Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 281 záznamů.  začátekpředchozí262 - 271další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
MOTIVACE A STIMULACE VE VZTAHU K ETICE VE VYBRANÉM PODNIKU
PETROVÁ, Ivana
Cílem této diplomové práce bylo posoudit, jak důležitou úlohu hraje etika, motivace a stimulace ve vybraném podniku, nalézt vzájemné souvislosti mezi nimi a posoudit jejich úroveň. Určit, zda opravdu tvoří etika, motivace a stimulace významnou součást podnikatelské strategie. Průzkum byl realizován v soukromém podniku, který je zaměřen na projekční a inženýrsko-kompletační činnost. Průzkumem bylo zjištěno, že etika hraje nezastupitelnou úlohu a do značné míry ovlivňuje prosperitu firmy. Proto by zaměstnavatel měl své zaměstnance motivovat a stimulovat a měl by mít dobře propracovaný motivační program, který mu umožňuje cílevědomě působit na celý pracovní kolektiv.
Etika v obchodním podnikání
Rambousková, Zuzana ; Drozen, František (vedoucí práce) ; Šípek, Ladislav (oponent)
Tato bakalářská práce pojednává o vzrůstající důležitosti dodržování etických zásad v podnikání. Cílem mé práce je pokusit se zhodnotit úroveň, nastavení a dodržování etických zásad v bankovnictví a případné postihy za jejich nedodržování. Pro dosažení cíle bylo provedeno dotazníkové šetření mezi zaměstnanci Česká spořitelny, akciové společnosti.
Etika v podnikání
Petráková, Helena ; Drozen, František (vedoucí práce) ; Šípek, Ladislav (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá etikou a etickým chováním firem v ČR. Objasňuje důležité pojmy související s etikou, soustřeďuje se na způsoby zavedení etiky do chodu podniku, především na etické kodexy. Dále nastiňuje, jak vnímají současný stav etiky v podnikání občané ČR, jakými organizacemi je etické podnikání podporováno a ukazuje, že chovat se eticky přináší podnikům jistou konkurenční výhodu.
Marketingová komunikace ve farmaceutickém průmyslu
Klabouchová, Daniela ; Lešetický, Ondřej (vedoucí práce) ; Karásková, Hana (oponent)
Diplomová práce na téma Marketingová komunikace ve farmaceutickém průmyslu se skládá ze dvou částí -- teoretické a praktické. V teoretické části budou představeny jednotlivé atributy marketingové komunikace společně s marketingovým mixem. Podrobněji se v práci zaměříme na 4P -- produkt, cena, distribuce a marketingová komunikace. Každý z těchto atributů bude vztažen ke specifickému prostředí farmaceutického průmyslu. V této části nastíníme také historii farmaceutického průmyslu a dozvíme se základní informace o Státním ústavu pro kontrolu léčiv. Popíšeme si také poslání a činnost následujících organizací -- Česká asociace farmaceutických firem, Asociace inovativního farmaceutického průmyslu. Praktická část je zaměřena na vztahy mezi farmaceutickou branží a lékařskou odbornou veřejností. Cílem je zjistit, zda jsou dodržovány etické kodexy farmaceutických firem včetně etických aspektů reklamy/propagace v prostředí České republiky.
Firemní kultura společnosti ČSOB
Koldinský, Martin ; Müllerová, Františka (vedoucí práce) ; Zelníček, Karel (oponent)
Ve své bakalářské práci se zabývám problematikou firemní kultury, a to jak z teoretického hlediska, tak i z hlediska praktického - pro demonstraci fungování firemní kultury v praxi jsem si zvolil společnost ČSOB. V teoretické části je důraz kladen na vymezení pojmů souvisejících s tématem kultury, dále na podnikovou identitu a etiku, vlivy působící na firemní kulturu a také na změny firemní kultury. V další části je popsána společnost ČSOB a její vlastník, společnost KBC. V praktické části jsou rozebrány jednotlivé části firemní kultury, jako například etický kodex, vztah k zaměstnancům, CSR a tak dále.
The concept of social responsibility in a group of companies BUKÓZA HOLDING, a.s.
Polomčáková, Lucia ; Džbánková, Zuzana (vedoucí práce) ; Dušková, Iva (oponent)
Tato práce se věnuje problematice společenské odpovědnosti firem. Teoretická část pojednává o historii koncepce Corporate social responsibility, o definicích, teoriích a názorech na tuto koncepci. Praktická část práce se zabývá implementací koncepce CSR ve skupině společností BUKÓZA HOLDING, a.s. Výsledkem práce je návrh CSR aktivit vytvořených na míru dané firmě.
Business ethics
Pokrievka, Martin ; Zeman, Jiří (vedoucí práce) ; Filipová, Alena (oponent)
Role etiky v podnikání zvykne být podceňována a často se setkáváme s tvrzením, že podnik upřednostňuje vlastní zisk před uplatňováním etiky vůči svému okolí. Cílem této práce je prokázat, že etika má v podnikání své pevné místo a že její uplatňování dokáže být přínosem pro všechny zainteresované strany. Tohle je demonstrováno na třech vybraných oblastech podnikání, kterými jsou reklama, vztahy vůči spotřebitelům a vztahy vůči zaměstnancům. Tato bakalářská práce zároveň v krátkosti představuje model společenské odpovědnosti firem a roli, kterou v ní sehrává etika.
Ochrana spotřebitele - pojišťovnictví
Toman, Vojtěch ; Drozen, František (vedoucí práce) ; Filipová, Vladimíra (oponent)
Bakalářská práce se zabývá tématem ochrany spotřebitele v pojišťovnictví, zejména životním. Obsahuje krátkou historickou exkurzi v těchto oblastech. Zaměřuje se hlavně na současnost, opírá se o podklady ČNB zmocněné k dohledu nad celým finančním trhem v pojišťovnictví. Zdůraňuje etiku a etický kodex v pojišťovnictví a zároveň podává obraz o skutečné realitě podnikání v pojišťovnictví.
Přímý prodej jako alternativa nabídky
Vislousova, Ekaterina ; Turnerová, Lenka (vedoucí práce) ; Khelerová, Vladimíra (oponent)
První kapitola se zabývá přímým prodejem, jsou tam definice, pozitiva a negativa, etický kodex. Druhá část se věnuje přímému prodeji z pohledu firmy a přímého prodejce. Třetí část je zaměřena na praktické využití ve společnosti Avon.
Etický kodex ve veřejné správě
Machová, Jana ; Vláčil, Jan (vedoucí práce) ; Mates, Pavel (oponent)
Ve své bakalářské práci se zabývám etikou a morálkou ve veřejné správě. Další klíčový pojem, kterým se ve své práci zabývám je problematika korupce. Zaměřila jsem se na jeden z nástrojů boje proti korupci a to je Etický kodex. Součástí práce je dotazníkové šetření a jeho grafické vyhodnocení. Mým původním záměrem bylo zjistit, do jaké míry jsou zaměstnanci Úřadu pro zastupování státu ve věcech majetkových ztotožněni se svých etickým kodexem. I přesto, že mi původně byla přislíbena spolupráce po předložení konkrétní podoby dotazníku úřad mi dotazníkové šetření odmítl. Z tohoto důvodu jsem se obrátila na Městský úřad Žďár nad Sázavou, který mi velmi ochotně vyšel vstříc. Díky tomu, že tento úřad nemá vlastní etický kodex otevřela se mi další oblast zkoumání. Do jaké míry je nutná existence etického kodexu jako samostatného dokumentu. Závěrem jsem hodnotila vliv etického kodexu na fungování veřejné správy.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 281 záznamů.   začátekpředchozí262 - 271další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.