Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 27,785 záznamů.  začátekpředchozí27766 - 27775další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.62 vteřin. 

PODNIKOVÁ KULTURA VE VYBRANÉM PODNIKU
TOMŠOVICOVÁ, Adéla
Cílem mé bakalářské práce "Podniková kultura ve vybraném podniku" bylo charakterizovat podnikovou kulturu za pomoci specifikace jejich rozhodujících dimenzí a navrhnout změny vedoucí k žádoucímu stavu podnikové kultury vybraného podniku. Bakalářskou práci jsem rozdělila na dvě části. V první části jsem se věnovala teorii. Po nastudování odborné literatury jsem popsala základní teoretické znalosti a zákonitosti v problematice podnikové kultury. V začátku jsem vymezila základní pojmy jako "kultura" a "podniková kultura", které slouží jako úvod daného tématu. Dále jsem se věnovala vzniku podnikové kultury, jejímu významu pro organizace, jejími funkcemi, prvky, principy. Přes typologii podnikové kultury, znaky silné podnikové kultury, jsem se propracovala až k její změně. V praktické části jsem pomocí dotazníkového šetření analyzovala podnikovou kulturu podniku RATAJ a. s. Tato firma sídlí v Nedabyle. Pomocí dotazníků jsem se snažila zjistit, jak jsou zaměstnanci spokojeni ve svém zaměstnání, jak funguje komunikace mezi nadřízenými a zaměstnanci, zda-li jsou zaměstnanci dostatečně motivování, jak probíhá zaškolování nových zaměstnanců a mnoho dalších. Na základě výsledků z dotazníkového šetření jsem navrhla řešení pro zlepšení stávající situace.

Lázeňství a wellness v nabídce cestovních kanceláří - Jižní Čechy
VÍCHOVÁ, Kateřina
Hlavním cílem je zhodnotit současnou nabídku cestovních kanceláří v produktech lázeňských a wellness služeb ve vybrané oblasti. Na základě analýzy navrhnout nový balíček služeb pro zvolený segment zákazníků. Prvním krokem práce bylo nastudování odborné literatury a sepsání literární rešerše. Bakalářská práce se dále zabývá statistikami, které se týkají lázeňství. V rámci vlastního zkoumání byly dále uskutečněny řízené rozhovory a dotazníkové šetření.

Strategie uvedení obchodní značky na trh
ŠŤASTNÁ, Tereza
Cílem diplomové práce bylo navrhnout strategii k uvedení obchodní značky na trh a vhodná opatření vedoucí k posílení značky ve fázi růstu. Provedla jsem marketingový výzkum, který mi pomohl zjistit, jak značku vnímají její stávající i potenciální zákazníci a jak se firmě daří šířit povědomí o značce. Zabývala jsem se také tím, jakou má značka vizi a hlavní cíle a zjišťovala jsem, jaké jsou její silné a slabé stránky. V návaznosti na analýzu získaných informací jsem firmě navrhla strategii ve formě marketingového plánu, který obsahuje konkrétní taktické kroky včetně jejich peněžního vyjádření.

Návrh dalšího vývoje manažerského informačního systému Kybos
Hercík, Jan
Hercík, J. Návrh dalšího vývoje manažerského informačního systému Kybos. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2014. Bakalářská práce je zaměřena na rozvoj manažerského informačního systému Kybos. Hlavním cílem práce je navrhnout možné cesty, kterým by se měl tento systém rozvíjet. Obsahem práce je analýza současného stavu MIS Kybos jako softwaru, ale i jako produktu, tedy způsobu distribuce a komunikace se zákaz-níky. Uživatelské preference a požadavky jsou zjištěny pomocí kvalitativního výzkumu. Ze získaných informací je pak vytvořen návrh, jak by se měl MIS Kybos rozvíjet.

Inovace produktu penzionu U Studeného potoka
PULKRÁBOVÁ, Adéla
Diplomová práce se zabývá poskytovanými službami vybraného ubytovacího zařízení, konkrétně penzionu U studeného potoka. Cílem práce je analyzovat současnou nabídku vybraného ubytovacího zařízení a nabídku konkurenčních ubytovacích zařízení ve vymezené oblasti. Důležitým cílem práce je navrhnout inovaci produktu penzionu U Studeného potoka. V rámci diplomové práce bude prostřednictvím dotazníkového šetření zjišťována spokojenost zákazníků se stavem aktuálně poskytovaných služeb vybraného ubytovacího zařízení a jejich návrhy na možnost rozvoje. Získané údaje budou rozšířeny o informace poskytnuté provozovatelem vybraného ubytovacího zařízení.

Služby zákazníkům ve vybrané prodejně
ZELNÍČEK, Vavřinec
Cílem této práce je zhodnotit současnou situaci v poskytování služeb v e vybrané maloobchodní jednotce a na základě tohoto zjištění následně navrhnout vhodná opatření, která by případně pomohla ke zlepšení této situace. Při provádění této analýzy byly zjišťovány rozsah, dále kvalita a ceny jednotlivých služeb. Služby byly rozděleny pomocí jednoho z vybraných způsobů uvedených v literární rešerši na předprodejní, prodejní a poprodejní a dále bylo provedeno rozdělení na placené a neplacené služby. Některé (zejména placené) služby pak byly také porovnány s nabídkou služeb nabízených konkurenční prodejnou, nacházející se necelé 2 km od vybrané maloobchodní jednotky. Data potřebná k provedení této analýzy byla získána na základě pozorování a šetření ve vybrané jednotce. Pozorování probíhalo formou simulovaného nákupu z pozice fiktivního zákazníka. Následné šetření pak proběhlo formou rozhovoru s vedoucím prodejny a oblastním manažerem firmy OKAY elektrospotřebiče. Takto získané informace pak byly použity pro zpracování samotné analýzy poskytovaných služeb. Další etapa šetření proběhla u jednotlivých spotřebitelů, a to formou dotazování. Výsledky z tohoto šetření pak posloužily jako základní materiál k vypracování syntetické části prováděné analýzy. Na základě zjištěných nedostatků byla navržena opatření, která by měla přispět ke zkvalitnění poskytovaných služeb ve vybrané maloobchodní jednotce, a zároveň bylo doporučeno zavést některé nové služby, které by v současné době v prodejně tohoto typu neměly chybět. Všechna tato opatření byla navržena tak, aby co nejméně ovlivnila náklady na provoz této prodejny.

Nákupní chování a postoje zákazníků maloobchodní jednotky
MAREŠOVÁ, Petra
Cílem diplomové práce bylo na základě analýzy nákupního chování a postojů zákazníků vybrané maloobchodní jednotky - Flop Diskont Mladá Vožice, navrhnout konkrétní opatření na zlepšení. V teoretické části práce jsou nejprve charakterizovány základní pojmy - spotřební a nákupní chování, kupní rozhodovací proces, faktory ovlivňující kupní rozhodování spotřebitelů, jednotlivé typy kupujících, marketingový výzkum, proces marketingového výzkumu a používané techniky. V analytické části jsou pak stručně charakterizovány společnosti FLOP JIH spol. s r.o., FLOSMAN a. s. a také prodejna Flop Diskont Mladá Vožice. Dále je zde provedena analýza nákupního chování a postojů zákazníků vybrané prodejny, a to na základě dat získaných prostřednictvím dotazníkového šetření. Na závěr jsou v několika oblastech navrhnuta doporučení pro zlepšení.

Etika vykazování účetních dat ve vazbě na předpisy ČR
PATÁKOVÁ, Aneta
Cílem této práce bylo analyzovat současnou situaci etiky vykazování účetních dat ve vazbě na předpisy ČR a navrhnout zlepšení. Teoretická část práce je věnována vývoji etiky v podnikání, etiky v účetnictví a kodexů etiky. Obsahuje teorii účetních podvodů a účetního vykazování dat dle předpisů v České republice. Praktická část této práce obsahuje analýzu současného stavu etiky vykazování účetních dat v České republice.

Návrh a ověření programu sportovní přípravy v kickboxu
BAŘINKA, Vlastimil
Jedním z cílů této práce, je představit tento bojový sport užší veřejnosti a pokročilým cvičencům. Dále ukázat možnosti a varianty tréninku, jelikož je nedostatek literatury zabývající se dlouhodobějším tréninkovým programem pro plnokontaktní bojové sporty. Hlavním cílem je navrhnout a vyhodnotit tréninkový program výuky pro pokročilé v kickboxu, který by měl za určitou dobu u vybrané skupiny zvýšit úroveň všeobecné a speciální fyzické zdatnosti. Teoretická část byla vytvořena především metodou analýzy písemných pramenů a zabývá se charakteristikou, vznikem a vývojem kickboxu, teorií sportovního tréninku, skladbou tréninkové jednotky a metodikou výuky technik. V praktické části byla použita metoda testování a měření. Naměřené výsledky výzkumu mohou přinést určitá doporučení pro tréninkovou praxi.

Doporučovací systém pro e-commerce
KORTUS, Lukáš
Na základě potřeb uživatele, který se rozhoduje mezi mnoha produkty či službami a nechce se zabývat procházením informací o všech těchto dostupných objektech, vzniká potřeba tzv. doporučovacích systémů, které se pokouší nabízet objekty, které by pro něho mohly být zajímavé. Cílem je tedy navrhnout vhodné způsoby zpracování informací o chování zákazníků na serveru a poté navrhnout a realizovat doporučovací systém, který bude využívat takto zpracovaných informací o chování zákazníků a bude poskytovat doporučení pro uživatele hledající informace na serveru tohoto e-commerce. V teoretické části práce se dozvídáme informace o uživatelských preferencích a doporučovacích systémech. V části praktické navrhujeme a programujeme modul pro systém e-commerce, který není omezen problémem studeného startu. Dále se zde zabýváme problémem chybějících údajů. Správnost řešení tohoto problému poté testujeme na datech reálných uživatelů.