Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 37 záznamů.  začátekpředchozí28 - 37  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Migrace systémové databáze elektronického obchodu
Zkoumalová, Barbora ; Weirich, Pavel (oponent) ; Luhan, Jan (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je návrh a vytvoření hotového nástroje určeného k migraci systémové databáze elektronického obchodu z ptaformy ZenCart na platformu PrestaShop. Obě systémové databáze budou popsány, analyzovány a na základě získaných informací bude vytvořen migrační nástroj splňující podmínky zadavatele a provedena finální migrace dat z databáze původní do databáze nové.
Elektronický obchod nad systémem SAP R/3
Krutiš, Rostislav ; Vlk, Vladimír (oponent) ; Adámek, Michal (vedoucí práce)
Tato diplomová práce pojednává o zpracování elektronického obchodu pro VUT v Brně, ve kterém by se měli prodávat propagační předměty a publikace vydané na VUT. Elektronický obchod je pomocí integrační platformy napojen přímo na informační systém SAP R/3.
Možnosti realizace moderního elektronického podnikání firmy
Slanař, David ; Chabada, Tomáš (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Tato diplomová práce pojednává o moderních metodách a technologiích využívaných v elektronickém podnikání firmy se zaměřením na rozšíření portfolia o elektronické obchodování a jeho poskytování. Dále demonstruje implementaci e-shopu na bázi open-source softwaru jako plnohodnotné nízkonákladové řešení pro začínající podnikatelské subjekty.
Information System Selection
Taraba, Tomáš ; Rubaninská, Zuzana (oponent) ; Koch, Miloš (vedoucí práce)
This thesis deals with an appropriate information system selection according the specifications and criteria for small business comparing the products available in the market. The work describes the recommended system and implementation in normal operation, from which evaluates the benefits for the company.
Extensibility of open-source platforms for online shopping on Czech market
Mišenko, Jakub ; Šebesta, Michal (vedoucí práce) ; Jelínek, Ivan (oponent)
Hlavním tématem této práce je analýza open source řešení pro elektronické obchodování na českém trhu a možnosti jejich rozšíření. Cílem práce je popsat open source řešení a zmapovat dostupné rozšíření jako jsou moduly pro dopravu a logistiku, přepojení s účetními systémy, platební metody, srovnávače cen a podobné moduly rozšiřující funkce elektronického obchodu. Dále je věnovaná instalaci PrestaShopu a jeho základními modulům, ke kterým je přidané porovnání se stejnými, ale placenými verzemi.
Marketingové využití dat internetových obchodů
Přichystal, Jakub ; Šperková, Lucie (vedoucí práce) ; Jašek, Pavel (oponent)
Práce se zabývá možnostmi využití zákaznických dat internetovými obchody za účelem zefektivnění marketingových procesů. Cílem práce je pomocí analýzy dostupných dat získat přehled o chování zákazníků a jejich preferencích. Za využití poznatků získaných při analýze jsou navrhnuty možnosti, jak tyto informace využít pro lepší cílení marketingové komunikace a segmentaci zákazníků. Teoretická část práce popisuje zdroje dat, jejich využití a metriky využívané k měření marketingových kampaní. Praktická část obsahuje případovou studii s analýzou dostupných dat a návrhy jak poznatky získané analýzou využít pro marketingové kampaně. Přínosem práce je popis jak jednoduše získat konkurenční výhodu na základě analýzy dostupných dat za využití volně dostupných prostředků.
Analýza malého internetového obchodu a jeho propagace
Henschová, Kristina ; Kubálková, Markéta (vedoucí práce) ; Topolová, Ivana (oponent)
Práce se zabývá analýzou malého internetového obchodu Náušnice od Tintiny. Nejprve představí samotný e-shop a seznámí s jeho historií. Další kapitola je věnována modulárnímu webovému redakčnímu systému Prestashop, tento redakční systém je určen pro správu elektronického obchodu. Čtvrtá kapitola analyzuje internetový obchod. Zodpovídá následující otázky: Jak e-shop vidí zákazníci? Jak ho vidí návštěvníci? Jaká je cílová skupina? Jaká je cena a marže? Jaké jsou silné a slabé stránky e-shopu, jeho příležitosti a jeho hrozby? Znají e-shop vyhledávače? Následující kapitola je o propagaci e-shopu. K propagaci byla využita sociální síť Facebook, dále Sklik.cz a slevové portály. Šestá kapitola vyhodnocuje propagace a srovnává jejich úspěšnost. Poslední kapitola formuluje doporučení především pro zkoumaný e-shop. Tyto doporučení jsou však snadno aplikovatelné i na podobné malé e-shopy, které se dopouštějí podobných chyb.
Analýza a návrh internetového obchodu
Verner, Tomáš ; Molnár, Zdeněk (vedoucí práce) ; Brdek, Vladimír (oponent)
Tématem této diplomové práce je analýza a návrh internetového obchodu. Práce je rozdělena do tří částí: teorie, analýza a návrh. Každá tato kapitola je rozdělena do několika podkapitol. Hlavním cílem této diplomové práce je, vytvoření návrhu úspěšného internetového obchodu. Analytická část práce popisuje současný stav a trendy chování uživatelů internetu v ČR. Dále tato část práce také popisuje nároky na internetový obchod, jak z pohledu potencionálních zákazníků, tak z pohledu majitele obchodu. Poté následuje návrhová část diplomové práce, která vychází z teoretické a analytické části a je zde zpracován návrh internetového obchodu.
Creating of themes for an open-source eshop solution - Pretashop and a business plan for their distribution
Staš, Andrej ; Bruckner, Tomáš (vedoucí práce) ; Žamberský, Martin (oponent)
Práce navazuje na web Prestastyle.com, který jsem založil v první polovině roku 2010. Zpočátku se jednalo o nekomerční projekt, kde mohli uživatelé najít volně dostupnou šablonu pro PrestaShop - open-source řešení pro provoz internetového obchodu. Tu bylo možné jednoduše stáhnout, aplikovat na svůj eshop a tím změnit jeho vzhled. Z osobních důvodů jsem se po čase projektu přestal věnovat a právě díky této diplomové práci chci znovu obnovit svůj původní záměr. Teď však budu poskytovat i placené šablony a moduly, které budou kvalitou převyšovat konkurenci a uživatel za své peníze získá hodnotný produkt. V práci popisuji kompletní proces přestavby projektu Prestastyle.com - stanovuji si cíle, analyzuji požadavky, definuji svých uživatelů. Následně představuji svůj podnikatelský plán, ve kterém hodnotím konkurečné weby a popisuji své konkurenční výhody. Dostávám se k návrhu svého technického řešení a nakonec až po samotnou realizaci. Nacházejí se zde různé postřehy a řešení problémů, na které jsem během vývoje narazil. V závěru popisuji testování webu a šablon, analyzuji výstupní data z chování uživatelů a porovnávám je se stanoveným cíli. Hodnotím konečné výsledky a přínos projektu.
Tvorba e-shopu a prezentace zboží
Náhlovská, Klára ; Šedivá, Zuzana (vedoucí práce) ; Maryška, Miloš (oponent)
Hlavním cílem této bakalářské práce je samotné vytvoření elektronického obchodu. Dalším cílem je představit čtenáři možnosti tvorby vlastního elektronického obchodu se zaměřením na open-source řešení. Posledním cílem je seznámit čtenáře se zásadami tvorby produktové fotografie nabízeného zboží v tomto elektronickém obchodě. Výběr způsobu řešení tvorby elektronického obchodu probíhal na základě konzultace se zástupci firmy implementující elektronický obchod, s odborníky zabývajícími se tvorbou elektronických obchodů a z informačních zdrojů z internetu. Tvorba produktové fotografie probíhala v ateliéru vytvořeném v domácích podmínkách pomocí vlastních sil. Nejdůležitějším přínosem práce je samotná implementace elektronického obchodu. Dále je to rozšíření obzorů pro čtenáře z oblasti tvorby elektronických obchodů i produktové fotografie. Práce je rozdělena do tří částí. V první části - teoretické se zabývám výběrem vhodného způsobu tvorby elektronického obchodu z možných řešení. Poté se zde věnuji pouze zvolené variantě a sice open-source řešení. Na základě zvolených kritérií vybírám nejvhodnější open-source redakční systém pro majitele implementujícího elektronického obchodu. Dále se zde zabývám grafikou a jejím vlivem na návrh webu a poté zásadami pro tvorbu produktové fotografie. Druhá část se věnuje samotné tvorbě elektronického obchodu. Zaměřuji se zde především na prezentaci zboží a její vliv na uživatele. Dále se zde věnuji tvorbě produktové fotografie. Třetí část je zaměřena na testování návrhu elektronického obchodu nezávislými uživateli. Ti by měli být schopni identifikovat další případné nekonzistence, které je nutné zapracovat pro zlepšení uživatelského rozhraní. Dále se tato část zabývá porovnáním konkurenceschopnosti prezentace zboží včetně jejího vlivu na uživatele tohoto elektronického obchodu vůči elektronickému obchodu konkurence. Výsledkem tvorby elektronického obchodu je doporučení, jak vytvořit kvalitní elektronický obchod s nízkými vstupními náklady.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 37 záznamů.   začátekpředchozí28 - 37  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.