Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 96 záznamů.  začátekpředchozí26 - 35dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Android aplikace pro zadávání objednávek přes internet
Szakács, Tomáš ; Neuwirth, Bernard (oponent) ; Dydowicz, Petr (vedoucí práce)
Bakalárska práca sa zaoberá problematikou vývoja aplikácií pre mobilný systém Android. Aplikácia bude slúžiť na prezeranie a objednávanie dostupného tovaru zo sortimentu danej cukráne cez internet.
Mobilní aplikace pro správu prací ve sdíleném ubytování
Miklánek, Peter ; Szőke, Igor (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Bakalárska práca sa zaoberá návrhom a implementáciou mobilnej aplikácie pre správu prác v zdieľanom ubytovaní. Aplikácia je určená pre mobilnú platformu Android. Zameriava sa na prívetivé užívateľské rozhranie a pre väčšinu funkcií využíva internetové pripojenie. Užívateľ môže efektívne pridávať nové práce a zdieľať ich so skupinou. Prvá časť práce sa zaoberá architektúrou a komponentami operačného systému Android. Nasledujúce časti sú venované analýze, návrhu a implementácií. Práca ďalej popisuje testovanie výsledného riešenia. Záver je venovaný zhodnoteniu výslednej aplikácie a možnostiam ďalšieho rozvoja.
Informační systém a uživatelské rozhraní pro den kariérních příležitostí
Pavlík, Tadeáš ; Bartl, Vojtěch (oponent) ; Dobeš, Petr (vedoucí práce)
Tato práce řeší návrh a implementaci informačního systému a uživatelského rozhraní pro den kariérních příležitostí na olomouckém gymnáziu. Cílem práce je navrhnout takový informační systém a uživatelské rozhraní, pomocí kterého se budou moci prezentující přihlašovat na ročník akce, organizátoři řídit tuto akci a interagovat s návštěvníky události. Práce se zaměřuje na implementaci přehledného a snadno použitelného uživatelského rozhraní. Zvolený problém je řešený pomocí frameworku Laravel, jazyka PHP a knihovny Bootstrap 3. Práce představuje návrh a implementaci struktury databáze, případů užití, informačního systému a uživatelského rozhraní. Testování bylo provedeno za pomocí účastníků předešlých ročníků. V práci je vytvořen informační systém, který je připraven k nasazení. Přínosem této práce je zjednodušení práce organizátorů, poskytnutí informací návštěvníkům na jednom místě a možnost získávat přehledně informace i na mobilních zařízeních.
Správce prezentací pro Android
Vančo, Matúš ; Čermák, Martin (oponent) ; Křivka, Zbyněk (vedoucí práce)
Bakalárska práca sa zaoberá mobilnou platformou Android, a popisuje návrh a implementáciu aplikácie pre správu prezentácií pre túto platformu. Aplikácia umožňuje organizáciu blokov prezentácií a poskytuje pomoc pri prezentáciách. Dôraz je kladený na využívanie novátorských princípov platformy Android.
Implementace GIS nástroje pro mobilní počítačová zařízení
Kalčík, Vojtěch ; Smrčka, Aleš (oponent) ; Hrubý, Martin (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem GIS nástroje pro mobilní počítačová zařízení. Výsledný program bude přizpůsoben pro sběr geografických dat v terénu. Program bude pracovat se standardními formáty souborů pro GIS. Velký důraz je kladen na ovládání, které je na mobilních zařízeních s kapacitním displejem specifické. Program bude navržen tak, aby mohl běžet jak na smartphone, tak na tabletu. Součástí práce je vysvětlení principu mapování a popis geografických informačních systémů.
Design of a Mobile Application for Medical Sphere
Puček, Matej ; Kindlová, Dita (oponent) ; Dydowicz, Petr (vedoucí práce)
The bachelor thesis is devoted to the design of a mobile application for the medical sphere, which would facilitate communication between doctors and their patients. The thesis contains an analysis of the mobile device market, the mobile application market for the presence of similar applications and the design of a database and application functions. The conclusion of the thesis focuses on the evaluation of the final design of the solution using selected methods.
Tepelné zpracování principem odporového žíhání.
Špičková, Petra ; Humár, Anton (oponent) ; Kalivoda, Milan (vedoucí práce)
Projekt vypracovaný v bakalářském studiu B 2307 rozebírá teorii tepelné-ho zpracování jako takového a odporové žíhání, především dle technologie fir-my Heatmasters. Jsou uvedeny i příklady z jiných firem včetně předložené pro-spektové dokumentace. Odporové žíhání je přenos tepla z odporového drátu, který se průchodem proudu ohřívá a následně dochází k tepelnému nahřívání sáláním či dotykem samotného materiálu. Odporové tepelné zpracování je vyu-žíváno jak pro předehřev (pro svařování), tak pro žíhaní (pro snížení zbytkové-ho napětí). Dnešní doba klade požadavky na dokumentování průběhů těchto tepelných procesů. Existuje možnost zaznamenávání teploty v celém průběhu tepelného zpracování a výsledky lze doložit prostřednictvím vytištění certifikátu.
Identifikace obličeje na platformě Android
Karhánek, Martin ; Řezníček, Ivo (oponent) ; Láník, Aleš (vedoucí práce)
Tato práce popisuje možnosti využití identifikace osob podle obličeje na mobilních zařízeních s platformou Android. Čtenáři je přiblížena struktura tohoto systému a způsob vytváření aplikací pro něj. Jsou zde uvedeny některé metody použitelné při identifikaci a ty z nich, použité v praktické části, jsou rozebrány podrobněji. Další součástí práce je popis implementace aktivního modelu vzhledu (AAM) v nativním kódu pro použití na mobilním zařízení a zhodnocení výsledků použitých algoritmů.
Tool for Effective Communication between a Drone Pilot and a Mission Commander
Rakús, Martin ; Zemčík, Pavel (oponent) ; Bambušek, Daniel (vedoucí práce)
Nowadays, the primary communication channel for firefighters and mountain rescue units is voice transferred over the radio. However, radio communication might not be sufficient enough with the increasing use of drones in rescue operations, especially for communication between drone pilots and mission commanders or operators. When relying solely on radio communication, the ground team and the commander have to depend on verbal communication alone, which can lead to restricted communication and the possibility of missed or misinterpreted instructions. To address this, I developed two applications - one for the drone pilot and one for the unit commander. The pilot app includes the interface necessary for flying the drone, while the commander app connects to the pilot app and provides access to the drone video feed and other important information. The commander can send visual feedback to the pilot by drawing into the video feed, placing annotation icons, or sending flight commands for more precise cooperation between the drone and the ground team. As the solution is a stand-alone system, it is not susceptible to radio communication overload, which guarantees that commands are not lost and that it can be used even when the radio fails.
Hra pro více hráčů na mobilním zařízení
Čechák, Daniel ; Hradiš, Michal (oponent) ; Bambušek, Daniel (vedoucí práce)
Cílem práce je navrhnout a vyvinout jednoduchou, a přesto zábavnou hru pro mobilní zařízení, která svým zpracováním má hráče zabavit a zpříjemnit jim chvíle odpočinku. Hra je vyvíjena v Unity. Jedná se o deskovou hru pro 2-4 hráče a obsahující čtyři minihry. Hráči se posouvají po herním plánu pomocí hodu kostkou a jsou ovlivněni bonusy získanými v minihrách podle jejich šikovnosti. V práci je popsán postup při návrhu této hry a také její implementace. V neposlední řadě je součástí práce několik metod testování této hry. Hra byla publikována a je volně dostupná na Google Play pod názvem MiniBoard Champ. 

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 96 záznamů.   začátekpředchozí26 - 35dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.