Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 42 záznamů.  začátekpředchozí31 - 40další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Identifikace rizik podnikatelského subjektu pomocí vybraných metod ekonomické a strategické analýzy
Končír, Oliver ; Šoková, Zuzana (oponent) ; Hanušová, Helena (vedoucí práce)
Diplomová práca je zameraná na analýzu rizík, ktoré sú v súčasnej dobe veľmi aktuálne. Je nesmierne dôležité, aby jednotlivé spoločnosti priebežne uskutočňovali identifikáciu a analýzu rizík a následne sa tieto riziká snažili eliminovať. V tejto diplomovej práci budú prevedené vybrané analýzy v danej spoločnosti, taktiež identifikácia rizík, ktoré vyplynú z prevedených analýz a následné opatrenia pre elimináciu týchto rizík.
Hodnocení výkonnosti společnosti s využitím EFQM Excelence Model
Libichová, Pavla ; Šindelář, Jiří (oponent) ; Bartoš, Vojtěch (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se věnuje hodnocení výkonosti vybrané společnosti. Hodnocení výkonnosti je provedeno na základě EFQM modelu Excelence. Teoretická část práce se zaměřuje na popis vybraných modelů hodnocení výkonnosti. V praktické části je představena společnost a její podnikatelská činnost. A na základě EFQM modelu je provedeno její hodnocení výkonosti. Poslední část práce se věnuje návrhům na zlepšení.
Marketingový mix podniku
Vyroubalová, Klára ; Rozsypalová, Pavla (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na marketingový mix společnosti SwissCentrum software, s. r. o. Teoretická část popisuje pojmy marketing, marketingové prostředí, marketingový mix a SWOT analýzu. Analytická část hodnotí marketingový mix společnosti a jsou provedeny analýzy – SLEPT analýza, Porterova analýza a SWOT analýza. Poslední, návrhová část obsahuje návrhy na zlepšení marketingového mixu.
Marketingový mix společnosti OKNOSERVIS s.r.o.
Šmardová, Gabriela ; Doležel, Aleš (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje především na rozbor marketingového mixu společnosti OKNOSERVIS s.r.o., která se zabývá výrobou a prodejem plastových a hliníkových oken a dveří. Na základě analýzy společnosti a primárního výzkumu, v práci navrhuji opatření na zvýšení úrovně marketingového mixu ve společnosti.
Marketingový mix vybrané firmy
Obrtel, Gabriel ; Císek, Jan (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na zhodnocení aktuálního stavu marketingu ve společnosti ACO Industries k. s. a obsahuje návrh na jeho zlepšení. Teoretická část definuje marketing nejprve z nejobecnějšího hlediska, poté přechází v definici marketingového mixu a dalších marketingových nástrojů. Praktická část obsahuje popis společnosti ACO Industries k. s. a její zhodnocení pomocí marketingového mixu. Následuje návrh opatření, vedoucích k zlepšení aktuálního stavu marketingu.
Analýza firmy pomocí vybraných metod
Němec, Vlastimil ; Ing.Vladimír Bartoň (oponent) ; Hanušová, Helena (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na analýzu vybrané společnosti. Autor má v této práci za cíl zhodnotit jak vnější tak i vnitřní okolí podniku. Autor se dále zabývá otázkami situace ve firmě za období od jejího vzniku v České republice a procesům, které jsou a byly nezbytně nutné v začátku adaptace na Českém trhu. Cílem dále je, aby procesy analýzy byly co nejvíce reálné vůči společnosti. Ve své práci má autor ambici dosáhnout maximálního přínosu pro reálné zlepšení situace.
Informační strategie firmy
Jedličková, Marie ; Zahradníček, Pavel (oponent) ; Koch, Miloš (vedoucí práce)
Existence informační strategie v podniku napomáhá řídit informační systém a tím tak pozitivně ovlivnit plnění globálních strategických cílů společnosti a její celkový úspěch na trhu. Tato práce se zaměřuje na tvorbu informační strategie ve společnosti působící na českém trhu patřící do sektoru malých a středních podniků. První část práce představuje teoretická východiska problematiky. Druhá část práce je věnována podrobným analýzám současného stavu společnosti a jejího potenciálu, aby pak bylo možné v třetí části navrhnout vhodné změny, které budou v podniku implementovány v rámci informační strategie. Navržené změny budou v souladu s celkovou strategií společnosti a povedou k lepší podpoře budoucího rozvoje společnosti na trhu.
Návrh marketingového mixu
Nevrlá, Lenka ; Zdražil, Tomáš (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá zhodnocením marketingového mixu konkrétního podnikatelského subjektu. Porovnává teoretické poznatky jednotlivých prvků marketingového mixu se skutečností. Analyzuje vnější i vnitřní prostředí subjektu a vyhodnocuje dotazníkové šetření zaměřené na nalezené problémy jednotlivých prvků marketingového mixu. Výsledek tvoří konkrétní návrhy na zlepšení současného stavu marketingového mixu.
Analýza rizik společnosti Alca plast, s.r.o.
Sítková, Lucie ; Geročová, Michaela (oponent) ; Hanušová, Helena (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na analýzu rizik, která jsou v současné době velmi aktuální. Je důležité, aby společnosti preventivně prováděly identifikaci a analýzu rizik a následně tato rizika eliminovaly. V diplomové práci budou provedeny vybrané analýzy společnosti, identifikace rizik, která z analýz vyplynou a návrh opatření pro snížení vybraných rizik.
Hodnocení finančního zdraví vybraného podniku a návrhy na jeho zlepšení
Honza, Filip ; Kroupa, Jaroslav (oponent) ; Zemánková, Lenka (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zaměřuje na vypracování a zhodnocení finanční situace společnosti AB JET spol. s r. o. v letech 2008 až 2012. První část práce je tvořena teoretickými východisky finanční analýzy. Druhá část obsahuje uplatnění základních metod k rozboru finanční situace podniku. Na základě provedené analýzy jsou nalezena slabá místa, pro která jsou navržena doporučení, která mají zlepšit finanční zdraví společnosti.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 42 záznamů.   začátekpředchozí31 - 40další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.