Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 295 záznamů.  začátekpředchozí286 - 295  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.03 vteřin. 
Analysis of the Business Model of Hosting Services
Šiška, Adrián ; Charvát, Michal (vedoucí práce) ; Novák, Michal (oponent)
Cílem práce je identifikovat typy obchodních modelů využívaných hostingovými službami.
Analýza, výběr a zavedení CPM řešení pro malou firmu
Dyntar, Ladislav ; Maryška, Miloš (vedoucí práce) ; Novotný, Ota (oponent)
Diplomová práce se věnuje modernímu konceptu řízení společnosti Corporate Performance Management (CPM, řízení podnikové výkonnosti) a jeho implementaci do vybraného malého podniku. První část práce je zaměřena na popis konceptu CPM a jeho jednotlivých komponent (procesů, metodik, metrik a aplikací). Teoretická část se dále zaobírá vybranými implementačními postupy a dostupnými zralostními modely pro CPM. V druhé části práce je čtenář seznámen s konkrétním malým podnikem, jeho aktivitami, organizační strukturou a důvody pro zavedení CPM. Následuje analýza zralosti podniku pro zavedení CPM a navržení kroků pro implementaci CPM. Tyto kroky vychází z frameworku představeného v této práci, který byl vytvořen spojením jednotlivých přístupů implementace s dostupným zralostním modelem pro CPM. V rámci třetí části práce, věnované implementaci CPM, je nejprve provedena analýza trhu s CPM aplikacemi v cloudu, následovaná recenzí dvou vybraných řešení. Pro výběr vhodného nástroje je sestaven multikriteriální model. Samotná implementace, její výsledky a zhodnocení jsou součástí poslední kapitoly praktické části.
Možnosti spolupráce týmu prostřednictvím cloudových nástrojů
STANĚK, Václav
Předmětem mé bakalářské práce je porovnání různých moţností spolupráce v cloudových sluţbách. Zaměřil jsem se na to, co si pod pojmem ?spolupráce? představit a jak spolu lidé spolupracovali dříve, či jak spolupráce probíhá v současnosti. Pokusil jsem se také nastínit, jak by spolupráce mohla vypadat v budoucnu. Především jsem se ale zabýval spoluprací cloudovou. Vybrané cloudové sluţby jsem na konkrétní problematice porovnával a hledal jejich klady i zápory. Konkrétně se jedná o sluţby, kterými je moţné evidovat docházku a další aktivity sportovního týmu. Testování probíhalo pomocí zasazení sluţby do chodu reálného sportovního týmu v Českých Budějovicích.
Osm ICT trendů, které změní knihovny
Černý, Michal
Informační společnost i rychle se rozvíjející ICT proměňují vše kolem nás – od vzdělávání, přes dopravu až třeba právě po knihovny. Příspěvek představí osm technologií, které do deseti let začnou měnit knihovny téměř k nepoznání: Internet věcí; big data; veřejné multimediální displeje; firemní sociální sítě; cloud; nové mobilní sítě; zpracování přirozeného jazyka či sémantické technologie. Co bude tato změna znamenat pro knihovny? Jak se změní jejich postavení v informační společnosti?
Videozáznam: Stáhnout plný textMP4
Podnikatelský plán CZCloud
Trübenekr, Jakub ; Tyll, Ladislav (vedoucí práce) ; Strouhal, Jiří (oponent)
Cílem teoretické části této práce je popsat charakter podnikatelské činnosti, popsat optimální strukturu a obsah podnikatelského plánu a doporučení pro způsob jeho vypracování. Praktická část práce obsahuje mnou vypracovaný podnikatelský plán poskytování infrastruktury, hardwaru a softwaru formou služby. Cílem je detailně popsat podnikatelskou příležitost, analyzovat trh, charakterizovat cílovou klientelu, naplánovat optimální náklady na lidské zdroje s ohledem na možnou poptávku a prokázat, že i v podnikání s vyspělými a automatizovanými technologiemi je personální otázka stále klíčová.
Use of BI as a Service
Hrnčárová, Iveta ; Pour, Jan (vedoucí práce) ; Matějka, Marek (oponent)
Práce se zaměřuje na Business Intelligence systémy postavené na platformě as a Service. Popisuje strukturu tohoto řešení, její výhody a rizika a zároveň si klade za cíl ukázat možnosti využití BI as a Service a její přínosy pro danou organizaci. Přínosy jsou popsané ve dvou kapitolách, jako porovnání nákladů obou modelů provozu BI a jako příklad reálné implementace v případové studii. První kapitoly se věnují architektuře klasické BI, její historii a popisu jednotlivých komponent. Další kapitola pipisuje technologie jako as a Service a cloud a přechod od klasické BI k BI as a Service. Následující kapitola je celá věnovaná samotné BI as a Service, shrnuje její výhody a rizika, zaměřuje se na přednosti oproti klasické BI architektuře a diskutuje i nedůvěru k as a Service řešením ve všeobecnosti. Následující kapitola představuje nejznámější integrátory a dodavatelé BI, kteří se orientují na as a Service řešení. Poslední kapitolou je případová studie nasazení BI as a Service společností Keboola pro Centrum Holdings. Popisuje situaci, kterou se klient rozhodl řešit a postup a výsledek, jakým zadání vyřešil integrátor Keboola. Přínosem této práce je zaobírání se problematikou BI as a Service, o které se snaží dokázet, že není jen doplňkem klasické BI, ale její rovnocennou alternativou.
Motivace malých a středních firem pro využití cloudových řešení
Běloch, Tomáš ; Kunstová, Renáta (vedoucí práce) ; Kapitán, Petr (oponent)
Diplomová práce je zaměřena na oblast cloud computingu. Cloud computing je aktuální trend, který mění dosavadní způsob poskytování IT. Koncept cloud computingu je postaven na modelu poskytování IT zdrojů formou služeb. Tento model nabízí společnostem mnoho výhod. Cílem diplomové práce je poskytnutí přehledu o motivačních složkách, bariérách a jejich řešení při přechodu malých a středně velkých firem k produktům v oblasti cloud computingu. Teoretická část práce se zabývá ekonomickými a technologickými aspekty plynoucí z nasazení modelu cloud computingu. V další fázi je poskytnut přehled adopce služeb cloud computingu v České republice a aktuálních trendů. Praktická část práce je zaměřena na výzkum motivačních aspektů a bariér plynoucích z adopce služeb postavených na konceptu cloud computingu. Hlavním přínosem práce je poskytnutí přehledu motivačních aspektů a bariér podložených výzkumem v prostředí českých společností. Přehled může pomoci zástupcům společností, kteří uvažují o nasazení řešení v oblasti cloudu, ale bojují s bariérami, které tento model přináší.
Trendy v oblasti IT a jejich uplatnění pro firemní sféru
Melounek, Rudolf ; Benáčanová, Helena (vedoucí práce) ; Řezníček, Dušan (oponent)
Tato práce se zabývá trhem IT z pohledu hardwaru a sleduje vývoj a trendy. V prvních kapitolách hodnotí momentální stav a budoucí vývoj u strategicky důležitých komponent. Zmíněny jsou i softwarové technologie, které ovlivňují hardware. Hlavně jde o Cloud, operační systémy a síť internet. Dále jsou nastíněny veškeré faktory, které by se měly brát v úvahu při výběru počítače. Volba mezi stolním počítačem a notebookem, nebo třeba Macem a PC (Windows). V další části jsou zanalyzovány typické firemní role v oblasti nároků na počítače. Výsledkem a cílem této práce jsou hardwarová doporučení pro jednotlivé role uživatelů.
SaaS ve firemním ICT - důsledky, změny, příležitosti
Jurica, Martin ; Donát, Jiří (vedoucí práce) ; Koubský, Petr (oponent)
Toto diplomová práce se zaměřuje na zmapování současného stavu SaaS (Software as a Service) a jeho dopadu na firemní ICT jako celek. Cílem je vysvětlit koncepty a dopady moderních forem poskytování služeb, popsat a zhodnotit jejich benefity a rizika a odhadnout budoucí směr vývoje v této oblasti. Zaměříme se také na konkrétní využití získaných poznatků v prostředí české firmy. První část práce mapuje aktuální řešení SaaS a související technologie. Důraz je kladen na seznámení čtenáře s aktuálně dostupnými (či představenými do poloviny roku 2011) technologiemi a jejich vzájemnými souvislostmi. Tato část také shrnuje současné poznatky z oboru a na jejich základě stanovuje definice jednotlivých oblastí a technologií. V další části práce se zaměřujeme na konkrétní SaaS a cloud řešení dostupná na současném trhu, z této části pak vychází konkrétní případová studie z prostředí malé společnosti, která zvažuje přechod na SaaS řešení. V této části se zaměřujeme na praktické uplatnění předchozích závěrů. Další část se zaměřuje na predikci vývoje firemního ICT v následujících letech, s důrazem na SaaS a příbuzné technologie. Cílem druhé části je nalézt odpovědi na otázky "Zda", "Kdy" a "Jakým způsobem" ovlivní trh s informačními technologiemi, jejich nasazování a obchodní modely budoucí předpokládané rozšíření modelu Software as a Service. Diskutován je také maturity model SaaS a specifika českého trhu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 295 záznamů.   začátekpředchozí286 - 295  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.