Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 33 záznamů.  začátekpředchozí24 - 33  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Komparace překážek vstupu na trh v ČR a USA
Fialová, Tereza ; Vostrovská, Zdenka (vedoucí práce) ; Procházka, Pavel (oponent)
Bakalářská práce si klade za cíl srovnat hlavní překážky podnikatelů při vstupu na trh a celkovou náročnost založení podniku v České republice a Spojených státech amerických. V první části práce jsou představeny jednotlivé právní formy podnikání s jejich výhodami i nevýhodami. Další část prezentuje nutné administrativní úkony a náklady na založení. Na ni navazuje komparace zdanění příjmu fyzických a právnických osob, nákladů na pracovní sílu a také programů na podporu podnikatelů vstupujících na trh. Na základě nepříliš pozitivních zjištění současné situace v České republice jsou uvedena doporučení, která mohou pomoci přiblížit ČR úrovni Spojených států amerických.
Vstup firmy ASIO spol. s.r.o. na brazilský trh
Štych, Jan ; Zamykalová, Miroslava (vedoucí práce) ; Plotěný, Karel (oponent)
Diplomová práce se zabývá možnostmi podnikání na brazilském trhu. Zvláštní pozornost je pak věnována vodohospodářskému trhu a možnostem podnikání v oblasti čistíren odpadních vod v Brazílii. Kromě politické, ekonomické, sociologické a technologické analýzy práce obsahuje také analýzu vodohospodářského trhu, včetně trendů a možností jak na tomto trhu uspět. Cílem práce je vytvořit vhodný podklad pro vstup firmy Asio na brazilský trh odpadních vod a navrhnout vlastní řešení vstupu.
Aplikace princípů teorie her v oligopolním prostředí
Strážnický, Matúš ; Hořejší, Bronislava (vedoucí práce) ; Fantová Šumpíková, Markéta (oponent)
Diplomová práce si dává za cíl popsat strategické oligopolní prostředí českého telekomunikačního průmyslu a uvést základní principy teorie her s možností jejich aplikace na výše uvedenou problematiku. Začíná historickými změnami v českém telekomunikačním sektoru, které ovlivňují aktuální strukturu průmyslu. Práce stručně popisuje jednotlivé hráče na telekomunikačním poli a vztahuje svou pozornost na charakteristiku sektoru pomocí modelů oligopolu. Následně poskytuje teoretický pohled na možné strategie vstupu do oligopolních průmyslných struktur. Praktická část je zaměřena na teorii her v cenotvorbě, vstupu na trh a odrazování zájemců o vstup na trh spolu s příklady použití. Závěr práce sumarizuje cíle a poskytuje finální komentáře k práci.
Podmínky pro vstup zahraniční firmy na český trh
Mertinová, Nicole ; Klosová, Anna (vedoucí práce) ; Gullová, Soňa (oponent)
Tato práce analyzuje podmínky vstupu zahraniční firmy na trh České republiky. Pozornost je věnována jak teoretickým podmínkám pro vstup firmy na zahraniční trhy, tak i stávajícím podmínkám na českém trhu. Práce analyzuje nejdůležitější faktory, které na firmy při vstupu na trh působí a které mohou mít vliv na jejich úspěšné etablování na cílovém trhu, a makro a mikroekonomické podmínky na trhu České republiky a jejich změnu za posledních 10 let.
Market Entry Strategy for LEDON Lamp
Bihelerová, Judita ; Karlíček, Miroslav (vedoucí práce) ; Mikulsky, Detlef (oponent)
The main goal of this thesis is to set up a vital and pertinent marketing strategy for LEDON Lamp GmbH to enter the UK market with its innovative product. In order to approach the problem correctly, a review of the existing theoretical literature was performed, based on which a thorough secondary and primary research was carried out. The findings include a detailed description of LEDON Lamp GmbH and the UK market, the characteristics of the main competitors, their products and other competing technologies, the possible distribution channels and it also includes a part dealing with the characteristics of British consumers. Furthermore, the research findings are analysed using the tools introduced in the theoretical part of the thesis. Based on those findings and the analysis performed, a market entry strategy and a complete marketing mix are introduced.
Analýza podmínek trhu pro vstup nové firmy do odvětví monitoringu tisku a médií v Chorvatsku a Slovinsku
Zothová, Nora ; Soukup, Jindřich (vedoucí práce) ; Dobrylovský, Jiří (oponent)
Analýza podmínek trhu v odvětví monitoringu tisku a médií v Chorvatsku a Slovinsku pro vstup nové firmy. Odhad fáze životního cyklu odvětví, strategická analýza odvětví a analýza konkurenčních sil. Modely oligopolu a hypotéza vývoje odvětví. Podmínky trhu práce, příležitosti a hrozby pro novou firmu. Zhodnocení šance na vstup.
Zvláštnosti podnikatelského prostředí Pobřeží Slonoviny
Čížek, Matěj ; Gullová, Soňa (vedoucí práce) ; Klosová, Anna (oponent)
Práce se zabývá obchodním jednáním, zvláštnostmi v obchodním styku a možnostmi vstupu na trh Pobřeží Slonoviny. V práci se hodností možnosti a bariéry obchodování se zahraničními partnery v Pobřeží Slonoviny. Jsou zde uvedeny kulturní zvyklosti a obyčeje země, potřebné kroky a postupy pro úspěšné jednání. Práce obsahuje i věcné rady, jak hodnotit podnikatelské prostředí v zemi. Dále zde nalezneme potřebné informace pro vstup na trh a zahájení obchodní či výrobní činnosti. Také se zde objevují souhrnné teritoriální informace, historie a politické poměry v zemi.
Analýza problematiky vstupu zahraničních firem na čínský trh
Rezek, Tomáš ; Turnerová, Lenka (vedoucí práce)
Účelem této práce je poodhalit faktory, které znesnadňují vstup zahraničních firem na čínský trh. Vedle zřejmých ekonomických překážek, které jsou důsledkem zahraničně obchodní politiky Čínské lidové republiky (ČLR), se jedná především o překážky, které jsou zapříčiněny odlišnou kulturou. Čínská kultura s více jak čtyř tisíciletou historií má i dnes značný vliv na život i na obchodní jednání Číňanů. Je naivní domnívat se, že západnímu způsobu života se podaří vyvrátit zakořeněné tradice, které přečkaly navzdory různým režimům. Proto se v této práci zabývám těmi základními kulturními odlišnostmi, které ovlivňují obchodí vztahy mezi čínskými a zahraničními partnery.
Mezinárodní marketingová strategie vybrané společnosti
Koňáková, Jaroslava ; Bílková, Jana (vedoucí práce) ; Král, Petr (oponent)
Diplomová práce zpracovává marketingovou strategii pro vstup na trh Velké Británie pro společnost Stomi s.r.o. V první části práce jsou shrnuty relevantní teoretické koncepty a popsána metodika tvorby marketingové strategie v prostředí Business to Business. V praktické části práce je na základě této metodiky vypracována analýza trhu Velké Británie a navržena marketingová strategie.
Zvláštnosti podnikatelského prostředí, obchodní a kulturní zvyklosti: Japonsko
Kotrčová, Eva ; Mertlíková, Františka (vedoucí práce) ; Hájková, Eliška (oponent)
Práce analyzuje podnikatelské prostředí Japonska a posuzuje jeho výhody a nevýhody z pohledu zahraničního podnikatele,který chce vstoupit na japonský trh.Zabývá se všeobecnými informacemi o této zemi a popisuje vývoj japonského hospodářství a jeho současný stav. Dále se věnuje zahraničnímu obchodu Japonska a jeho struktuře a perspektivním odvětvím pro zahraniční firmy. Zabývá se také obchodními vztahy Japonska a EU a ČR a podmínkami vstupu na trh. Jako poslední se práce zaměřuje na japonskou obchodní etiketu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 33 záznamů.   začátekpředchozí24 - 33  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.