Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 44 záznamů.  začátekpředchozí25 - 34další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Destinace Vimpersko na trhu cestovního ruchu
NOVOTNÁ, Nikola
Cílem této práce bylo zhodnocení primární a sekundární nabídky destinace Vimpersko na základě situační analýzy, identifikace konkurenčních destinací, zjištění vnímání destinace a následné určení pozice destinace na trhu cestovního ruchu.Na základě analýze silných a slabých stránek byla identifikována konkurenční výhoda a dále byl navrhnut způsob jejího prosazování.
Profil návštěvníka destinace cestovního ruchu Příbramsko
CHLASTÁK, Lukáš
Hlavním cílem této bakalářské práce bylo sestavit profil návštěvníka destinace Příbramsko. Na základě dotazníkového šetření a analýzy agentury Czech Tourism byl sestaven profil návštěvníka destinace Příbramsko. Na základě výsledků dotazníkového šetření byly vybrány klíčové a perspektivní segmenty destinace. Každému segmentu byl navržen produkt, který by udržel a přilákal více návštěvníků.
Destinace Táborsko na trhu cestovního ruchu
BURIANOVÁ, Petra
Cílem práce je zhodnocení primární a sekundární nabídky destinace na základě situační analýzy, identifikace konkurenčních destinací a určení pozice na trhu cestovního ruchu. Na základě analýzy silných a slabých stránek destinace identifikovat konkurenční výhodu a navrhnout způsob jejího prosazování.
Návrh na vytvoření turistického informačního centra v obci Tři Studně v CHKO Žďárské vrchy
HALVOVÁ, Monika
Cílem diplomové práce byl návrh konkrétní podoby turistického informačního centra a jeho lokalizace v obci Tři Studně. Na základě analýzy poptávky a nabídky dané destinace cestovního ruchu vytvoření nabídky služeb, které bude informační centrum návštěvníkům poskytovat. Pro TIC byly navrženy dvě varianty řešení. První návrh využil současné zasedací místnosti Obecního úřadu na Třech Studních bez úprav a doplnil ji pouze novým vybavením a technikou. Druhý návrh je již spojen se stavebními úpravami této místnosti. Tři Studně jsou díky svému přírodnímu potenciálu hojně navštěvovány turisty v letních i zimních měsících. Tvoří jednu z nejvýznamnějších rekreačních oblastí na Vysočině. TIC na Třech Studních bude jedním z nejdůležitějších článků marketingové komunikace obce a jeho blízkého okolí.
Destinace České Budějovice na trhu cestovního ruchu
DUŠEK, Pavel
Cílem této bakalářské práce bylo zhodnocení primární a sekundární nabídky destinace České Budějovice na základě situační analýzy, určení konkurenčních destinací a pozice na trhu cestovního ruchu. Zároveň stanovení konkurenční výhody destinace i navržení způsobu jejího prosazování.
Profil návštěvníka destinace cestovního ruchu Táborsko
KUBECOVÁ, Kristýna
Hlavním cílem této bakalářské práce bylo sestavit profil návštěvníka destinace Táborsko. Na základě vlastního dotazníkového šetření, ankety Městského úřadu v Táboře a na základě statistik a odborného názoru a odhadu manažerů dvou největších hotelů na Táborsku jsem sestavila profil návštěvníka destinace Táborsko, a tomu jsem se také snažila přizpůsobit své návrhy a opatření.
Destinace Posázaví na trhu cestovního ruchu
KOVÁČOVÁ, Markéta
Cílem této práce bylo zhodnocení primární a sekundární nabídky destinace Posázaví na základě situační analýzy, identifikace konkurenčních destinací, zjištění vnímání destinace a následné určení pozice destinace na trhu cestovního ruchu.Na základě analýze silných a slabých stránek byla identifikována konkurenční výhoda a dále byl navrhnut způsob jejího prosazování.
Návrh strategického dokumentu cestovního ruchu pro turistickou destinaci Žumberk
KRATOCHVÍLOVÁ, Markéta
Cílem bakalářské práce bylo vytvoření návrhu střednědobého strategického dokumentu cestovního ruchu pro destinaci Žumberk. Dále pak provedení zhodnocení potenciálu destinace na základě situační analýzy, navržení priorit a opatření, jejichž realizace povede ke zvýšení konkurenceschopnosti destinace na trhu cestovního ruchu. Jednou z prvních kapitol je literární rešerše, která poskytuje teoretický úvod do dané problematiky. Poté následuje situační analýza a prezentace výsledků z kvantitativního i kvalitativního výzkumu. Na základě získaných výsledků byla navržena vize, cíle a opatření pro vybranou turistickou destinaci.
Strategie rozvoje cestovního ruchu vybraného regionu - Královéhradecký kraj
Havelková, Pavla ; Vaško, Martin (vedoucí práce) ; Kondrashov, Alexey (oponent)
Cílem diplomové práce je přiblížit problematiku řízení destinace cestovního ruchu a na základě provedených analýz shrnout potenciál cestovního ruchu v Královéhradeckém kraji a navrhnout strategii dalšího rozvoje cestovního ruchu. První část práce se zabývá základními pojmy a teorií destinačního managementu a marketingu. Druhá část práce je věnována cestovnímu ruchu v Královéhradeckém kraji. Obsahuje analýzu základních faktorů rozvoje cestovního ruchu, analýzu stávající úrovně cestovního ruchu v kraji, SWOT analýzu a možnosti dalšího rozvoje.
Videomarketing v internetové prezentaci turistických destinací
Petkov, Michal ; Herget, Jan (vedoucí práce) ; Kvítková, Zuzana (oponent)
Práce se zaměřuje na použití videa v online marketingu turistických destinací. Cílem je analyzovat možnosti použití videa destinacemi, efektivitu online videa a na základě výsledků zhodnotit celkovou vhodnost aplikace videomarketingu destinacemi. V první části je popsán mezinárodní cestovní ruch a některé důležité kategorie související s hlavním zaměřením práce. Zejména jsou to destinace, image a destinační marketing. Druhá kapitola obsahuje přehled vývoje v oblasti internetu a jeho využití v oblasti cestovního ruchu. Její součástí je popis vzájemného působení informačních technologií a chování spotřebitelů v cestovním ruchu. Třetí část představuje analýzu rolí a možností použití online videa. Součástí je také vymezení samotného destinačního videomarketingu. Ve čtvrté kapitole je testována efektivita online videa ve vztahu k formátům, které video neobsahují. Výsledkem práce je vyvození možných použití videa v online marketingu destinací. Jako významné prvky se v tomto směru projevily sociální sítě a uživatelsky tvořený obsah v kombinaci s videem. Testováním dat byla zjištěna vyšší účinnost plošné reklamy obsahující video. Jako další směr výzkumu je doporučeno zaměření na využití videa v platformách sociálních sítí a uživatelských recenzních systémů a jejich použití pro destinační marketing.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 44 záznamů.   začátekpředchozí25 - 34další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.