Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 37 záznamů.  začátekpředchozí28 - 37  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Fenomén - divadelní pohostinství
Řezníčková, Anna ; PROKOP, Petr (vedoucí práce) ; POKORNÝ, Jiří (oponent)
Tato bakalářská práce se věnuje divadelním pohostinstvím (zejména divadelním kavárnám a barům) na území České republiky. Popisuje základní legislativu provozování hostinské činnosti v souvislosti s nejčastějšími právními formami provozování divadel. Současný stav divadelních pohostinství je podrobně popsán na pěti zkoumaných divadlech (Dejvické divadlo, Divadlo Na zábradlí, Nová scéna, Divadlo Archa, Experimentální prostor Roxy/NoD). Práce rozebírá specifika a srovnává výhody a nevýhody, které vyplývají ze spojení hostinské a divadelní činnosti.
Podnik řízený zákazníkem
VOŠTOVÁ, Marie
Cílem bakalářské práce je: ?Zhodnocení využívání zásad podniku řízeného zákazníkem ve vybraných firmách?. V teoretické části byly vymezeny základní pojmy týkající se podniku řízeného zákazníkem a sedm zásad podle R. C. Whiteleyho. Podkladem pro literární rešerši se stala převážně kniha Podnik řízený zákazníkem, od již zmiňovaného autora a mnoho dalších knih, týkajících se dané problematiky. Ve vlastní části bakalářské práce autorka charakterizovala podniky Hotel & Restaurace Klika a restauraci Masné krámy. Hlavní částí vlastní práce bylo zpracování řízených rozhovorů s povolanými osobami vybraných podniků. Tyto získané informace byly následně roztříděny podle daných zásad a zpracovány. Autorka tak zjistila, které zásady vybrané podniky realizují a které nikoli. Výsledky tohoto zjištění byly následně vzájemně porovnávány mezi oběma podniky a u každé zásady bylo podle autorčina mínění vyhodnoceno, který podnik danou zásadu využívá lépe. Na závěr autorka každému podniku doporučila několik námětů na zlepšení chodu podniku.
Význam marketingových konceptů v oblasti pohostinství
Brůchová, Jana ; Mlejnková, Lena (vedoucí práce) ; Valentová, Jana (oponent)
Ústředním tématem diplomové práce jsou marketingové koncepty. Jejím cílem je charakterizovat význam vytváření marketingových konceptů v pohostinství. Záměrem je zde uvést "příklady dobré praxe", a to prostřednictvím zanalyzování oceněných marketingových konceptů u vybraných restauračních podniků. Teoretická část práce je zaměřena na vymezení podstaty marketingu, hlavních marketingových prvků a jejich aplikaci na cestovní ruch, respektive pohostinství. Praktická část se skládá ze tří samostatných kapitol a využito v nich bylo ve velké míře především názorů odborníků z oboru, kteří poskytli interview nebo alespoň malý komentář k dané problematice. Pozornost je směřována také k vytyčení hlavních determinantů ovlivňujících volbu konceptu a k určení vztahu mezi marketingovými koncepty a marketingovými oceněními v gastronomii.
Podnikatelský plán
Horáček, Jakub ; Tyll, Ladislav (vedoucí práce) ; Kotáb, Jiří (oponent)
Pohostinství je rozšířenou formou podnikání, která poskytuje zaměstnání tisícům lidí a pro kterou se každoročně rozhodne mnoho začínajících podnikatelů. Přesto podnikání v této oblasti a především začínajícím podnikatelům téměř nikdo nevěnuje větší pozornost. Jako reakce na tuto situaci vznikla tato práce, která se zabývá sestavením podnikatelského plánu, který popisuje jeho specifika spojená s oblastí pohostinství. V první části se práce zabývá teoretickými aspekty podnikání, především specifiky podnikání v pohostinství a jeho současnými trendy. Na ně navazuje obecný popis přípravy podnikatelského plánu. Druhá, praktická, část práce popisuje vzorový podnikatelský plán restaurace, který je strukturovaný dle běžné praxe. Obsahuje popis podniku a tržní situace, marketingový, finanční a operační plán, personální zdroje a analýzu rizik. Celá praktická část je koncipována tak, aby v maximální míře blížila realitě. Všeobecně lze konstatovat, že tato práce nabízí čtenářům z řad začínajících podnikatelů v pohostinství řadu doporučení a námětů, jak postupovat při založení podniku.
Podnikatelský plán
Slabá, Kateřina ; Krause, Josef (vedoucí práce) ; Martinec, Tomáš (oponent)
Předmětem této diplomové práce je komplexně shrnout jednotlivé kroky, které je potřeba podstoupit před otevřením vlastního podniku, vypracování podnikatelského plánu pro nově vznikající restauraci a zhodnocení, zda je tento podnikatelský záměr proveditelný, reálný a zda má šanci na úspěch. Diplomová práce se skládá z části teoretické a praktické. Teoretická je zaměřena na vysvětlení stěžejních pojmů souvisejících s danou problematikou, tzn. co je podnikání, podnik, popis profilu úspěšného podnikatelem, činnosti, které by měl podnikatel provést před vlastním podnikáním včetně činností, kterých by se měl vyvarovat. Dále následuje popis nejdůležitějších aspektů podnikatelského plánu, tj. význam, uživatelé, zásady zpracování i podrobná struktura a náležitosti. Praktická část obsahuje konkrétní podnikatelský plán restaurace na Mělnicku. Zabývá se volbou právní formy podniku, optimálním umístěním restaurace a zřizováním provozovny, přes analýzu trhu, tvorbu produktu, plánování vhodné marketingové strategie až po sestavení provozního a finančního plánu včetně prognózy vývoje hospodaření na několik let dopředu. Plán byl tvořen tak, aby mohl být předložen peněžním institucím při žádosti o finanční podporu a zároveň aby mohl sloužit jako stěžejní dokument při strategickém řízení a vedení restaurace jejich majiteli.
Podnikatelský plán na založení firmy (podnikající v oblasti pohostinství)
Pařízková, Dana ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Předkládaná bakalářská práce si klade za cíl vypracování podnikatelského plánu na založení firmy podnikající v oblasti pohostinství (firmy Eifell s.r.o. provozující kavárnu Eifell Café), reflektující relevantní faktory, které mají na jeho vypracování, tedy na založení a fungování firmy Eifell s.r.o., vliv. Teoretická část obsahuje definici pojmů, obecnou charakteristikou podnikatelské činnosti, služeb v oblasti pohostinství, jakožto dílčí a specifické oblasti služeb, definici a základní náležitosti podnikatelského plánu. V druhé, praktické, části práce se nachází případová studie podnikatelského plánu, která je konkrétním naplněním jednotlivých složek podnikatelského plánu na založení kavárny Eifell Café.
Segmentace trhu veřejného stravování
Zatyko, Petr ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Pejzl, David (oponent)
Cílem mé diplomové práce bylo zanalyzovat trh veřejného stravování, resp. pohostinských zařízení, a především pak jeho spotřebitele, mezi nimiž jsem objevoval některé typické skupiny (tržní segmenty), odhaloval jejich význačné charakteristiky a na jejich základě stanovil příslušná marketingová doporučení. To vše se zaměřením především na regiony Prahy a Středočeského kraje.
Inzertní portál pohostinských zařízeních Gastrosvět.cz
Procházka, Petr ; Křížek, Miroslav (vedoucí práce) ; Srpová, Jitka (oponent)
Popis plánování, vzniku a rozvoje inzertního portálu pohostinských zařízeních Gastrosvět.cz, jakožto vlastního projektu realizovaného prostřednictvím Podnikatelského inkubátoru VŠE.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 37 záznamů.   začátekpředchozí28 - 37  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.