| |
|
Řízení kvality - audit produktu z pohledu zákazníka
BUCHLOVIČOVÁ, Kateřina
Diplomová práce se zabývá jakostí, systémem řízení jakosti, ISO normami, auditem produktu. V praktické části je charakterizována vybraná firma, zavedení ISO norem v této firmě. Dále se zabývám vytvořením pokynu: Sledování kvality na pracovišti. Další část práce se zabývá charakteristikou sledovaných parametrů výrobku a následné použití metody FMEA. V závěru práce zjistím hodnoty produktů pro zákazníka a navrhnu metodiku pro zjištění jejich spokojenosti.
|
| |
|
Management kvality ve vybraném podniku
DIVOKÁ, Stanislava
Tato práce se zabývá řízením managementu jakosti v Bertiných lázních Třeboň. Řízení jakosti výrobků a služeb patří v současné době mezi základní činnosti každého podniku. Řízení jakosti v podniku musí probíhat jako komplexní systém. Nejčastějším přístupem k zabezpečování jakosti v České republice je řízení jakosti podle norem ISO 9001:2000.
|
|
Úloha certifikovaných systémů řízení ve stavebnictví
Eger, Pavel Antonín ; Kořánová, Helena (vedoucí práce) ; Šplíchalová, Monika (oponent)
Hlavním cílem práce je zjistit primární důvody pro zavádění normativních systémů řízení (kvality, environmentu a bezpečnosti a ochrany zdraví při práci) ve stavebních společnostech podnikajících v České republice. Dílčími cíli jsou pak zhodnocení přínosu těchto systémů a jejich vypovídací schopnosti. Dále práce popisuje historická východiska daných podoblastí managementu, subjekty, které v této oblasti působí, legislativní a normativní rámec, kterým se tyto systémy řídí a stručně nastiňuje teoretické aspekty, tedy principy a zásady, těchto systémů řízení. Záměrem práce je zasazení problematiky těchto systémů řízení do širších souvislostí a otevření diskuse na téma vypovídací schopnosti certifikátů o shodě s požadavky relevantních norem.
|
| |
| |
|
ISO 9001 jako nástroj řízení v malých firmách
Čejka, Martin ; Veber, Jaromír (vedoucí práce) ; Zámostná, Klára (oponent)
Bakalářská práce se věnuje současnému fenomenu zavádění systémů managementu jakosti podle normy ISO 9001 v malých firmách. Cílem práce je posoudit, zda obecná doporučení, která jsou v normativním předpisu obsaženy, jsou způsobylá přinést malým firmám hodnotu. V teoretické části je proveden rozbor požadavků normy. Jsou zde shrnuta pozitiva přístupu i předměty kritiky. V praktické části se práce zabývá specifiky organizování malých firem a jak si tato specifika vyhovují s normativním doporučením ISO 9001. V rámci této části je pro ilustrování tohoto rozboru proveden dotazníkový průzkum mezi cca 50 manažery malých firem. Bylo žjištěno, že ISO 9001 může být vhodným nástrojem pro řízení malých firem. Řada manažerů jej však neumí používat a tak se z nástroje řízení stává spíše administrativní zátěž podniku.
|
|
Možnosti aplikace modelu EFQM ve veřejné správě
Nováčková, Pavla ; Lukšů, Vladimír (vedoucí práce) ; Lukšů, Vladimír (oponent)
Cílem bakalářské práce bylo posouzení možnosti zavedení Modelu EFQM Excelence do veřejné správy. Pilotním projektem bylo pověřeno Okresní ředitelství PČR Jindřichův Hradec. Přizpůsobení obecně platných kritérií na činnost policie byl značně složitý úkol. V průběhu realizace projektu se na vybraných krajských úřadech začal zavádět model CAF, který je přizpůsoben podmínkám veřejné správy.
|
| |