Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 118 záznamů.  začátekpředchozí31 - 40dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Budovanie brand communities
Matečná, Mária
MATEČNÁ, M. Budování brand communities. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2017. Tato diplomová práce se zabývá fungováním brand communities ve formě klubů přátel v ČR. Cílem je analýza stavu klubů přátel a zjištění motivace a ochoty lidí zapojovat se do komunit. V práci jsou specifikovány brand communities a jejich budování, vznik, charakteristiky i realizované veřejně prospěšné aktivity. Práce zkoumá motivy lidí zapojovat se do komunit a identifikuje faktory vnímaných přínosů z členství. Pomocí analýzy primárních dat získaných pomocí dotazníkových šetření a hloubkových rozhovorů podává návrhy doporučení pro vznikající i stávající kluby přátel a konkrétněji pro Klub přátel Českého rozhlasu Brno.
Lojalita návštěvníka kúpeľnej destinácie
Jankovič, Michal
Diplomová práce se zabývá zhodnocením loajality návštěvníka lázeňských destinací Slovenské republiky. Cílem práce je pomocí dotazníkového šetření identifikovat klíčové faktory kvality ovlivňující loajalitu návštěvníka slovenské lázeňské destinace a objasnit rozdíly ve vnímání kvality služeb mezi klienty a poskytovateli. Pozornost je také věnována objasnění rozdílů konkrétních segmentů návštěvníků z hlediska jejich spokojenosti a loajality. Na základě získaných výsledků jsou následně formulovány doporučení relevantní k současnému stavu slovenského lázeňství s cílem zvýšit spokojenost a loajalitu návštěvníků slovenských lázeňských destinací.
Loajalita k destinaci
Vlachová, Šárka
Vlachová, Š. Loajalita k destinaci. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2018. Práce se zabývá loajalitou k destinaci Moravský kras a okolí. V první části práce byla zpracována literární rešerše za využití českých i zahraničních sekundárních zdrojů. V druhé části práce bylo provedeno dotazníkové šetření, na které odpovědělo 408 respondentů. Na základě výsledků tohoto šetření byla zkoumána spokojenost návštěvníků s destinací a jejich loajalita k ní. S pomocí regresní analýzy a IPA analýzy byly identifikovány faktory, které nejvíce ovlivňují spokojenost a loajalitu návštěvníků a na základě těchto informací byla formulována doporučení pro destinační management.
Faktory pracovní fluktuace Generace Y
Kufová, Zuzana
Kufová, Z. Faktory pracovní fluktuace Generace Y. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně 2018. Diplomová práce se zabývá faktory pracovní fluktuace generace Y se zaměřením na studenty a absolventy vysokých ekonomických škol. Část literární rešerše je věnována teoretickým poznatkům o pracovní fluktuaci a rozdělení společnosti do generací.V praktické části je zkoumán přístup generace Y k pracovní fluktuaci a faktory, které zapříčiňují dobrovolný odchod ze zaměstnání. K výzkumu je využito elektronického dotazníkového šetření. Na základě výsledků šetření jsou formulována doporučení pro budování loajality zaměstnanců spadajících do zkoumané skupiny.
Hodnotenie kvality služieb pre kúpeľnú destináciu
Jurkovič, Martin
Bakalářská práce je zaměřena na kvalitu poskytovaných služeb v lázeňských destinacích na Slovensku. Hlavním cílem této práce je identifikace faktorů ovlivňujících vnímaní kvality služeb a zjištění jejich významnosti pro zákazníka v lázeňských destinacích. Výsledky získané dotazníkovým průzkumem jsou interpretovány a statisticky vyhodnoceny, a na jejich základě jsou formulovány doporučení pro poskytovatele lázeňských služeb.
Vyhodnocení kvality restauračních zařízení ve Vyškově
Hálová, Martina
Hálová, M. Vyhodnocení kvality restauračních zařízení ve Vyškově. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2018. Cílem práce je zjištění nedostatků a poskytnutí námětů pro manažery na zlepšení kvality restauračních zařízení ve Vyškově. Hlavním zkoumaným prvkem práce je spokojenost zákazníků. Celá práce vychází z dotazníků umístěných v restauracích.
Faktory kvality služeb ve vybraných lázeňských destinacích z pohledu nabídky
Fišerová, Radka
Fišerová, R. Faktory kvality služeb ve vybraných lázeňských destinacích z pohledu nabídky. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2018. Práce se zabývá faktory kvality služeb poskytovaných v lázeňských destinacích ve třech segmentech – lázeňských zařízeních, turistických informačních centrech a stravo-vacích a ubytovacích zařízeních. Cílem práce je zjištění významnosti faktorů ovlivňujících vnímání kvality služeb v lázeňství pro poskytovatele těchto služeb a po-rovnání vnímání významnosti těchto faktorů s vnímáním významnosti pro zákazníka. Na základě výsledků provedeného výzkumu jsou stanovena doporučení pro poskytovatele služeb ve zkoumaném typu destinace.
Hodnocení faktorů kvality služeb v lázeňské destinaci Luhačovice
Borýsková, Lucie
Bakalářská práce je zaměřena na kvalitu poskytovaných služeb v lázeňské destinaci Luhačovice. Cílem práce je identifikace faktorů kvality služeb a zjištění jejich významnosti pro návštěvníka v lázních Luhačovice. Na základě vyhodnocených výsledků získaných pomocí dotazníkového průzkumu je navrhnuto doporučení pro poskytovatele služeb této destinace.
Hodnocení kvality služeb v lázeňském cestovním ruchu
Profotová, Klára
Profotová, K. Hodnocení kvality služeb v lázeňském cestovním ruchu. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2019. V textu je popsána kvalita služeb, spokojenost a loajalita. Je zde také rozebrán lázeňský cestovní ruch. Následně je v textu zaměřeno na kvalitu a zákazníky. Ve vlastní práci je hodnocena kvalita služeb v lázních Luhačovice. Dále je zkoumána závislost mezi faktory kvality, spokojeností a loajalitou zákazníků v lázních Luhačovice. Je zde také aplikována IPA analýza a posléze jsou vyvozena doporučení pro lázeňská zařízení v Luhačovicích.
Společenská odpovědnost firem v hotelnictví
Staňková, Adéla
Staňková, A. Společenská odpovědnost firem v hotelnictví. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2019. Diplomová práce se zabývá tématem společenské odpovědnosti firem v hotelnictví. Tato problematika je nejdříve představena v literární rešerši, ve které je čerpáno z českých i zahraničních zdrojů. Obsahem diplomové práce je průzkum vlivu společenské odpovědnosti na spotřební chování návštěvníků a jejich celkový postoj k této problematice. Pozornost je věnována také vlivu na loajalitu návštěvníka. Tento průzkum je realizován pomocí dotazníkového šetření mezi návštěvníky hotelových zařízení. Výsledná data jsou analyzována pomocí statistických metod. Zkoumána je taktéž aktuální situace mezi hotelovými zařízeními v České republice, včetně podmínek pro realizaci společensky odpovědných aktivit. K tomu byly využity sekundární zdroje publikované především odbornými organizacemi České republiky. I v tomto případě bylo využito dotazníkové šetření, a to mezi poskytovateli hotelových služeb v České republice. Výsledkem realizovaných průzkumů je malá míra záměrné implementace společensky odpovědných aktivit podniků a tím pádem i jejich minimální propagace. Nedostatečná propagace vede k nízké informovanosti návštěvníků, a tím pádem minimálnímu vlivu na jejich spotřební chování. Za nejdůležitější aktivity ze strany návštěvníků jsou považována opatření podporující ochranu přírody, místní kulturu a využívání regionálních produktů. Na základě analýzy literárních zdrojů a výsledků realizovaných průzkumů jsou v závěru práce navržena praktická doporučení pro poskytovatele hotelových služeb.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 118 záznamů.   začátekpředchozí31 - 40dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.