r.o .. Teoretická část je založena na literárním přehledu, ve kterém jsou vyjmenovány a popsány důležité definice a metody strategického managementu. Ve výsledkové části je vnější prostředí prozkoumáno PESTE analýzou a Portrovým modelem pěti konkurenčních sil. Vnitřní prostředí je zkoumáno pomocí marketingového mixu 7P. Na základě výsledků analýz jsou hrozby, příležitosti, slabé a silné stránky uspořádané do EFE a IFE matice. Faktory jsou také seřazeny do SWOT matice a jedna z nich je zvolena k realizaci. Strategie zvolená společností je ekonomicky zhodnocena.
Obecná doporučení českým strojírenským podnikům pro vstup na mexický trh
Nováková, Markéta
Tato diplomová práce je zaměřená na formulaci obecných doporučení pro české strojírenské společnosti, které by chtěly vstoupit na mexický trh. Práce analyzuje získaná data týkající se současné, ale i předpokládané budoucí situace na mexickém trhu. Vlastní práce analyzuje makro a mikroprostředí, definuje příležitosti a hrozby na mexickém trhu pomocí analýzy PESTE a Porterova modelu pěti hybných sil. Práce dále blíže zkoumá podmínky českých firem pro vstup na mexický trh pomocí matic GE, EFE a SPACE. Výsledným zjištěním práce je trpělivý způsob pronikání na trh prostřednictvím obchodního partnera či obchodního agenta
Návrh marketingové a obchodní strategie firmy DELONG INSTRUMENTS a. s.
Štěpánová, Monika
Bakalářská práce se zaobírá tvorbou marketingové a obchodní strategie pro firmu Delong Instruments a.s. V první části je vypracována literární rešerše, kde se nachází základní pojmy vztahující se ke zvolenému tématu. V další části je zana-lyzováno vnější a vnitřní prostředí pomocí STEPE a 3C analýzy. Byla také použita analýza 4P k prozkoumání vnitřního prostředí. V práci bylo také provedeno do-tazníkové šetření u potenciálních zákazníků podniku Delong Instruments. Na zá-kladě předešlých analýz, dotazníkového šetření a hloubkových rozhovorů s pověřenými zaměstnanci firmy byla sestavena SWOT matice a její další dílčí stra-tegie. Tyto strategie by měli pomoci podniku zlepšit své postavení na trhu.
Personální strategie pro stavební firmu
Pokorná, Tereza
Cílem bakalářské práce je navrhnout prostřednictvím analýzy vnějšího a vnitřního prostředí vhodnou strategii pro další rozvoj firmy Figarostav, s. r. o. V teoretická části práce je sestaven literární přehled zabývající se danou problematikou. Ve vlastní práci je vnější prostředí identifikované pomocí SLEPTE analýzy a Porterova modelu pěti hybných sil. Vnitřní analýza je provedena metodou 7 S. Na základě těchto analýz jsou zjištěny příležitosti, hrozby, silné a slabé stránky. Získané faktory jsou uspořádány do SWOT matice, ze které jsou určeny výsledné strategie. Vybraná strategie, s ohledem na požadavky a potřeby podniku, je ekonomicky zhodnocená a připravená k implementaci.
Návrh stratégie pre obchod Aderanna Fashion
Porubcová, Ester
Porubcová, E. Návrh strategie pro obchod Aderanna Fashion. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2019. Cílem diplomové práce je navrhnout strategii, která povede ke zvýšení návštěvnosti prodejny Aderanna Fashion. Tato strategie bude vytvořena pomocí analýzy vnitřního a vnějšího prostředí podniku. V literární rešerši jsou vysvětleny pojmy z oblasti strategického managementu. Ve vlastní části práce je popsán podnik, vyhodnoceno dotazníkové šetření a zanalyzováno vnější i vnitřní prostředí podniku. Následně jsou identifikovány příležitosti a hrozby, které působí na podnik a také jsou zhodnoceny jeho silné a slabé stránky. Tyto faktory jsou na závěr sjednoceny v matici SWOT, jsou formulovány dílčí strategie a jedna finální strategie, která je ekonomicky zhodnocena.
Návrh strategie pro zvýšení návštěvnosti pobočky České pojišťovny v IBC centru v Brně
Joštová, Adéla
Joštová, A., Návrh strategie pro zvýšení návštěvnosti pobočky České pojišťovny v IBC centru v Brně. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2019. Bakalářská práce je zaměřena na návrh strategie, pomocí které je možné docílit vyšší návštěvnosti pobočky České pojišťovny v IBC centru v Brně. K analýze současné situace byly provedeny dva marketingové výzkumy a mystery shopping v konkurenčních pojišťovnách. Na základě zjištěných informací byla zpracována analýza vnitřního prostředí, vnějšího prostředí a SWOT matice, ve které jsou definovány silné stránky, slabé stránky, příležitosti a hrozby. Tyto podklady byly použity při tvorbě strategie, která byla následně ekonomicky zhodnocena.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 91 záznamů.   začátekpředchozí31 - 40dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.