| |
| |
| |
|
Firemní kultura ve společnosti T-mobile
Kosová, Zuzana ; Mertlíková, Františka (advisor) ; Mišovská, Soňa (referee)
Cílem mé bakalářské práce byl popis a zhodnocení firemní kultury ve společnosti T-Mobile. V teoretické části definuji firemní kulturu a popisuji prvky, které kulturu podniku ovlivňují a tvoří. Zmiňuji také vliv mezinárodního prostředí na firmu. V praktické části analyzuji podnikovou kulturu ve společnosti T-Mobile a hodnotím její prvky. Na závěr je vložen dotazník, který vyjadřuje názory zaměstnanců týkající se tohoto tématu.
|
| |
|
Corporate culture in the multicultural company: SAP AG
Svoboda, Milan ; Müllerová, Františka (advisor) ; Gullová, Soňa (referee)
Práce se zabývá problematikou firemní kultury v prostředí nadnárodní společnosti. V teoretické části se čtenáři seznámí s pojmy jako kultura, národní a firemní kultura. Důraz je zde kladen především na různá pojetí konceptu kulturních dimenzí, kde je vyzdvihnuto dílo Geerta Hofstedeho. Praktická část aplikuje získané znalosti na příkladu německé společnosti SAP AG a jejího administrativního centra SAP BSCE Prague. Tato část je obohacena aktuálním průzkumem mezi spolupracovníky na téma firemní kultura.
|
|
Corporate culture
Jurečka, Pavel ; Srpová, Jitka (advisor) ; Tomková, Eva (referee)
Presented thesis describes theme "Corporate culture" in business organization. It gives the overview of theoretical approaches of different authors about points at issue corporate culture. In thesis are depicted topics such as factors of direction and control, motivation and organizational structure. It narrates the way from identity to image of business organization. Practical part is devoted to analysis of corporate culture in organization WEBCOM-AXPERIENCE a.s. and the main aim is to suggest precautions, which will better contribute to accomplishing the organizational long-range goals.
|
|
Corporate Culture in Czech Airlines Company
Šůcha, Karel ; Müllerová, Františka (advisor) ; Gullová, Soňa (referee)
V této práci je popsána a analyzována firemní kultura v Českých aeroliniích a.s. s konkrétní aplikací na sekci Odbavení a služby cestujícím. Zároveň jsou podány návrhy korektivních opatřeních již nastavených procesů. Práce vychazí z velké částí z firemní praxe, je zpracována na základě interních, citlivých údajů, proto je veřejná verze redukována, jsou vynechány některé kapitoly a nejsou zveřejňeny přílohy.
|
|
Firemní kultura Kovohutí Příbram
Šimíková, Jana ; Gullová, Soňa (advisor) ; Klosová, Anna (referee)
Firemní kultura je jedním ze základních prvků, které ovlivňují úspěšnost či neúspěšnost firmy na trhu. Tato bakalářská práce se zabývá charakteristikou firemní kultury, popisuje její prvky, funkce, projevy. V praktické části jsou poznatky aplikovány na českou společnost Kovohutě Příbram, která je zde zároveň představena. Důraz je kladen na zjištění úrovně zaměstnaneckých výhod a přístupu ke zaměstnancům včetně motivačních faktorů. Cílem práce je zhodnotit kulturu v podniku a nabídnout řešení pro zlepšení.
|
| |