Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 48 záznamů.  začátekpředchozí29 - 38další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Stanovení poloměru otáčení u traktorů Zetor 6911, Zetor 7745 a Zetor 7711 pro potřeby počítačových modelů
ŠŤASTNÝ, Filip
Tato bakalářská práce je na téma Stanovení poloměrů otáčení u vybrané zemědělské techniky. Zabývá se analýzou pracovních strojů, rozdělením traktorů z více úhlů pohledu a faktory, které ovlivňují provoz vozidel v terénu, kterým je například prokluz kol, odpor valení, odpor vzduchu nebo pevnost podkladového materiálu. Praktická část práce se zabývá vyhodnocením naměřených výsledků u kolových traktorů Zetor 6911, Zetor 7711 a Zetor 7745 a stanovení poloměrů otáčení. Práce zohledňuje skutečné poloměry otáčení jednotlivých traktorů a povětrnostní podmínky, které panovaly při sbírání dat. Pro zlepšení přehlednosti jsou výsledky zapsány v tabulkách.
Koncept vědomí, jeho součásti a funkce v procesu systémového fungování v pojetí Karla Wolfganga Deutsche
Pulicar, Miroslav ; Váňa, Tomáš (vedoucí práce) ; Franěk, Jakub (oponent)
Bakalářská práce se zabývá konceptem vědomí politického systému v pojetí německého politologa a teoretika mezinárodních vztahů Karla Wolfganga Deutsche. V první, teoretické části práce nejdříve seznamuje s některými dosavadními přístupy a konceptualizacemi vědomí v politické vědě. Následně poskytuje nezbytný úvod do Deutschovy teorie komunikace, seznamuje s jejími východisky a s některými jejími pilířovými koncepty, kterými jsou informace, zpětná vazba, paměť, či vůle. Cílem této části je zejména nastínit specifika Deutschova komunikačního přístupu ke studiu politických systémů a poskytnout čtenáři kontext pro hlavní náplň práce. Po obecném úvodu již přistupuje k samotnému Deutschovu konceptu vědomí. Analýzou jeho stěžejního díla Nervy vlády rozpracovává teoretické základy tohoto pojmu, vymezuje jeho funkce a význam v rámci politického systému, dává jej do souvislosti s dalšími koncepty Deutschovy práce a ilustruje některé rozdíly oproti přístupům jiných autorů. Ve druhé, praktické části práce formou kvalitativního výzkumu aplikuje poznatky teoretické části na konkrétně vybraný politický systém. Cílem výzkumu je prostřednictvím zvolených metod přiblížit vybrané aspekty vědomí, ověřit platnost některých Deutschových závěrů a v závěrečné části pak nastínit potenciál komunikačního přístupu pro další...
Vliv parametrů odpružení a tlumení na jízdní vlastnosti vozidla
Kopca, Filip ; Hejtmánek, Petr (oponent) ; Blaťák, Ondřej (vedoucí práce)
Práca vysvetľuje funkciu a charakteristiky pruženia a tlmenia, ich spôsob a mieru akým ovplyvňujú chovanie vozidla počas vybraných jazdných manévrov. Cieľom zaistiť čo najväčšiu priľnavosť, predvídateľnosť chovania vozidla.
Koncepce sidecarcrossových motocyklů
Tobiáš, Martin ; Kučera, Pavel (oponent) ; Píštěk, Václav (vedoucí práce)
Sidecarcross je v České republice úspěšnou a pro diváky i závodníky atraktivní motoristickou disciplínou. Je to sport v České republice ryze amatérský, finančně nenáročné terénní okruhy pro motokros jsou na mnoha místech. Cílem práce je představit zájemcům současnou techniku v sidecarcrossu a seznámit je s pokusy o další vývoj v tomto odvětví motoristického sportu, umožnit jim, aby na závodech byli poučenými diváky. Práce také může posloužit začínajícím jezdcům, kteří většinou používají repasované ojetiny ze zahraničí.
Koncepce terénních vozidel UTV
Máca, Jiří ; Vopařil, Jan (oponent) ; Kučera, Pavel (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce rešeršního typu se zabývá koncepčním řešením terénních vozidel UTV. Jednotlivé kapitoly popisují hlavní funkční skupiny a různé typy jejich konstrukce. Jednotlivé typy jsou hodnoceny z hlediska vhodnosti pro dané použití v užitkových a sportovních vozidlech UTV, jejich výrobní náročnosti a ceny. Konkrétní vozidla jsou zmiňována pouze okrajově.
Konstrukce řízení vozidla - Elbee
Crhová, Hana ; Hejtmánek, Petr (oponent) ; Blaťák, Ondřej (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je navrhnout novou konstrukci řízení speciálního vozidla pro tělesně postižené. Základním požadavkem na novou konstrukci řízení je její ovládání pomocí jednoho, hlavního, ovládacího prvku. Byla navržena nová konstrukce řízení, využívající metody drive-by-wire, která je ovládána joy-stickem. Návrh i nezbytné výpočty byly provedeny v programu Autodesk Inventor Professional 2015.
Návrh okruhu hydrostatického řízení traktoru Forterra
Bilko, Tomáš ; Dubjak, Petr (oponent) ; Dundálek, Radim (vedoucí práce)
Tématem diplomové práce je kontrolní výpočet okruhu hydrostatického řízení pro traktor Zetor Forterra HSX. Součástí práce je také návrh rámu sloupku řízení a odlitku pedálové skupiny pro různé varianty sloupku volantu, včetně pevnostně deformační analýzy metodou konečných prvků.
Návrh vozidla skupiny E2 pro závody do vrchu
Malchárek, Martin ; Hejtmánek, Petr (oponent) ; Blaťák, Ondřej (vedoucí práce)
V této diplomové práci se zabývám koncepčním návrhem vozu kategorie E2 pro závody do vrchu dle příslušných řádů FIA. Dále se zabývám detailním návrhem přední i zadní nápravy a rámu vozidla. Diplomová práce je od počátku zpracovávána s pomocí CAD systému Autodesk Inventor 2011, ve kterém byly vytvořeny všechny náčrty a modely. Měření změny geometrie náprav během zdvihu jsem provedl v MBS programu MSC Adams 2010 a pevnostní výpočet rámu jsem provedl v programu ANSYS Workbench 12.1.
Návrh řízení vozidla Formule Student
Pospíšil, Jaromír ; Blaťák, Ondřej (oponent) ; Ramík, Pavel (vedoucí práce)
Práce popisuje jednotlivé části řízení, jejich nejběžněji používané typy a hodnotí jejich výhody a nevýhody. Tyto poznatky přenáší do návrhu mechanismu řízení Formule student. Dále je zde uveden postup určení zatížení řízení, které je zohledněno při návrhu řízení. Výsledná podoba mechanismu řízení je posléze podrobena analýze tuhosti.
Návrh zařízení pro vyvolání opakovatelného průběhu krouticího momentu při zkouškách řízení vozidla
Novák, Pavel ; Ludvík, Jan (oponent) ; Ramík, Pavel (vedoucí práce)
Cílem této práce je navrhnout brzdné zařízení s velkou opakovatelností a reprodukovatelností, které má sloužit k analýze systému měření. Práci jsem vypracoval ve spolupráci s firmou TRW-DAS Dačice a.s. Na začátku jsem vypracoval rešerši o podvozkových systémech, zkouškách kulových čepů a řízení. Dále jsem pojednal o problematice MSA a druzích brzdných zařízení. Zbytek práce je zaměřen na návrh a tepelnou analýzu brzdného zařízení. Poté jsou provedeny provozní zkoušky.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 48 záznamů.   začátekpředchozí29 - 38další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.