Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 34 záznamů.  začátekpředchozí25 - 34  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Franchising jako metoda vstupu na trh
Šťastná, Eva ; Turnerová, Lenka (vedoucí práce) ; Krajča, Jiří (oponent)
Cílem mé práce je analyzovat možnosti financování franchisingu v České republice. První polovina práce je stručným úvodem do samotné problematiky franchisingu. Dále je vyhodnocena současná situace franchisových konceptů na českém trhu. Stěžejní část práce tvoří samotná analýza jednotlivých možností financování. Pro názornost jsou všechny způsoby představeny na konkrétním příkladu franchisového konceptu Český grunt.
Franchising jako metoda vstupu na trh
Bláha, Petr ; Turnerová, Lenka (vedoucí práce) ; Hudeček, Miroslav (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá franchisingem jako metodou vstupu na trh. Práce je rozdělena na část teoretickou a část praktickou. Teoretická část popisuje základy franchisingu, postavení franchisingu ve světě a v České republice a jeho obecné výhody a nevýhody pro MSP. Praktická část porovnává výhody a nevýhody franchisingu na reálných firmách z oblasti cestovního ruchu.
Franchising jako forma vstupu na trh
Palásková, Dana ; Turnerová, Lenka (vedoucí práce) ; Khelerová, Vladimíra (oponent)
Práce se týká franchisingu jako možné formy vstupu na trh. Teoretická část se zabývá teoretickými náležitostmi - definicí, založením, historií a jeho výhodami a nevýhodami. Praktická část popisuje francouzský franchisový koncept Yves Rocher a jeho působení ve světě a v České republice.
Creation of a franchise system
Jenčuráková, Barbora ; Turnerová, Lenka (vedoucí práce) ; Khelerová, Vladimíra (oponent)
Moje bakalářská práce se zabývá franchisingem jako formou vstupu na trh a přesně popisuje tvorbu franchisingového systému. Cílem je zlepšit povědomí o franchisingu českých podnikatelů a analyzovat jak je teorie uplatňovaná v praxi v prípadě franchisového systému NoWet. V první kapitole definují franchising obecně, jeho historii, hlavní typy, vztah mezi partnery, výhody a nevýhody, a popisují podrobně každý krok, který musí být učiněn při začátku franchisingového podnikání. Druhá část se zaměřuje na franchisový systém NoWet. V této kapitole analyzuju, jak se jednotlivé znaky franchisingu vztahují na tuto společnost. Ve třetí kapitole jsem se pokusila analyzovat celkovou konkurenceschopnost NoWet na českém trhu.
Franchising jako forma vstupu na trh
Těšínská, Eva ; Turnerová, Lenka (vedoucí práce) ; Khelerová, Vladimíra (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá franchisingem jako formou vstupu na trh. Práce je rozdělena do dvou hlavních částí, na část teoretickou a praktickou. V první části popisuji fungování franchisingu, výhody a nevýhody spojené s tímto druhem podnikání, jeho historický vývoj ve světě a situaci v České republice. V praktické části je popsán maloobchodní řetězec Vitaland.
Využití franchisingu ve vybrané firmě
Kuchařová, Jana ; Turnerová, Lenka (vedoucí práce) ; Khelerová, Vladimíra (oponent)
Diplomová práce je zaměřena na franchising a jeho využití v praxi. Cílem práce je vymezení slabých a silných stránek franchisového systému vybrané společnosti OREA HOTELS a navržení změn vedoucích ke zlepšení. V první části jsou definovány pojmy, definice a formy franchisingu,vznik a vývoj franchisingu, výhody a nevýhody franchisingu pro poskytovatele resp. nabyvatele franchisy. Praktická část je věnována aplikaci franchingu ve vybrané firmě, zhodnocení výhod, které tento systém zájemcům o franchisu nabízí a co po nich vyžaduje. Součástí práce jsou i doporučení vedoucí ke zlepšení slabých stránek.
Mezinárodní franchising jako metoda pro obchodní expanze
Karpushina, Darya Evgenjevna ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Malý, Josef (oponent)
Cílem diplomové práce je komplexní výzkum teoretických a praktických aspektů mezinárodního franchisingu. Výzkum se zaměřuje na podrobný popis tří nejvýznamnějších pilířů: franšízové smlouvy, nejvýznamnějších trendů v oblasti franchisingu se zaměřením na potenciální tržní příležitosti a rizika, a nakonec na celkový přehled využití franšíz ve vybraných průmyslových odvětvích.
Franchising jako metoda vstupu na zahraniční trh
Horyelyshev, Arkadiy ; Turnerová, Lenka (vedoucí práce) ; Khelerová, Vladimíra (oponent)
Práce je věnována franchisingu jako nejvhodnější formě vstupu na zahraniční trh. Cíl práce spočívá v analýze možnosti praktického uplatnění franchisingu na Ukrajině. Na začátku práce se zaobírá teoretickým aspektem vstupu na zahraniční trh. Poměrně podrobně jsou v práci prozkoumány různé důvody vstupu na zahraniční trh. Poté jsou definovány nejčastější formy vstupu: fúze, licence, přímý vývoz atd. Ve zbytku teoretické části je uveden důkladný rozbor pojmů a skutečností přímo souvisejících s franchisingem. Druhá část práce má praktický charakter a je věnována aplikaci franchisingu v podmínkách Ukrajiny.
Franchising jako forma vstupu na trh
Kovshevnaya, Valentina ; Turnerová, Lenka (vedoucí práce) ; Khelerová, Vladimíra (oponent)
Předkladaná bakalářská práce se zabývá problematikou franchisingu jako formy vstupu na zahraniční trh. Cílem této bakalářské práce je nejprve teoreticky rozebrat franchising jako jednu z možných forem expanze firem na zahraniční trhy, přiblížit problematiku franchisingu z pohledu prodávajícího franchisy a nakonec i aplikovat teoretické poznatky pro zkoumání a zhodnocení franchisingové firmy působící na českém trhu. Cíle jsou dosažené propracováním teoreticky uceleného pohledu na franchising z pohledu franchisora, analýzou a následným zhodnocením vstupu franchisingové firmy HIRSH INTERNATIONAL LTD na český trh. Za určitých podmínek, franchising se ukazuje jako dobrá volba formy vstupu firmy na zahraniční trh, která má řadu výhod. Předkládaná bakalářská práce obsahuje úvod, šest hlavních kapitol, závěr, seznam použité literatury a zdrojů a přílohy.
Franchisingový systém a strategie společnosti Jazykový Institut Praha, s.r.o.
Mrázková, Jitka ; Srpová, Jitka (vedoucí práce) ; Křížek, Miroslav (oponent)
V diplomové práci je navržen franchisingový systém a strategie pro společnost Jazykový Institut Praha, s.r.o. Návrh vychází z teoretických poznatků uvedených v odborné literatuře, z analýzy trhu jazykových služeb a jeho výhledu do budoucna a také z historického vývoje společnosti, její současné situace a záměrů majitelů společnosti. Práce je rozdělena na tři základní části. První část je teoretická, druhá analytická a třetí část obsahuje vlastní návrhy a doporučení.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 34 záznamů.   začátekpředchozí25 - 34  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.