Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 69 záznamů.  začátekpředchozí29 - 38dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Aplikace ECSI (Evropského indexu spokojenosti zákazníka) do prostředí sportu
Benda, Ondřej ; Šíma, Jan (vedoucí práce) ; Čáslavová, Eva (oponent)
Název: Aplikace ECSI (Evropského indexu spokojenosti zákazníka) do prostředí sportu Cíle: Hlavním cílem této práce je zjistit spokojenost klientů České asociace Sport pro všechny (ČASPV) metodikou Evropského indexu spokojenosti zákazníka (ECSI) a na základě výsledků výzkumu navrhnout doporučení. K dílčím cílům práce patří modifikace metodiky ECSI do prostředí sportu a porovnání výsledných hodnot indexů ECSI z hlediska uplatňovaného systému managementu kvality v ČASPV, odlišných metod stanovení vah měřitelných proměnných i již provedených výzkumů v českém komerčním prostředí. Metody: V práci je prostřednictvím metodiky Evropského indexu spokojenosti zákazníka (ECSI) použita metoda kvantitativního marketingového výzkumu. Ke sběru primárních dat od zástupců a klientů ČASPV je využito dotazování elektronické a písemné. Výsledky: Dle výsledných hodnot indexu ECSI jsou klienti ČASPV s poskytovanými službami a činností asociace velice spokojeni. Z hlediska uplatňovaného systému managementu kvality v ČASPV dosahuje skupina odborů Sportu pro všechny (SPV), jež je navázána na tento systém vyšší hodnoty indexu ECSI. Při srovnání s již provedenými výzkumy u komerčních subjektů vykazuje celkový index ECSI zkoumané asociace a čtyři hypotetické proměnné vyšších hodnot. I přes značnou spokojenost klientů jsou v...
Audit procesů řízení
Vostatková, Adéla ; Kala, Václav (vedoucí práce) ; Pavel, Pavel (oponent)
Diplomová práce je zaměřena na Audit procesů řízení. V části práce nazvané Současné poznání dané problematiky jsou definovány základní pojmy související s tématem diplomové práce, například audit a jeho uplatnění v podniku, procesní audit, proces a procesní řízení včetně aplikované metodiky. Dále jsou v teoretické části vysvětleny pojmy související s kvalitou a s odpovídajícími standardy ISO. Vybraným sledovaným podnikem pro vlastní práci je stavební společnost XY, která dodává stavby na klíč. Společnost je certifikovaná ISO normami 9001. V analytické části autor práce na základě řízených rozhovorů s odpovědnými pracovníky vypracuje procesní analýzu, kde definuje, zmapuje a zhodnotí současné procesy. Dále autor práce posoudí pomocí zvolené analýzy nastavené procesy řízení na kvalitu výstupního produktu a ekonomickou výkonnost podniku k současně nastaveným procesům. Následně autor práce provede komparaci nastavených procesů s danými požadavky ISO 9001. Na základě získaných poznatků z provedených analýz autor práce navrhne opatření vedoucí k zjednodušení procesů, a získání vyšší výkonnosti. Autor v každé kapitole zaujímá své stanovisko a staví se do pohledu prevence. Navrhuje, aby společnost kvalitu vnímala jako jeden z nejvýznamnějších faktorů úspěšnosti, díky níž je docíleno vyšší spokojenosti zákazníků, což v budoucnu přináší vyšší ziskovost.
Interní audit systému řízení kvality
Benk, Petr ; Kala, Štěpán (vedoucí práce) ; Jaromír, Jaromír (oponent)
Diplomová práce s názvem Interní audit systému řízení kvality je orientována na získání základních vědomostí a znalostí spojených s pojmem audit, jeho vymezení, definování podstaty a nezbytnosti v rámci začlenění do organizační struktury společnosti. Jsou zde představeny požadavky na osobu samotného auditora, pracovní postupy využívané při auditorské činnosti i nároky na zpracování auditorské zprávy. Důležité je i seznámení se samotným systémem managementu kvality, který se jednoznačně stává významným nástrojem pro získání konkurenční výhody na trhu. Z důvodu nesouhlasu se zveřejněním obchodního názvu sledovaného subjektu autor označil tuto organizaci v rámci této diplomové práce jako společnost D. Analýzou výstupů související s prováděním interních auditů systému řízení kvality došlo k identifikaci možných úzkých míst auditovaných subjektů. Za sledované období zjištěno, že cca. 30% neshod je stále opakujících z minulých auditů, to vypovídá jednoznačně o neefektivním řešení opatření k odstranění zjištěných neshod. Na základě těchto zjištění byla provedena analýza příčin a důsledků souvisejících s výskytem opakujících neshod, kde jsou týmově identifikovány nejdůležitější příčiny ovlivňující tento následek. Tyto příčiny z hlediska dosahu byly identifikovány Paretovou analýzou v oblasti samotného procesu (chybějící kroky, identifikace začátku a konce, rozdělení neshod dle závažnosti aj.). Následně provedeno vypracování návrhu účinnějšího modelu procesu vhodného pro efektivní provádění interních auditů systému řízení kvality. Za využití změnového řízení v dané organizaci byl nový model procesu zaveden do praxe a to včetně provedení operací posouzení, schválení, realizace, ověření a validace. Přínosem diplomové práce je především aplikace modifikovaného modelu procesu interního auditu systému řízení kvality, který umožňuje rychlou optimalizaci podnikových procesů a postupů.
Hodnocení kvality stavebního díla
Kramárová, Annamária ; Smital, Petr (oponent) ; Tichý, Zdeněk (vedoucí práce)
Cieľom mojej bakalárskej práce je navrhnúť zlepšenie pri riadení a hodnotení kvality stavebného diela. V teoretickej časti sú popísané metódy pri riadení kvality, analýza normy ČSN EN IS 9001:2009, požiadavky na produkt a stavebné dielo. V praktickej časti je analýza smerníc pre hodnotenie, porovnanie týchto smerníc s konkrétnou zákazkou a návrh zlepšenia.
Nástroje managementu kvality
Mužík, Lukáš ; Nosek, Aleš (oponent) ; Fiala, Alois (vedoucí práce)
Předmětem této diplomové práce je výběr a implementace nových nástrojů managementu kvality ve vybrané strojírenské společnosti INOX SERVIS s.r.o. V teoretické části jsou analyzovány jednotlivé nástroje a metody managementu kvality, také je zde uveden rozbor současného stavu. Získané informace byly využity při aplikaci nástrojů do výrobního procesu, implementace zhodnocena a následně stanoveny další varianty možného zlepšení procesu.
QMS průmyslového podniku
Kopecký, Lukáš ; Kotek, Luboš (oponent) ; Fiala, Alois (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je zlepšení systému managementu kvality ve vybraném průmyslovém podniku pomocí metodologie DMAIC. Pro tyto účely byl analyzován současný stav systému managementu kvality, který byl porovnán s požadavky formulovanými normou ČSN EN ISO 9001. Na základě zjištěných nedostatků byla navrhnuta patřičná opatření. Část těchto opatření týkající se procesního řízení a analýzy rizik v procesech, byla provedena v praktické části diplomové práce.
Kvalita služeb poskytovaných zákazníkům ve vybrané společnosti
HRUBÁ, Aneta
Tato diplomová práce se zabývá problematikou kvality služeb poskytovaných zákazníkům s cílem analýzy současné situace, konkrétně ve společnosti E.ON Česká republika, s.r.o. a navrhnutí opatření na zlepšení tohoto systému poskytování služeb zákazníkům na základě zjištěných výsledků.
Řízení kvality ve vybrané organizaci
JURKOVÁ, Anežka
Diplomová práce nesoucí název "Řízení kvality ve vybrané organizaci" se zaměřovala na vybrané podnikové procesy z hlediska řízení a zabezpečování kvality. Cílem této práce byla analýza procesu řízení kvality ve strojírenské firmě Tirad, s. r. o., sídlící v kraji Vysočina. Poté dle zjištěných nedostatků této společnosti byly poskytnuty návrhy a doporučení na zlepšení těchto procesů. Systém řízení kvality a pojmy s touto oblastí související byly důkladně popsány v teoretické části této práce. Informace vztahující se k procesu řízení kvality pramenily z vybrané odborné literatury českých i zahraničních autorů. V této části byly také využity spolehlivé internetové zdroje. Obsahem praktické části byla analýza současného systému řízení kvality ve vybrané společnosti. Ve vlastní práci byl charakterizován vybraný podnik a následně analyzovány vybrané procesy systému managementu kvality. Pro analýzu těchto procesů byly využity kvalitativní metody. Na základě provedené analýzy stávajícího systému řízení kvality firmy Tirad bylo zjištěno několik nedostatků.
Řízení neshod v podniku stavební výroby
Nykodým, Daniel ; Gajdošík, Jiří (oponent) ; Tichý, Zdeněk (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá teorií kvality, systémem řízení kvality z hlediska normy ISO ČSN EN 9001 a řízením neshod v podniku stavební výroby. V práci je dále popsáno zabezpečení kvality a princip zajištění managementu kvality výrobku. Postupy, metody a vhodná opatření vyplývající z teorie zajištění managementu kvality výrobku jsou následně implementovány do návrhu řízení reálného podniku stavební výroby.
Analýza výkonnosti procesu
Řezníčková, Hana ; Koška, Petr (oponent) ; Fiala, Alois (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá analýzou současného stavu systému managementu kvality ve společnosti TRANSELCO CZ s. r. o. Pro tyto účely bylo potřeba zmapovat stávající procesy, přezkoumat dokumentaci a následně provést interní audit. Na základě zjištění z této analýzy došlo ke stanovení doporučení, která by měla sloužit pro zefektivnění a zlepšení systému managementu kvality a zvýšení výkonnosti procesů.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 69 záznamů.   začátekpředchozí29 - 38dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.