Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 27,785 záznamů.  začátekpředchozí27776 - 27785  přejít na záznam: Hledání trvalo 1.21 vteřin. 

Žák s nápadným chováním v praxi SŠ
PAŠKOVÁ, Romana
Bakalářská práce přináší bližší pohled na problémy v chování konkrétního žáka střední školy. Cílem bylo popsat potíže v chování vybraného žáka, přístupy učitelů a školy k němu a jejich postupy při zvládání situací vyvolaných těmito potížemi. Teoretická část práce rozkrývá přehled dané problematiky na základě rešerše odborné literatury vztahující se k tématu. Vysvětluje pojmy speciální pedagogika a etopedie. Uvádí charakteristiku a příčiny poruch chování, jejich klasifikaci na základě různých kritérií a výchovně-vzdělávací postupy školy, jejich výchovných pracovníků a ostatních pomáhajících institucí k danému žákovi. Praktická část práce se zabývá komplexním poznáním osobnosti chlapce s využitím výzkumné metody osobní případové studie. Cílem výzkumu bylo charakterizovat nápadné projevy chování konkrétního žáka středního odborného učiliště, zjistit příčiny těchto projevů chování žáka a navrhnout vhodné pedagogické přístupy učitelů a školy k němu, doporučit vhodné postupy rodinné výchovné péče, při zvládání situací vyvolaných těmito nápadnými projevy chování a stanovit prognózu jeho dalšího sociálního vývoje.

Územní vztahy a propojení rekreačních funkcí ve vybrané oblasti
TICHÁ, Marie
Diplomová práce je rozdělena na dvě části. Teoretická část přibližuje teorii cestovního ruchu, praktická část představuje sledované území {--} Třeboňsko. Hlavním cílem této práce je provést analýzu potenciálu cestovního ruchu v Třeboni a jejího zázemí. Analyzovat možnosti partnerství mezi subjekty cestovního ruchu a navrhnout optimální formy propojení rekreačních funkcí mezi těmito subjekty. Výsledkem analýzy bude zhodnocení rekreačních aktivit a úlohy destinačního managementu v Třeboni, návrhy na eliminaci stávajících nedostatků a vyzdvihnutí předností města. Dílčím cílem bude vymezení rekreačních funkcí v Třeboni a analýza jednotlivých kulturně-historických památek a atraktivit, které představují pro místní cestovní ruch velký potenciál.

Sportovní diváctví jako specifická forma cestovního ruchu
Turčaník, Martin
Předmětem bakalářské práce je navrhnout doporučení pro cestovní kanceláře organizující zájezdy za sportem na základě identifikace hlavních požadavků potencionálních zákazníků, vedoucí ke zvýšení jejich počtu. Teoretická část shrnuje poznatky o cestovním ruchu ve všeobecnosti, popisuje jak sport ovlivňuje cestovní ruch, vysvětluje pojem sportovní diváctví, popisuje služby, které sportovní divák na zájezdu využíva, popisuje cestovní kanceláře a též význam cestovního ruchu pro národní i světovou ekonomiku. Praktická část obsahuje průzkum na trhu cestovních kanceláří organizující sportovní zájezdy a vyhodnocení dotazníkového šetření, které nám identifikovalo hlavní požadavky potencionálních zákazníků.

Měření spokojenosti zákazníků JITONA a. s. na tuzemském trhu
ALEXOVÁ, Lenka
Cílem diplomové práce na téma Měření spokojenosti zákazníků JITONA a. s. na tuzemském trhu je provedení marketingového výzkumu pomocí dotazníkového šetření a na základě výsledků z provedeného průzkumu dále navrhnout doporučení pro její zlepšení.

Získávání dat pro multimediální prezentace cestovních kanceláří
Kopl, Martin ; Šubrta, Václav (vedoucí práce) ; Pavlíček, Antonín (oponent)
Hlavním cílem práce je zhodnotit internetové prezentace vybraných tuzemských cestovních kanceláří zejména z hlediska interaktivity a využívání multimediálních prvků. Navrhnout možná řešení jak získávat potřebná data pro tyto prezentace a jaké úskalí může s sebou toto získávání dat přinášet. Celá práce je rozdělena do tří logických částí. V první části vybíráme metody pro srovnávání webů cestovních kanceláří, cílový segment ke kterému toto srovnávání vztahujeme a konečně provádíme i samotný výběr konkrétních cestovních kanceláří. Druhá část práce se pak věnuje srovnáváním internetových stránek cestovních kanceláří dle kritérií, které jsme si určili v první části práce. Řešením hlavního nedostatku, chybějícími multimediálními a interaktivními prezentacemi, jenž vyplývá z toho srovnávání, se dále zabýváme ve třetí části práce.

Plnění fiskálních kritérií pro vstup do eurozóny v zemích východního rozšíření se zaměřením na ČR
Gazdačko, Jan ; Karpová, Eva (vedoucí práce) ; Hitzgerová, Vlasta (oponent)
Cílem bakalářské práce je identifikovat rozdíly v plnění maastrichtských fiskálních kritérií mezi zeměmi východního rozšíření Evropské unie. Analýzou těchto rozdílů se snaží navrhnout řešení pro ČR a státy, které fiskální kritéria nesplňují.První část se věnuje historii fiskálních kritérií. Dále analyzuje složení deficitu veřejných financí a veřejného dluhu. Hlavní část se věnuje plnění fiskálních kritérií a charakterizuje složení celkových výdajů a příjmů rozpočtů jednotlivých zemí a porovnává je vzájemně s ČR

Analýza poštovních služeb v rámci Postservisu (Hybridní pošty)
MIKEŠOVÁ, Hana
Hlavním cílem této bakalářské práce bylo analyzovat komerční služby poskytované Českou poštou, s.p. v rámci projektu Hybridní pošta a navrhnout případné změny a vylepšení. Dílčími cíli práce bylo zmapování spokojenosti zákazníků s poskytovanými službami v oblasti tisku, kompletace a expedice zásilek a zhodnocení konkurenčního postavení České pošty v tomto segmentu trhu.

Personální práce v malém podniku
Dvořák, Lukáš ; Šikýř, Martin (vedoucí práce) ; Stříteský, Marek (oponent)
Cílem bakalářské práce je analyzovat zásady a postupy personální práce a vybraných personálních činností (získávání, výběru, přijímání a adaptace pracovníků, řízení pracovních výkonů a hodnocení pracovníků, odměňování pracovníků a vzdělávání a rozvoje pracovníků), které používá vedoucí pracovník v malé rodinné firmě působící v gastronomii, porovnat teorii s praxí, identifikovat a objasnit přednosti a nedostatky a pokusit se navrhnout a zdůvodnit jejich využití a řešení. Výsledkem by měla být optimalizace personální práce ve sledované firmě.

Postavení privátní značky maloobchodního řetězce
MICHLÍKOVÁ, Michaela
Tato bakalářská práce pojednává o problematice privátních značek, konkrétně o jejich postavení na trhu. Hlavním cílem je navrhnout vhodné doporučení pro rozvoj privátních značek vybraného maloobchodu, na základě analýzy spotřebního chování. Teoretická část popisuje nejdůležitější pojmy, které se vztahují k privátním značkám. Praktická část je věnována realizaci marketingového výzkumu. Výsledkem této práce je doporučení pro zlepšení postavení privátních značek v daném maloobchodním řetězci.

Výběr pracovníků v konkrétní firmě
Marešová, Miroslava ; Hiršová, Miloslava (vedoucí práce) ; Hiršová, Miloslava (oponent)
Práce je zaměřena na identifikaci klíčových kritérií výběru pracovníků na vybrané pozice v konkrétní firmě. Cílem práce je navrhnout vhodné postupy a metody výběrového řízení, jež by umožnily najít pracovníky nejlépe vyhovující těmto kritériím a případně ověřit vhodnost výběru. Práce se také zaměřuje na zdroje a metody získávání kandidátů.V praktické části jsou popsána dvě výběrová řízení zkoumající celou problematiku.