Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 72 záznamů.  začátekpředchozí31 - 40dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Statické řešení železobetonové konstrukce
Mašek, Petr ; Kostiha, Vojtěch (oponent) ; Zlámal, Martin (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá studií proveditelnosti části monolitické železobetonové konstrukce aquaparku se střešní terasou. Konstrukce se skládá z jednoho podzemního podlaží, které slouží jako technické zázemí aquaparku a ze dvou nadzemních podlaží. Na střeše se nachází terasa s trávníkem, mobilním barem a místem pro odpočinek. Předmětem diplomové práce je nosný rám, který překlenuje rozpětí 32 m. Konstrukce je navržena podle mezních stavů platných norem včetně zohlednění vlivu výstavby a časové analýzy. Statický model je proveden jako prutový a deskostěnový. Je zpracován statický výpočet a přehledná výkresová dokumentace.
Most na silnici I/44
Majer, David ; Pachl, Radek (oponent) ; Panáček, Josef (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je návrh a posouzení pětipolové mostní konstrukce přes železniční trať na trase Zábřeh - Šumperk a řeku Moravu. Pro každý směr bude zhotoven samostatný most, ve výpočtu je uvažován most pravý. Objekt leží na silnici I/44 na trase Mohelnice - Jeseník. Navrženy byly tři variatny - dva předpjaté komorové nosníky, jeden předpjatý komorový nosník s prefa- brikovanými konzolami a konstrukce betonové desky spřažené se dvěma ocelovými nosníky. Pro posouzení byla po zhodnocení vybrána varianta první s délkou nosné konstrukce 235,6 m a maximální délkou rozpětí pole 60 m. Výpočet účinků zatížení byl proveden v programu Scia Engineering 2013 a posouzení konstrukce bylo provedeno na základě platných norem ručně dle mezních stavů včetně zvážení vlivu postupné výstavby. Dále byla zpracována výkresová dokumentace a názorná vizualizace.
Návrh silničního mostu v Brně
Kutálek, Jiří ; Čihák, Petr (oponent) ; Klusáček, Ladislav (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je návrh dálničního mostu přes řeku Svratku v Brně. Ze tří zhotovených variant byla zvolena varianta obloukového mostu s lichoběžníkovou horní mostovkou z předpjatého betonu. Zatížení je vypočteno pomocí programu Scia Engineer. Návrh a posouzení nosné konstrukce je provedeno na mezní stavy použitelnosti a únosnosti. Statické posouzení je provedeno ručním výpočtem dle normy ČSN EN 1992-2. Součástí práce jsou podrobné výkresy a vizualizace konstrukce mostu.
Železniční obloukový most
Škrabal, Jan ; Zlatuška, Karel (oponent) ; Koláček, Jan (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je návrh železničního mostu na základě podkladů od vedoucího práce. Pro posouzení je vybrána varianta obloukového mostu s předpjatým nosníkem – Langrův trám. Práce se věnuje zejména posouzení předpjatého nosníku a základnímu posouzení ocelového oblouku a táhel. Konstrukce je posouzena i z hlediska dynamiky. Příloha obsahuje statický výpočet, výkresy variant řešení a podrobnější výkresy vybrané varianty včetně schématu výstavby a vizualizaci. Výpočtové modely byly zpracovány v programu Midas Civil 2020, výstupy a grafické znázornění bylo provedeno Autocadu a MS Excel, dále bylo využito programů Lumion a IdeaStatica.
Spojitý jednotrámový most
Koumar, Jan ; Rušar, Jaromír (oponent) ; Koláček, Jan (vedoucí práce)
Předmětem této diplomové práce je návrh a posouzení nosné konstrukce mostu, který převádí silnici I. třídy. Byly vypracovány dvě varianty řešení přemostění, z nichž byla pro podrobné posouzení na mezní stav použitelnosti a na mezní stav únosnosti vybrána varianta typu spojitého předpjatého jednotrámového nosníku o pěti polích. Nosná konstrukce je budována na pevné skruži. Je kladen zvláštní důraz na řešení s postupnou výstavbou. Pro výpočet globálních účinků zatížení je použit program Midas Civil, kde modelem nosné konstrukce je prut. Lokální posudky jsou provedeny v programu SCIA Engineer. Výpočet je vypracován dle platných evropských norem.
Lávka přes řeku Opavu
Kolář, David ; Romportl, Tomáš (oponent) ; Nečas, Radim (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem lávky pro pěší pře řeku Opavu. Ze dvou variant studií, které se odlišují konstrukčním řešením, je vybrána samo kotvená lávka podporovaná kabely, tzn. visutá. Pro tuto variantu je zpracována podrobnější dokumentace. Hlavní náplní práce je statické řešení nosné konstrukce s výstupem v podobě výkresové dokumentace. Model konstrukce pro výpočet účinků vybraných zatížení zahrnuje vliv fázové výstavby konstrukce a k jeho sestavení je využit program ANSYS. Posudky a dimenzování je provedeno ručně v programu MS Excel a pro model řešení příčného směru je použit program SCIA Engineer. Všechny výpočty a posudky se řídí současnými platnými zásadami výpočtu podle mezních stavů.
Návrh betonové konstrukce hotelu Letná v Praze
Koníček, Jakub ; Nováček, Jan (oponent) ; Zich, Miloš (vedoucí práce)
Předkládaná diplomová práce obsahuje návrh vybraných prvků nosné konstrukce kongresového hotelu Letná. Práce se zabývá zejména návrhem přes 20 m dlouhé šestipodlažní vykonzolované části hotelu, která vychází z hmoty budovy nad vjezdové portály tunelového komplexu Blanka. Specifikem celého projektu je navíc nutnost realizovat celou výstavby zmíněné části bez dotyku země. Zadaný problém byl vyřešen primárně za pomocí dvou dvojit až 3 m vysokých předpjatých betonových nosníků. Jedna dvojice nosníků je navržena nad střešní rovinou a druhá pod rovinou prvního podlaží v konzole. Tahové síly vyvolané ve svislých podporách jsou přeneseny předpjatými sloupy a za pomocí stěn. Výstavba bez dotyku země je v návrhu zajištěna pomocí zavěšování na dočasné závěsy. V rámci práce byl řešen hlavní nosník konzoly H1, D1, železobetonové desky daných úrovní tvořící přírubu T průřezu hlavních nosníků, roznášecí stěny, příčné stěny pod přísnými rámy s hlavními nosníky a příslušné sloupy. K řešení této sloýité na fázích výstavby závislé úlohy bylo využito programů SCIA Engeneer 22.0, Idea StatiCa Beam22.0, Idea StatiCa Detail 22.0, PTC MathCad Prime 8, a MS Office 360 Excel 2022.
Most přes řeku Opavici
Tang, Minh Phú ; Russnák, Adam (oponent) ; Panáček, Josef (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem silničního mostu na rychlostní komunikace I/57 přes přeložku cyklistické stezky, řeku Opavici a místní komunikaci – přeložku příjezdu k vodárně. Mostní objekt se nachází na území města Krnov. Práce zahrnuje studii přemostění daného území. Byly zpracovány tří varianty. K podrobnému zpracování byla zvolena varianta A. Jedná se o spojitý komorový most o třech polích. Nosná konstrukce je navržená jako monolitická, dodatečně předpjatá. Výstavba konstrukce je uvažována za pomocí posuvné skruže. Výpočet účinků zatížení je proveden v programu Scia Engineer 18.1. Statický model je proveden jako prutový a desko-stěnový. Byl uvažován pouze vliv svislých účinků zatížení, přičemž vodorovné účinky zatížení nebyly brány v úvahu. Konstrukce byla posouzená dle mezních stavů včetně zohlednění vlivu výstavby na jeho návrh.
Železniční obloukový most
Škrabal, Jan ; Zlatuška, Karel (oponent) ; Koláček, Jan (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je návrh železničního mostu na základě podkladů od vedoucího práce. Pro posouzení je vybrána varianta obloukového mostu s předpjatým nosníkem – Langrův trám. Práce se věnuje zejména posouzení předpjatého nosníku a základnímu posouzení ocelového oblouku a táhel. Konstrukce je posouzena i z hlediska dynamiky. Příloha obsahuje statický výpočet, výkresy variant řešení a podrobnější výkresy vybrané varianty včetně schématu výstavby a vizualizaci. Výpočtové modely byly zpracovány v programu Midas Civil 2020, výstupy a grafické znázornění bylo provedeno Autocadu a MS Excel, dále bylo využito programů Lumion a IdeaStatica.
Lávka přes dálnici D1 v Bohumíně
Muroň, Vlastimil ; Puda, Vladimír (oponent) ; Nečas, Radim (vedoucí práce)
Úkolem této diplomové práce je návrh a posouzení lávky pro pěší přes dálnici D1 v Bohumíně. Jsou vypracovány dvě varianty v podobě studie. Z nich je vybraná zavěšená konstrukce, která je podrobně vypracována. Konstrukce se nachází v půdorysném oblouku s poměrně malým poloměrem, proto je pro analýzu konstrukce vytvořen prutový model, který respektuje skutečnou geometrii konstrukce. Model taktéž zohledňuje fáze výstavby. Konstrukce je posouzena z hlediska mezního stavu použitelnosti a únosnosti dle současně platných norem. V rámci práce je taktéž provedena modální analýza a harmonická odezva konstrukce. Součásti je podrobná výkresová dokumentace.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 72 záznamů.   začátekpředchozí31 - 40dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.