Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 36 záznamů.  začátekpředchozí27 - 36  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Distribuovaný rendering na platformě WebGL
Svačina, Lukáš ; Navrátil, Jan (oponent) ; Šolony, Marek (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá studiem a aplikací možností moderních webových prohlížečů z pohledu 3D grafiky a distribuce dat. Jsou využity mnohé technologie nového standardu HTML5, jako je například technologie WebGL pro nízkoúrovňové vykreslování 3D grafiky s využitím přímého programování shaderů grafické karty nebo technologie XHR2 pro asynchronní přenos binárních dat. Cílem práce je návrh a implementace jednoduchého distribuovaného vykreslování 3D grafiky za využití těchto technologií.
Rozšířená realita pro platformu Android
Nohejl, Petr ; Beran, Vítězslav (oponent) ; Láník, Aleš (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá návrhem a realizací systému rozšířené reality na mobilní platformě Google Android s využitím polohových senzorů. Aplikace slouží jako navigace a zobrazuje geografické body zájmu. Práce se věnuje problematice rozšířené reality na mobilních zařízeních, návrhem vlastního frameworku a poté zmiňuje detaily implementace vybraných problémů. Nakonec je popsán způsob testování a zhodnoceny výsledky práce.
Rozšířená realita pro platformu Android
Lžičař, Radek ; Zuzaňák, Jiří (oponent) ; Láník, Aleš (vedoucí práce)
Tato diplomová práce pojednává o mobilní platformě Google Android, rozšířené realitě a knihovně ARToolKit. V rámci práce byla navržena a implementována aplikace demonstrující rozšířenou realitu na platformě Google Android.
Augmented Reality in CAVE
Kolčárek, Michal ; Beran, Vítězslav (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
The aim of this thesis is to develop an application for mobile platform iOS. This application will take advantages of augmented reality and Cave Automatic Virtual Environment. Main target of this thesis is to explore possibilities and obstacles of developing application for iOS platform using standard augmented reality framework in CAVE. Main part is dedicated to experimenting with markers in CAVE, which leads to obtaining some knowledge leading to designing appropriate markers and optimizing the recognition process. Its purpose is the improvement of user experience in this environment and provision of some additional information and possibilities of interaction with the object displayed.
Augmented Reality for Mobile Devices for Precise Urban Navigation
Murín, Michal ; Herout, Adam (oponent) ; Beran, Vítězslav (vedoucí práce)
The Master's thesis is focused on the augmented reality and its implementation for the Android mobile platform. The theoretical part is aimed at acquaintance with the principles of the augmented reality and the possibilities of its realization for the Android platform, which is described in detail, too. The practical part is focused on the design and implementation of the library, and the application using this library for the development of location - based augmented reality for Android platform, using the GPS and positioning sensors. The application serves as a navigation and displays a route to a specific destination location, both in the form of augmented reality and the standard two - dimensional map. The thesis describes the designed solution of the library and application and their implementation in detail. Finally, the thesis describes the testing of the solution, reviews achieved results and describes limitations and shortcomings of the solution and possibilities of its future updates, extensions respectively.
Accelerated Graphical User Interfaces
Navrátil, Ladislav ; Maršík, Lukáš (oponent) ; Beran, Vítězslav (vedoucí práce)
This thesis is focused on a multi-platform graphical user interface and its hardware acceleration. It describes what the user interfaces are, it compares the tools used for their creation, and the methods of their realization. The main focus is a custom design and implementation of tools used for creating a cross-platform hardware accelerated graphical user interface. It compares my own concept with existing solutions, and places it into practice on a project with an external company.
Komiks kamera pro Android
Štefl, Lubomír ; Herout, Adam (oponent) ; Szentandrási, István (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem a implementací aplikace komiks kamera v reálném čase pro mobilní zařízení s operačním systémem Android. Práce popisuje základy práce s operačním systémem Android, způsob práce s knihovnou OpenGL ES 2.0, možnost zpracování obrazu pro potřeby této práce a jejich následné použití v aplikaci. Výsledkém této práce je aplikace pro platformu Android, která bude zobrazovat komiksovou kameru v reálném čase s efektem napodobující komiks a při vyfocení se obrázek uloží do paměti mobilního zařízení.
Grafické rozhraní pro deskové hry na platformě Android
Kasper, Valter ; Beran, Vítězslav (oponent) ; Polok, Lukáš (vedoucí práce)
Práce prezentuje návrh a implementaci grafického uživatelského rozhraní pro deskové hry. Objektem zkoumání byly deskové hry a grafické efekty pro virtuální scénu deskové hry. Vypracovali jsme návrh uživatelských rozhraní pro různé hry. V rámci práce jsme se seznámili s knihovnou OpenGL ES a jejím použitím na platformě Android. Prozkoumali jsme možnosti implementace v nativním kódu. Vytvořili jsme systém zásuvných modulů, který dovoluje implementovat herní logiku pomocí skriptovacího jazyka a definovat scénu deskové hry pomocí jazyka XML.
Aplikace v OS Android pro Tiny6410 SDK
Arm, Jakub ; Pavel,, Kučera (oponent) ; Macho, Tomáš (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá vlastnostmi populárního operačního systému Android nainstalovaného na vývojovém kitu Tiny6410 rodiny FriendlyARM. Operační systém i vývojový kit jsou koncipovány pro nasazení v uživatelských multimediálních embedded aplikací s podporou komunikačních technologií. Cílem této práce je přinést ucelený pohled na tuto sestavu a na této sestavě změřit základní parametry operačního systému, jako je doba přepnutí kontextu a doba alokace či průchodu polem v paměti. Dalším cílem práce je vytvořit na této sestavě uživatelskou aplikaci, která bude ovládat a zobrazovat naměřená data z připojeného USB osciloskopu DSO-2150 firmy Hantek. Tato aplikace bude také demonstrovat použití všech programátorských prostředí, které má vývojář k dispozici, se zaměřením na jejich optimální využití.
Vývoj her s implementací free to play platebního modelu na platformě Android
Danilov, Anton ; Pavlíčková, Jarmila (vedoucí práce) ; Švimberský, Jan (oponent)
Cílem práce je poskytnout přehled možností monetizace aplikací na platformě Android a zhodnotit jejich výhody a nevýhody. Dále přiblížit různé aspekty vývoje aplikací na této platformě. Hlavním cílem práce je vyvinout mobilní aplikaci, která bude demonstrovat možnost nákupu virtuálního zboží přímo ve hře. Práce je rozdělena do několika kapitol. V té úvodní jsou přiblíženy technologie, které byly v práci použity. Následuje kapitola s jednotlivými možnostmi monetizace, jež bere v úvahu nejen mobilní trh. Kapitola pátá popisuje různé aspekty vývoje aplikace na platformě Android. Praktická část práce se zabývá samotným vývojem herní aplikace s možností platby za virtuální zboží a její distribucí skrze internetové tržiště Google Play. Hlavním přínosem této práce je osvětlení postupů při tvorbě herní aplikace na platformě Android spolu s implementací free to play platebního modelu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 36 záznamů.   začátekpředchozí27 - 36  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.