Název:
Návrh marketingové a obchodní strategie pro firmu Prádelna Brno
Autoři:
Provazníková, Denisa Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2018
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Bakalářská práce se zabývá vytvořením marketingové a obchodní strategie pro firmu Prádelna Brno. V první části práce se nachází literární rešerše, kde jsou popsány základní pojmy týkajícící se zvoleného tématu. V druhé části práce je vy-užito analýz vnějšího a vnitřního prostředí. Faktory vnějšího prostředí jsou zjišťovány pomocí SLEPT analýzy a analýzy 3C. Složky vnitřního prostředí jsou zkoumány prostřednictvím rozšířeného marketingového mixu 7P. Dále byl prove-den dotazníkový výzkum mezi potencionálními zákazníky Prádelny a hloubkový rozhovor s majitelem firmy. Z výsledků všech předchozích analýz je vytvořena SWOT matice. Výsledkem je návrh strategií, které mají firmě pomoci úspěšně podnikat a rozvíjet se v daném oboru a zlepšit pozici firmy v konkurenčním pro-středí.The bachelor thesis deals with the creation of a marketing and business strategy for the company Prádelna Brno. In the first part of the thesis there is a literary research where the basic concepts related to the selected topic are described. In the second part of the thesis is used the analysis of the external and internal environment. External environment factors are determined by using SLEPT analysis and 3C analysis. Components of the indoor environment are explored through the enhanced 7P marketing mix. In addition, there was a questionnaire survey among potential customers of Laundry and an in-depth interview with the owner of the company. From the results of all previous analyses is created SWOT matrix. The result is the design of strategies to help the company successfully do business and develop in the given field and to improve the company's position in a competitive environment.
Klíčová slova:
analýza vnitřního prostředí; analýza vnějšího prostředí; marketingový mix; SLEPT analýza; SWOT analýza