Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 37 záznamů.  začátekpředchozí28 - 37  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Možnosti marketingové orientace ve farmacii
Čapková, Martina ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Štěpánková, Věra (oponent)
Diplomová práce se zabývá problematikou marketingu ve farmacii, který se v mnoha ohledech odlišuje od marketingu běžného spotřebního zboží. Práce se soustředí právě na tato specifika. Zaměřuje se na jednotlivé nástroje marketingového mixu a vysvětluje jejich specifické rysy v souvislosti s aplikací na oblast farmacie. Práce shrnuje teoretické poznatky, které se k tématu vztahují, a vysvětluje rozsáhlou legislativu, která veškeré aktivity farmaceutického marketingu výrazně reguluje, platnou v České republice. Cílem analytické části práce je pak na příkladu farmaceutické společnosti Belupo navrhnout řešení dvou reálně existujících marketingových problémů s využitím poznatků části teoretické. Práce analyzuje neúspěšné uvedení produktu Simbela a navrhuje vlastní strategii uvedení na trh pro léčivý přípravek Belohair.
Otevřené informační zdroje a competetive intelligence. Databáze pro medicínu a farmacii
Papík, R. ; Papíková, Vendula
Procesy “competitive intelligence” jsou ve světě často využívány v lékařských a farmaceutických institucích a společnostech. Farmaceutický průmysl je typickým sektorem a místem setkání svou hlavních směrů korporativního potenciálu, kterými jsou aktivity zaměřené na výzkum a vývoj a obchodní aktivity. Mnoho otevřených zdrojů, jako jsou například databáze distributorů a center, je relevantních pro využití jak v R&D, tak v byznysu. Práce uvádí přehled těchto zdrojů s jejich stručným popisem a charakteristikou obsahu.
Marketingová komunikace ve farmaceutickém průmyslu
Jirků, Jitka ; Lešetický, Ondřej (vedoucí práce) ; Hodek, Jiří (oponent)
Cílem práce je poskytnou ucelený teoretický základ k pochopení specifik komunikace v marketingu farmaceutických firem. Vyjádřit jasné odlišnosti v této oblasti a shrnout základní získané poznatky k návrhu optimální marketingové komunikace pro farmaceutické společnosti.
Implementace Business intelligence řešení v podniku
Černý, Lukáš ; Slánský, David (vedoucí práce) ; Pour, Jan (oponent)
Byl to rok 1989, který započal odlišný pohled na mnoho oblastí. Jedním z nich byl i vznik společností, které se začaly hojně zaobírat ICT službami, ICT školeními a také vývojem systémů. V domácnostech se začaly zabydlovat počítače a následně kolem roku 1992 využívat také internet. Firmy začaly poptávat programy, které byly s ostatními pobočkami propojeny a hledaly takové řešení, které by jim přinášelo přidanou hodnotu. Vznikaly bankovní systémy, telefonní systémy, systémy pro oblast pojišťovnictví energetiku, průmysl a další. Dnes máme rok 2011 a je to již přes 20 let, kdy firmy tyto systémy využívají. Je proto nevyhnutelné, aby všechna tato data byla využita a i nadále tvořila konkurenční výhodu. Každá společnost má v dnešní době oddělení, které se o data stará, analyzuje je a předkládá vyššímu managementu. Již v minulosti bylo pro společnosti nutné využívat data k zefektivnění procesu rozhodování a tím i svých klíčových oblastí. Proto zcela nevyhnutelně vznikl obor, který se začal zabývat problematikou dat, vznikaly zcela nové technologické standardy, nové typy datových úložišť apod. Světlo světa spatřil přístup známý termínem -- Business Intelligence. Diplomová práce na téma implementace Business Intelligence řešení v podniku se zabývá procesem návrhu, vývoje, datové čistoty a řízení projektu v oblasti farmacie. Jsou zmíněny hlavní komponenty Business Intelligence řešení, technická stránka a meritorní stránka návrhu. Nedílnou částí práce je popis problematiky farmacie a řízení projektu.
Marketingový plán pro probiotický přípravek VSL 3
Chudoba, Lubomír ; Procházková, Markéta (vedoucí práce) ; Martináková, Renata (oponent)
Cílem této práce je zpracování kompletního marketingového plánu probiotického přípravku VSL#3 podle potřeb a zvyklostí marketingového oddělení firmy Ferring Pharmaceuticals CZ s.r.o., na jehož základě by bylo možné rozhodovat o případných budoucích marketingových aktivitách spojených s tímto výrobkem.
Optimalizace a kontrola komunikační strategie léku na předpis (spolupráce se společností Sanofi- Aventis)
Norková, Silvie ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Eretová, Iva (oponent)
Práce se zabývá analýzou analýzou marketingového mixu ve farmacii s detailním zaměřením na propagaci a komunikaci léku na předpis s přihlédnutím k odlišnostem v oblasti volně prodejných léků pro účel optimalizace komunikační strategie léčiv a kontroly při její tvorbě. K dosažení a zpracování cíle práce využívám metody analýzy, metody deskripce a dvou terénních marketingových výzkumů. Práce má pět hlavních částí.
Analýza podpory prodeje farmaceutické firmy Novartis s.r.o.
Vokatá, Klára ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Procházková, Markéta (oponent)
Práce se soustřeďuje na analýzu aktivit podpory prodeje, které jsou směřované jak na farmaceutické distributory jako důležité články na cestě léku k pacientovi, tak na zákazníky, tedy lékárny, a v neposlední řadě také na pacienty. Pozornost je věnována zejména tomu, zda jsou aktivity vhodně zvoleny, aby oslovili potřebné subjekty a byly tak efektivní. Část práce byla také věnována merchandisingu z důvodu důležitosti vzhledu prodejního místa při podpoře prodeje.
Strategická analýza podmínek založení a fungování lékárny v ČR
Janečková, Ivana Bc. ; Lešetický, Ondřej (vedoucí práce) ; Havlínová, Zora (oponent)
Diplomová práce seznamuje čtenáře s prostředím farmaceutického trhu, s legislativními nařízeními pro činnost lékárny, její podoby, prostor, personálního obsazení a vybavení. V dalších částech je provedena strateická analýza konkrétní lékárny v Ivančicích, na základě těchto konkrétních poznatků je možné sestavit i podnikatelský plán, který je součástí poslední části práce, a to projektu na založení nového podnikatelského subjektu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 37 záznamů.   začátekpředchozí28 - 37  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.