Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 264 záznamů.  začátekpředchozí250 - 259další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Tools for generating and editing of 2D terrain
Mocný, Ondřej ; Sýkora, Ondřej (vedoucí práce) ; Plch, Tomáš (oponent)
Unity je nástroj pro tvorbu her používaný velkým množstvím vývojářů. Jednou z jeho chybějících funkcí je širší podpora pro dvourozměrné hry, obzvlášť v oblasti editace a generování dvourozměrného terénu. Cílem této práce je tyto funkce navrhnout a implementovat uvnitř prostředí Unity. V práci se nejprve zabýváme analýzou problému, na jejímž konci je sestaven seznam požadavků na výsledný nástroj. V další části detailně popisujeme prostředí Unity pro získání představy o tom, jak je možné nástroj implementovat uvnitř tohoto prostředí. Dále navrhujeme program z pohledu programátora a zabýváme se reprezentací dat uvnitř Unity. Velkou část práce věnujeme rozboru různých algoritmů pro generování terénu. Nakonec popisujeme návrh a implementaci uživatelského rozhraní s využitím znalostí získaných při rozboru prostředí Unity.
Stimulace těžce postižených osob s využitím terapeutického konceptu bazální stimulace
Kaplanová, Jana ; Hájková, Vanda (vedoucí práce) ; Strnadová, Iva (oponent)
Bakalářská práce by měla čtenáře seznámit s konceptem bazální stimulace a s problematikou lidí s těžkým postižením. Praktická část práce bude zpracovávat výsledky dotazníkového šetření v Základní škole Sluneční v Hostinném. Toto šetření se bude zaměřovat na odbornou připravenost respondentů pro práci s konceptem bazální stimulace a na aplikaci tohoto konceptu do vzdělávacího procesu lidí s těžkým postižením. Cílem mé práce je představit koncept bazální stimulace jako velice účinnou terapeutickou metodu použitelnou pro práci s lidmi s těžkým postižením a toto ověřit dotazníkovým šetřením.
Vývoj 3D aplikace s využitím Unity
Roček, Jan ; Brožek, Jiří (vedoucí práce) ; Junek, Pavel (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá vývojem 3D aplikace pomocí multiplatformního enginu Unity 3D v jazyce C# pro operační systém Windows. Teoretická část popisuje historický náhled do vývoje 3D aplikací a zvažuje možnosti moderních vývojových prostředků. Jsou zde probrány klady a zápory dostupných 3D enginů. Praktická část se zabývá samotným vývojem 3D aplikace, kde je podrobně popsán průběh vývoje se závěrečným zhodnocením. Výsledkem je funkční 3D hra pro dva hráče z izometrického pohledu.
Vizualizace činnosti multi-agentního systému pomocí enginu Unity
Prokop, Jaroslav ; Zbořil, František (oponent) ; Samek, Jan (vedoucí práce)
Cílem této práce je popsat základní vlastnosti multi-agentního systému Jason a herního enginu Unity3D. Následně se práce zabývá vytvořením vizualizační aplikace, s kterou bude přes síťovou komunikaci navazovat spojení aplikace napsaná ve frameworku Jason pro modelování multi-agentního prostředí. Ta bude zasílat požadavky na vizualizaci agentů a jejich prostředí na straně vizualizační aplikace.
Řízení formace vozidel
Revický, Peter ; Kapinus, Michal (oponent) ; Rozman, Jaroslav (vedoucí práce)
Cieľom tejto práce je vytvoriť systém na riadenie kolesových vozidiel s pohybovými obmedzeniami. V práci sa rieši riadenie formácie a jej dynamické prispôsobovanie v závislosti od prekážok v okolí a zároveň aj riadenie vozidiel. Algoritmy riadiace vozidlo sú založené na báze potenciálových polí. Systém je implementovaný v 2D prostredí v hernom engine Unity. V závere je systém otestovaný na rôznych scenároch ako prechod formácie úzkym miestom, prekážka čiastočne blokujúca formáciu, scenár s dynamickou prekážkou apod.
Simulace a vizualizace letu golfového míče
Opletal, Petr ; Beran, Vítězslav (oponent) ; Španěl, Michal (vedoucí práce)
Práce se zabývá simulací a vizualizací letu golfového míče. Výsledná aplikace byla implementována s využitím enginu Unity a fyzikální knihovny PhysX. Aplikace obsahuje implementaci základní golfové aerodynamiky a pokročilou vizualizaci včetně jednoduché herní logiky. Výsledné řešení je možné použít jako součást levného golfového simulátoru. V práci je popsán teoretický úvod, existující řešení, základní fyzikální principy letu míče, návrh aplikace, tvorba hřišť a implementace. Závěr práce obsahuje experimenty s výsledným řešením a je v něm shrnut dosažený výsledek.
Zásuvný modul pro Unity implementující fuzzy stavový stroj
Hronský, Patrik ; Zachariáš, Michal (oponent) ; Kajan, Rudolf (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá implementací fuzzy stavového stroje v podobě zásuvného modulu pro Unity engine. Přibližuje čtenáři problematiku fuzzy stavových strojů a poukazuje na spůsoby řešení některých problémů. Seznamuje čtenáře s prostředím Unity enginu a vysvětluje možnosti rozšiřitelnosti enginu pomocí zásuvních modulů a knihoven. Popisuje návrh a implementaci knihovny za použití jednoduchých a srozumitelných obrázků. Použitelnost knihovny je demonstrována ukázkovou scénou Trolls vytvořenou v Unity engine s využitím vytvořené knihovny.
3D hra s technologií Leap Motion
Mainuš, Matěj ; Zahrádka, Jiří (oponent) ; Španěl, Michal (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce bylo navrhnout a implementovat 3D hru labyrint ovládanou pomocí gest rukou. Pro rozpoznávání pohybu a gest hra využívá technologii Leap Motion, aplikace samotná je vytvořena v herním enginu Unity. Výsledkem práce je multiplatformní 3D hra s vlastní knihovnou, která integruje Leap Motion SDK do Unity a eliminuje chyby v detekci rukou.
Generátor úrovní pro hru v Unity
Dražka, Jakub ; Zachariáš, Michal (oponent) ; Kajan, Rudolf (vedoucí práce)
Tato práce se věnuje problematice automatizovaného generování herních úrovní v engine Unity, konkrétně generování bludišť a generování prostředí pomocí L-systémů. Dále popisuje některé významné součásti a principy engine Unity. Na základě těchto údajů byly vytvořeny a popsány automatizované generátory těchto typů úrovní a počítačová 3D hra, která tyto generátory využívá.
Rozhraní pro hry s dataprojektorem a Leap Motion
Tomeček, Adam ; Najman, Pavel (oponent) ; Zahrádka, Jiří (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá tvorbou herního rozhraní pro dataprojektor a snímač pohybu dlaní Leap Motion. Popisuje princip mapování obrazu na objekty a různé druhy mapování a jejichy využití. Praktická část se zabývá návrhem herního rozhraní pro Leap Motion a dataprojektor a návrhem demonstračních her. Rovněž je zde popsán postup testování implementovaného rozhraní a her s uživateli a výsledky testování.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 264 záznamů.   začátekpředchozí250 - 259další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.