Název:
Budovanie brand communities
Autoři:
Matečná, Mária Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2017
Jazyk:
slo
Abstrakt: [cze][eng] MATEČNÁ, M. Budování brand communities. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2017. Tato diplomová práce se zabývá fungováním brand communities ve formě klubů přátel v ČR. Cílem je analýza stavu klubů přátel a zjištění motivace a ochoty lidí zapojovat se do komunit. V práci jsou specifikovány brand communities a jejich budování, vznik, charakteristiky i realizované veřejně prospěšné aktivity. Práce zkoumá motivy lidí zapojovat se do komunit a identifikuje faktory vnímaných přínosů z členství. Pomocí analýzy primárních dat získaných pomocí dotazníkových šetření a hloubkových rozhovorů podává návrhy doporučení pro vznikající i stávající kluby přátel a konkrétněji pro Klub přátel Českého rozhlasu Brno.MATEČNÁ, M. Building brand communities. Diploma thesis. Brno: Mendel University in Brno, 2017. This diploma thesis deals with the functioning of brand communities in the form of friends clubs in the Czech Republic. The goal is to analyze the status of friends clubs and to identify the motivation and willingness of people to engage in communities. In the thesis are specified band communities and their building, estab-lishing, characteristics and realized community activities. The thesis explores the motives of people to engage in communities and identifies the factors perceived by the benefits of membership. Using analysis of primary data obtained through questionnaire surveys and in-depth interviews are made suggestions of recom-mendations for emerging and existing friends clubs and more specific for the Klub přátel Českého rozhlasu Brno.
Klíčová slova:
brand communities; klub přátel; loajalita; marketingový výzkum; veřejně prospěšná organizace; značka