Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 44 záznamů.  začátekpředchozí25 - 34další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Ticketing nástroj v IBM BPM
Dvorský, Ondřej ; Pavlíčková, Jarmila (vedoucí práce) ; Kadleček, David (oponent)
Cílem této práce je návrh a implementace ticketovacího řešení za pomoci technologie Business Process Management Systems (BPMS), konkrétněji produktu IBM BPM. Práce je členěna do několika částí. Úvodní část se věnuje vysvětlení základních pojmů z této oblasti a vysvětlení základních prvků notace BPMN, s jejíž pomocí jsou podnikové procesy modelovány. Následuje analýza situace na trhu s BPMS technologiemi. Další část práce obsahuje analýzu a specifikaci požadavků na ticketovací řešení v rámci bankovního prostředí, a to včetně návrhu implementace tohoto řešení. Poslední část demonstruje implementaci ticketovacího řešení za pomoci produktu IBM BPM, a dále také klienta pro správu ticketů vyvinutého za pomoci jazyka HTML, CSS a JavaScript. Výsledné řešení je součástí přílohy této práce.
Řešení Business Intelligence v oblastí Vysokého školství na základě modelu MBI
Petronyuk, Oleksandr ; Pour, Jan (vedoucí práce) ; Pražský, Petr (oponent)
Diplomová práce představuje řešení Business Intelligence v oblasti vysokého školství. Toto řešení zahrnuje návrh vybraných úloh, metrik, dimenzí a analytických aplikací s využitím metodiky MBI. Dílčím cílem je shrnutí praktických poznatků získaných z praktického BI projektů realizovaného v oblasti vysokého školství ve společnosti IBM. Pro dosážení stanovených cílů se využijí poznatky z praxe. Tyto poznatky potvrzují skutečnost, že navržené úlohy, metriky a dimenze jsou opravdu použitelné v realné praxi. Hlavním přínosem práce je obohacení metodiky MBI o odvětové řešení z oblasti vysokého školství. Dílčím přínosem je dokumentace specifik spojených s implementací praktického BI projektů ve společnosti IBM.
Vývoj a ověření aplikace na podporu výuky HACMP clusteru pod OS IBM AIX
BENDOVÁ, Dagmar
Tato práce popisuje vývoj a použití aplikace na podporu výuky HACMP clusteru. Tato aplikace pomůže studentovi pochopit základní funkcionality tohoto typu clusteru. Uživatelé mají možnost ověřit si výstupní soubor aplikace na reálném systému. Program vygeneruje spustitelný soubor, který je možné naimplementovat pod OS AIX 5.3
Implementace komunikačního serveru ve firemním prostředí
KOZUBKOVÁ, Miroslava
Předmětem této bakalářské práce s názvem "Implementace komunikačního serveru ve firemním prostředí" je obecný popis serverových systémů, vybraných produktů od Microsoftu a IBM a porovnání jejich groupwarových funkcí. Další částí této práce je kvalitativní výzkum zahrnující informace získané při rozhovoru ve společnosti ČD Cargo, kde tyto produkty byly využívány.
Konkurenční analýza předních ICT firem na českém trhu
Dvořák, Oskar ; Feige, Tomáš (vedoucí práce) ; Molnár, Zdeněk (oponent)
Diplomová práce pojednává o oboru Competitive Intelligence ve vztahu k možnostem aplikace jeho metod a nástrojů pro konkurenční analýzu tržního prostředí s využitím moderních virtuálních sociálních sítí. Teoretická část se zaměřuje na charakteristiku tržního prostředí ICT firem s využitím Porterovy analýzy a dále na popis vybraných nástrojů a metod sloužících ke zpracování nestrukturovaných dat a analýze sociálních sítí. Praktická část vychází z reálného projektu, který probíhal od začátku března 2013 ve společnosti IBM Česká republika, spol. s r. o. Na něm jsou demonstrovány současné možnosti využití potenciálu informačních technologií v oboru Competitive Intelligence.
Transformace organizace na Social Business
Ončo, Martin ; Pavlíček, Antonín (vedoucí práce) ; Švík, Martin (oponent)
Sociální sítě, jako je Facebook, Twitter nebo LinkedIn nabízí možnost komunikovat a spolupracovat s rodinou a přáteli v našem osobním životě prostřednictvím sociální technologie, aniž bychom se vídali na denní bází. Tento odlišný přístup je již běžným pro většinu lidí a přináší nové výhody pro dnešní globální prostředí. Stejní uživatelé těchto externích sociálních sítí pracují v podnicích s různými vnitrofiremními nástroji pro spolupráci a komunikaci. Tato skutečnost se stala podnětem pro teorii používání sociálních technologií uvnitř organizace zvanou Social Business. Social Business přináší mnoho nových výhod pro organizaci, které nebyly možné získat prostrědnictvím předchozích přístupů ke komunikaci a spolupráci. Diplomová práce se zabývá procesem transformace organizace na Social Business.
Analýza aktivit společenské odpovědnosti ve vybrané organizaci
Klímová, Aneta ; Plášková, Alena (vedoucí práce) ; Hykš, Ondřej (oponent)
Bakalářská práce se zabývá analýzou společenské odpovědnosti (corporate social responsibility- CSR) ve firmě IBM. Práce se dělí na část teoretickou a praktickou. Teoretický úsek objasňuje základní pojmy související se společenskou odpovědností. Praktická část se zaměřuje na firmu IBM a její externí hodnocení CSR v souladu s českou metodou KORP. Cílem práce je analyzovat CSR společnosti IBM a navrhnout možnosti pro zlepšení. Data, potřebná k vyhodnocení, jsou získaná z GRI Reportu, zprávě o společenské odpovědnosti a z internetových stránek.
Využití sociálních sítí v Competitive Intelligence
Feige, Tomáš ; Molnár, Zdeněk (vedoucí práce) ; Švík, Martin (oponent)
Práce se zaměřuje na oblast Competitive Intelligence (konkurenční zpravodajství) s důrazem na nové možnosti ve vztahu k moderním sociálním sítím. Nejprve vyhodnocuje obecnou analýzu aktuálního stavu trhu a následně se podrobně věnuje jednotlivým předním hráčům a jejich klíčovým produktům, čímž poskytuje detailní pohled na celou oblast Competitive Intelligence. V závěru teoretické části se poté soustředí na možnosti využití moderních sociálních sítí a dalších sociálních a soft zdrojů právě pro Competitive Intelligence. Praktická část práce je věnována reálnému projektu, který se uskutečnil ve spolupráci s IBM zkraje roku 2012. Na tomto projektu jsou demonstrovány teoretické poznatky sepsané v úvodní části práce. Vzhledem k absenci obdobných zdrojů může být celá kapitola použita jako referenční model pro budoucí projekty shodného zaměření.
Využití sociálních sítí v marketingové strategii firmy
Čapek, Jan ; Lhotáková, Markéta (vedoucí práce) ; Patrný, Štěpán (oponent)
Diplomová práce se v první části zabývá problematikou sociálních sítí, jejich historickým vývojem a základním principem fungování. Obsahem druhé části je výčet výhod a rizik, které jsou s využíváním sociálních sítí spojeny a zároveň jsou zde zanalyzovány trendy využití této internetové služby v marketingové praxi. V další části je věnován prostor nejvyužívanějším sociálním sítím současnosti a popisu jejich funkčních prvků, které mohou společnosti využívat k dosažení svých marketingových cílů. Praktická část této práce začíná představením společnosti IBM, její marketingovou strategií a zhodnocením působnosti této společnosti v rámci sociálních sítí. Hlavním cílem této práce je navržení kroků, které společnosti IBM pomůžou k odstranění chyb, kterých se v současné době při svém působení dopouští. Tyto kroky zahrnují především navržení designu a způsobu využití jednotlivých funkcionalit tak, aby bylo možné zefektivnit využití sociálních sítí v rámci marketingové strategie. Facebook je v této práci stěžejním prvkem pro aplikaci dané problematiky, prostor je však věnován i Twitteru a nově vznikající sociální síti Google+.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 44 záznamů.   začátekpředchozí25 - 34další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.