Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 35 záznamů.  začátekpředchozí26 - 35  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Franchising- eventual method of colaboration
Kovalská, Jana ; Švarc, Zbyněk (vedoucí práce) ; Koucká, Jiřina (oponent)
Práce přináší základní poznatky a principy fungování týkající se franchisingové podnikatelské metody. Teoreticky objasňuje cestu vedoucí k vytvoření franchisového systému, od vytvoření koncepce až po podpis franchisingové smlouvy. V úvodu práce zachycuje vývoj franchisingu od úplných prvopočátků, vysvětluje základní pojmy a podstatu franchisového podnikání, výhody a nevýhody, které zúčastněným subjektům přináší a stručně charakterizuje právní prostředí upravujícího franchising v ČR. Následuje podrobný popis, krok po kroku, který vede k vytvoření franchisového systému a podpisu franchisingové smlouvy. Práce se věnuje i obsahu franchisingové smlouvy, objasnění úlohy franchisových asociací a Etickému Kodexu při rozvoji tohoto typu podnikání.
Jak si založit podnik
Konečný, Viktor ; Dvořáček, Jiří (vedoucí práce) ; Slunsky, Petr (oponent)
Diplomová práce se zabývá problematikou založení podniku v oblasti franchisingu. Konkrétněji se jedná o fiktivní založení vzorové pobočky podniku působícího v oboru kavárenských služeb, který by se mohl v budoucnu stát úspěšným franchisingovým modelem. Primární výhodou franchisingu oproti jinému druhu podnikatelské spolupráce je především snížení rizika pro investora. Ten již nakupuje ozkoušený a fungující model a nemusí tedy věnovat tolik úsilí a času pro jeho zavedení. Výhodu pro poskytovatele pak představuje jednodušší rozšiřování podnikatelské sítě. Hlavní důvod vypracování podnikatelského plánu společnosti právě v kavárenském oboru je ten, že se jedná o velmi zajímavou oblast. Správné zpracování, úprava a servírování kávy není jednoduchý postup a ne ve všech kavárnách a restauracích se s takto připravenou kávou můžeme setkat. Právě nabídka kvalitní a chutné kávy za podstatně nižší cenu než nabízí současná konkurence, by měl být hlavní faktor, který by společnost měla využít pro svůj úspěch trhu. Základním cílem diplomové práce je analýza a stanovení celkového podnikatelského konceptu nově vznikající společnosti. Především se jedná o stanovení podnikové strategie, poslání a vize, se kterou chce společnost uspět na trhu. Dále se jedná o stanovení marketingové, výrobkové a cenové strategie. Sekundárním cílem je pak zjištění potřebného počátečního kapitálu, analýza plánovaných finančních ukazatelů společnosti a stanovení návratnosti vložené investice.
Franchising jako metoda vstupu na trh
Šťastná, Eva ; Turnerová, Lenka (vedoucí práce) ; Krajča, Jiří (oponent)
Cílem mé práce je analyzovat možnosti financování franchisingu v České republice. První polovina práce je stručným úvodem do samotné problematiky franchisingu. Dále je vyhodnocena současná situace franchisových konceptů na českém trhu. Stěžejní část práce tvoří samotná analýza jednotlivých možností financování. Pro názornost jsou všechny způsoby představeny na konkrétním příkladu franchisového konceptu Český grunt.
Analýza franšízinku v hotelnictví
STANĚK, Pavel
Hlavním tématem mé práce je analýza franšízinku v hotelnictví. Konkrétně jsem si vybral největší hotelovou společnost v České republice. Je to společnost OREAHOTEL a.s.. OREA HOTELS má v české republice cca 30 hotelů. Několik hotelu spolupracuje s OREA HOTELS formou franšízinku. V mojí práci se pokusím analyzovat výhody a nevýhody franšízy, organizační strukturu, hlavní povinnosti franšízanta a postup začlenění hotelu.
Franchising jako metoda vstupu na trh
Bláha, Petr ; Turnerová, Lenka (vedoucí práce) ; Hudeček, Miroslav (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá franchisingem jako metodou vstupu na trh. Práce je rozdělena na část teoretickou a část praktickou. Teoretická část popisuje základy franchisingu, postavení franchisingu ve světě a v České republice a jeho obecné výhody a nevýhody pro MSP. Praktická část porovnává výhody a nevýhody franchisingu na reálných firmách z oblasti cestovního ruchu.
Franchising jako forma vstupu na trh
Palásková, Dana ; Turnerová, Lenka (vedoucí práce) ; Khelerová, Vladimíra (oponent)
Práce se týká franchisingu jako možné formy vstupu na trh. Teoretická část se zabývá teoretickými náležitostmi - definicí, založením, historií a jeho výhodami a nevýhodami. Praktická část popisuje francouzský franchisový koncept Yves Rocher a jeho působení ve světě a v České republice.
Creation of a franchise system
Jenčuráková, Barbora ; Turnerová, Lenka (vedoucí práce) ; Khelerová, Vladimíra (oponent)
Moje bakalářská práce se zabývá franchisingem jako formou vstupu na trh a přesně popisuje tvorbu franchisingového systému. Cílem je zlepšit povědomí o franchisingu českých podnikatelů a analyzovat jak je teorie uplatňovaná v praxi v prípadě franchisového systému NoWet. V první kapitole definují franchising obecně, jeho historii, hlavní typy, vztah mezi partnery, výhody a nevýhody, a popisují podrobně každý krok, který musí být učiněn při začátku franchisingového podnikání. Druhá část se zaměřuje na franchisový systém NoWet. V této kapitole analyzuju, jak se jednotlivé znaky franchisingu vztahují na tuto společnost. Ve třetí kapitole jsem se pokusila analyzovat celkovou konkurenceschopnost NoWet na českém trhu.
Franchising jako forma vstupu na trh
Těšínská, Eva ; Turnerová, Lenka (vedoucí práce) ; Khelerová, Vladimíra (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá franchisingem jako formou vstupu na trh. Práce je rozdělena do dvou hlavních částí, na část teoretickou a praktickou. V první části popisuji fungování franchisingu, výhody a nevýhody spojené s tímto druhem podnikání, jeho historický vývoj ve světě a situaci v České republice. V praktické části je popsán maloobchodní řetězec Vitaland.
Mezinárodní franchising jako metoda pro obchodní expanze
Karpushina, Darya Evgenjevna ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Malý, Josef (oponent)
Cílem diplomové práce je komplexní výzkum teoretických a praktických aspektů mezinárodního franchisingu. Výzkum se zaměřuje na podrobný popis tří nejvýznamnějších pilířů: franšízové smlouvy, nejvýznamnějších trendů v oblasti franchisingu se zaměřením na potenciální tržní příležitosti a rizika, a nakonec na celkový přehled využití franšíz ve vybraných průmyslových odvětvích.
Franchising jako metoda vstupu na zahraniční trh
Horyelyshev, Arkadiy ; Turnerová, Lenka (vedoucí práce) ; Khelerová, Vladimíra (oponent)
Práce je věnována franchisingu jako nejvhodnější formě vstupu na zahraniční trh. Cíl práce spočívá v analýze možnosti praktického uplatnění franchisingu na Ukrajině. Na začátku práce se zaobírá teoretickým aspektem vstupu na zahraniční trh. Poměrně podrobně jsou v práci prozkoumány různé důvody vstupu na zahraniční trh. Poté jsou definovány nejčastější formy vstupu: fúze, licence, přímý vývoz atd. Ve zbytku teoretické části je uveden důkladný rozbor pojmů a skutečností přímo souvisejících s franchisingem. Druhá část práce má praktický charakter a je věnována aplikaci franchisingu v podmínkách Ukrajiny.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 35 záznamů.   začátekpředchozí26 - 35  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.