National Repository of Grey Literature 291 records found  beginprevious271 - 280nextend  jump to record: Search took 0.02 seconds. 
Influence of corporate culture on personal activities in the company OLHO
Kohoutová, Květa ; Šikýř, Martin (advisor) ; Zíková, Šárka (referee)
The aim of the thesis is to describe and analyse the corporate culture in the company OLHO - Technik Czech ltd. It analyses the influence of the corporate culture on personal activities in the company. Based on interviews, it strives for determination of the elements and principles that constitute the examined corporate culture.
The survey of the level of Czech management from the firm's leading point of view
Kalábová, Lucie ; Dědina, Jiří (advisor) ; Cejthamr, Václav (referee)
Purpose of work is analysis efficiency and character Czech managers. Further finding of optimal managerial operation style, appreciation levels of service culture and determination aspects that affect on this . The research was made on the sample of 100 questionaire which was put in firms in different branches.
Mezikulturní rozdíly v multinacionální firmě
Matesová, Klára ; Mertlíková, Františka (advisor) ; Mišovská, Soňa (referee)
Tato bakalářska práce se zaměřuje na situace a možné konflikty, které mohou vyvstat při spolupráci více kultur v rámci jedné společnosti a zároveň na řízení a zvládání konfliktů z manažerského pohledu. Jednotlivé kapitoly nabízí bližšší pohled na různé oblasti setkávání odlišných národních a podnikových kultur uvnitř firmy.
Firemní kultura ve společnosti T-mobile
Kosová, Zuzana ; Mertlíková, Františka (advisor) ; Mišovská, Soňa (referee)
Cílem mé bakalářské práce byl popis a zhodnocení firemní kultury ve společnosti T-Mobile. V teoretické části definuji firemní kulturu a popisuji prvky, které kulturu podniku ovlivňují a tvoří. Zmiňuji také vliv mezinárodního prostředí na firmu. V praktické části analyzuji podnikovou kulturu ve společnosti T-Mobile a hodnotím její prvky. Na závěr je vložen dotazník, který vyjadřuje názory zaměstnanců týkající se tohoto tématu.
Strategic positioning of Swiss companies in Czech republic and the force of Swissness for them
Vehovská, Martina ; Jaklová, Martina L. (advisor) ; Kopalova, Helena (referee)
My bachelor paper is about very actual topic "Swissness". Swissness is one of the most known brand name on the world. I indented on Swissness in Czech republic and above all how comprehend Swissness Swiss companies in Czech republic. My next topic is about positiong. It shows us how to make positioning. Swiss positioning has 4 opions.
Corporate culture in the multicultural company: SAP AG
Svoboda, Milan ; Müllerová, Františka (advisor) ; Gullová, Soňa (referee)
Práce se zabývá problematikou firemní kultury v prostředí nadnárodní společnosti. V teoretické části se čtenáři seznámí s pojmy jako kultura, národní a firemní kultura. Důraz je zde kladen především na různá pojetí konceptu kulturních dimenzí, kde je vyzdvihnuto dílo Geerta Hofstedeho. Praktická část aplikuje získané znalosti na příkladu německé společnosti SAP AG a jejího administrativního centra SAP BSCE Prague. Tato část je obohacena aktuálním průzkumem mezi spolupracovníky na téma firemní kultura.
Corporate culture
Jurečka, Pavel ; Srpová, Jitka (advisor) ; Tomková, Eva (referee)
Presented thesis describes theme "Corporate culture" in business organization. It gives the overview of theoretical approaches of different authors about points at issue corporate culture. In thesis are depicted topics such as factors of direction and control, motivation and organizational structure. It narrates the way from identity to image of business organization. Practical part is devoted to analysis of corporate culture in organization WEBCOM-AXPERIENCE a.s. and the main aim is to suggest precautions, which will better contribute to accomplishing the organizational long-range goals.
Corporate Culture in Czech Airlines Company
Šůcha, Karel ; Müllerová, Františka (advisor) ; Gullová, Soňa (referee)
V této práci je popsána a analyzována firemní kultura v Českých aeroliniích a.s. s konkrétní aplikací na sekci Odbavení a služby cestujícím. Zároveň jsou podány návrhy korektivních opatřeních již nastavených procesů. Práce vychazí z velké částí z firemní praxe, je zpracována na základě interních, citlivých údajů, proto je veřejná verze redukována, jsou vynechány některé kapitoly a nejsou zveřejňeny přílohy.
Firemní kultura Kovohutí Příbram
Šimíková, Jana ; Gullová, Soňa (advisor) ; Klosová, Anna (referee)
Firemní kultura je jedním ze základních prvků, které ovlivňují úspěšnost či neúspěšnost firmy na trhu. Tato bakalářská práce se zabývá charakteristikou firemní kultury, popisuje její prvky, funkce, projevy. V praktické části jsou poznatky aplikovány na českou společnost Kovohutě Příbram, která je zde zároveň představena. Důraz je kladen na zjištění úrovně zaměstnaneckých výhod a přístupu ke zaměstnancům včetně motivačních faktorů. Cílem práce je zhodnotit kulturu v podniku a nabídnout řešení pro zlepšení.
Analýza firemní kultury v Generali Pojišťovně a.s.
Holečková, Kamila ; Dědina, Jiří (advisor) ; Novák, Milan (referee)
V bakalářské práci je popsána a analyzována firemní kultura ve společnosti Generali Pojišťovna a.s., která zaujímá na českém pojistném trhu šesté místo. Teoretická část práce se zabývá třemi oblastmi ? firemní kulturou, holdingem a pojišťovnictvím. Součástí práce je dotazník, který ověřuje pohled veřejnosti na tuto pojišťovnu.

National Repository of Grey Literature : 291 records found   beginprevious271 - 280nextend  jump to record:
Interested in being notified about new results for this query?
Subscribe to the RSS feed.