Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 36 záznamů.  začátekpředchozí26 - 35další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
A chatbot for the banking domain
Schmidtová, Patrícia ; Dušek, Ondřej (vedoucí práce) ; Rosa, Rudolf (oponent)
Tato práce navrhuje, implementuje a vyhodnocuje úkolově zaměřeného chat- bota, jehož úkolem je odpovídat na dotazy a poskytovat rady ohledně bankovnictví. Uvádíme rozšiřitelný modul porozumění přirozeného jazyka (NLU), založený na technologii GATE Framework, který slouží k vytvoření interpretací uživatelova dotazu. Pak implementujeme pravidlový dialogový manažer, který je odpovědný za odpovídání na základě interpretací od NLU a uloženého kontextu. Dále implementujeme model generování přirozeného jazyka, založený na šablonách. Chatbota hodnotíme za pomoci lidských testerů, ověřujeme, že ve většině případů je schopen plnit své úlohy, a identifikujeme možná budoucí vylepšení. 1
Chatbot pro Smart Cities
Jusko, Ján ; Herout, Adam (oponent) ; Zemčík, Pavel (vedoucí práce)
Cílem této práce je zjednodušit přístup k informacím občanům statutárního města Brno a zároveň modernizovat způsob komunikace mezi občanem a jeho městem. Zvolený problém práce řeší vytvořením konverzačního agenta - chatbota Kroka. S využitím umělé inteligence a analyzátoru českého jazyka je agent schopen porozumět určité množině textových dotazů v přirozeném jazyce a odpovídat na ně. Agent je dostupný na platformě Messenger a disponuje znalostní bází, která obsahuje data poskytnutá městem. Při provedení rozsáhlého uživatelského testování na celkovém počtu 76 občanů města se ukázalo, že až 97\% respondentům se líbí idea městského chatbota a vědí si představit, že ho budou pravidelně používat. Hlavním zjištěním této práce je, že široká veřejnost dokáže dobře přijmout a efektivně využívat chatbota a výsledky této práce motivují k dalšímu vývoji praktických aplikací konverzačních agentů.
Chatbot v podnikovém informačním systému
Novák, Miroslav ; Rychlý, Marek (oponent) ; Kreslíková, Jitka (vedoucí práce)
Tato diplomová práce řeší problematiku tvorby chatovacích robotů. Teoretická část práce představuje obecně koncept konverzačního rozhraní a analyzuje dostupné technologie k jeho tvorbě. Praktická část práce řeší návrh a implementaci konkrétního chatovacího robota, jehož cílem je být virtuálním asistentem v procesu výběru a nákupu zboží. Toho je dosaženo pomocí propojení chatovacího robota se systémem správy podnikových informací pomocí OData webových služeb. Jedním z největších problému bylo určení pořadí dotazovaných otázek týkající se vlastností produktů, přičemž pro implementaci byla využita teorie tvorby rozhodovacích stromů.
Chatbot Capable of Information Search
Ďurista, Michal ; Beneš, Karel (oponent) ; Černocký, Jan (vedoucí práce)
''Chatbot'' is a very popular term in today's artificial intelligence era. Chatbots can be seen in business solutions more a more nowadays. The main goal of this thesis is to create an algorithm that is capable of information retrieval and implement it into a chatbot. The information resides on a real customer's web pages. The thesis also provides an overview of current chatbot situation along with the Microsoft technologies used for the development. The technological background of these technologies, mostly natural language processing techniques, is covered too. The thesis also describes the implementation of the algorithm and the chatbot itself as well as the real industrial environment testing process.
Návrh dílčí části informačního systému
Kadleček, Tomáš ; Klusák, Aleš (oponent) ; Luhan, Jan (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem, imlementací a nastavením logiky chatbota pro e-shop. Chatbot bude sloužit pro komunikaci se zákazníky a zároveň se bude využívat jako marketingová kanál. Práce obsahuje teoretickou část, analýzu současného stavu a také praktickou část, která se pak dělí na specifické podčásti. V teoretické části jsou potřebné informace k pochopení problematiky chatbotů. Analýza současného stavu je věnována již fungujícímu e-shopu, ze kterého čerpám informace pro praktickou část.
Chatbot postavený na umělých neuronových sítích
Čechák, Jiří ; Beneš, Karel (oponent) ; Szőke, Igor (vedoucí práce)
Bakalářská práce popisuje implementaci a způsob fungování generativního chatbotu. Chatbot byl implementován v jazyce Python pomocí umělých neuronových sítí a je založen na sequence-to-sequence principu. Výsledný chatbot obsahuje tři modely, které je možné každý natrénovat a poté použít k vedení konverzace ve vytvořeném GUI. Chatbot byl, po natrénování všech modelů, testován pomocí metriky BLEU. Také byl testován několika uživateli, kteří porovnali kvalitu generovaných odpovědí s kvalitou odpovědí již existujícího chatbotu Cleverbot. Pro lepší pochopení dané problematiky se zde nachází jednoduchý popis základních pojmů, jako je umělá inteligence, umělá neuronová síť, rozdíl mezi uzavřenou a otevřenou doménou, word embedding a základní popis chatbotů a jejich dělení, včetně jejich výhod, nevýhod a použití.
Chatbot postavený na umělých neuronových sítích
Richtarik, Lukáš ; Beneš, Karel (oponent) ; Szőke, Igor (vedoucí práce)
Táto práca sa zaoberá problematikou chatbotov postavených na umelých neurónových sieťach a generatívnych modeloch. Popisuje postup a možnosti pri návrhu takéhoto chatbota a taktiež samotnú implementáciu a testovanie pomocou BLEU metriky. Práca obsahuje experimenty s rôznymi modelmi chatbotov, ich vyhodnotenie a porovnanie, testovanie na užívateľoch a niekoľko návrhov na budúce vylepšenia.
Automatizovaná konverzace na sociálních platformách
Korjenevskaya, Anastasi ; Pour, Jan (vedoucí práce) ; Fortinová, Jana (oponent)
Tato práce se zabývá procesem vývoje textové automatizované konverzace neboli chatbotů v rámci sociálních platforem. Dále se zabývá představením a porovnáním jednotlivých platforem, ve kterých lze vytvářet a komunikovat pomocí instant messaging botů, včetně vzniku a vývoje těchto platforem. Poznatky jsou prakticky demonstrovány na chatbotech pro Messenger a Telegram, postup vývoje je popsán v praktické části. Nedílnou součástí práce je také představení jednotlivých instant messaging aplikací a nástrojů rozeznaní lidské řeči.
ChatBot založený na jazykovém modelování
Radvanský, Matěj ; Szőke, Igor (oponent) ; Skála, František (vedoucí práce)
Tato práce řeší využití jazykového modelování v chatbotovi pomocí neuronových sítí. Tento problém je řešen tak, že pomocí zpracování přirozeného jazyka je při vytváření odpovědi na uživatelskou zprávu prvně zpráva analyzována. Poté jsou vytvořeny počátky vět odpovědi, které jsou doplněny výstupem neuronové sítě. Dohromady tyto věty tvoří odpověď chatbota. Proběhlo porovnání s existujícím chatbotem Cleverbotem a byla zjišťována míra inteligence obou chatbotů, na jejichž základě jsou uvedeny možnosti dalšího vývoje.
ChatBot založený na jazykovém modelování
Plaga, Michal ; Szőke, Igor (oponent) ; Skála, František (vedoucí práce)
Práce se zabývá chatbotem založeným na jazykovém modelování. Hlavním cílem práce je implementace chatbota komunikujícího na sociálních sítích. Porovnání chatbota s již existujícími chatboty. A využití jazykového modelování v aplikaci chatbota.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 36 záznamů.   začátekpředchozí26 - 35další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.