Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 53 záznamů.  začátekpředchozí24 - 33dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Webová aplikace pro realitní kancelář
Hájek, Jan ; Kunc, Michael (oponent) ; Grulich, Lukáš (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá tvorbou webové aplikace pro realitní kancelár, ve které budou jak bežní uživatelé, tak administrátori, schopni jednoduše ovládat celý systém, starající se o prezentaci firmy a aktuální nabídku nemovitostí. Je zde popsán kompletní vývoj, od pocátecních specifikací, pres návrhy diagramu až po samotnou implementaci, použitím technologií XHTML, CSS, PHP, MySQL a JavaScriptu.
Srovnání možností využití open-source e-commerce cms při implementaci e-shopu
Kmínek, Jan ; Samec, Marek (vedoucí práce) ; Svatoš, Oleg (oponent)
Cílem této bakalářské práce je průzkum aktuálně dostupných open-source e-commerce systémů a jejich využití při implementaci internetového obchodu s následným srovnáním. Pro dosažení tohoto cíle jsou nejprve v teoretické části práce rozebrány samotné e-commerce systémy a důležité pojmy, které s nimi souvisí. Teoretická část je také zaměřena na historii těchto systémů a je zde popsáno i několik trendů a novinek z oblasti e-commerce. Dále se teoretická část věnuje analýze současných e-commerce systémů, jejich dělení a stručné charakteristice hlavních současných představitelů. Závěr této části je pak věnován výběru tří platforem, které budou dále zpracovány v praktické části. Konkrétně to jsou - OpenCart, Prestashop a WooCommerce. Na závěr jsou ještě stanoveny metriky pro zkoumání a porovnávání vlastností, možností, výhod a nevýhod těchto platforem. Praktická část pak navazuje v samotné implementaci internetových obchodů ve vybraných systémech. U každé metriky je vždy rozebrán a popsán jednotlivý systém. Závěr praktické části práce se pak věnuje srovnávání daných e-commerce řešení a obsahuje i několik detailů ohledně všech tří e-shopů včetně doporučení čtenářům pro využití zvolených e-commerce cms. Hlavním přínosem této práce je srovnání vybraných open-source e-commerce cms při založení internetového obchodu. Čtenář by měl získat představu, co je vše při implementaci potřeba znát a provést. Na základě toho by se měl být schopen rozhodnout pro nejvhodnější variantu řešení při implementaci vlastního e-shopu.
Marketingový plán pro eshop "ITprofirmy"
Knechtová, Petra ; Veselý, Milan (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Tato práce je zaměřena na sestavení marketingového plánu pro nově vznikající elektronický obchod "ITProfirmy.cz". Práce se skládá ze čtyř částí. První z nich se zabývá vymezením problému a vytyčením základních cílů. Dále shrnuji teoretické podklady, ze kterých budu dále vycházet. Ve třetí části práce analyzuji současnou situaci v podniku a na závěr navrhuji marketingový plán. Předkládané řešení představuje konkrétní kroky potřebné pro úspěšné zavedení elektronického obchodu na trh včetně ekonomického zhodnocení navržených změn.
Design of E-shop in a Company AUTOP
Mešková, Lucia ; Povolný, Ing, Jiří (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
This bachelor’s thesis deals with implemeting an e-shop into the company AUTOP - Jiri Povolny, which mostly targets on selling car components, accessories and replacement parts. The aim of this thesis is to describe the issues of electronic trading and marketing, to demonstrate new trends in this area, and to analyze the company's current situation. The thesis's result is a proposed design of the company's e-shop and methodics of usage of designed model.
Analýza a návrh rozvoje elektronického obchodu firmy
Komárek, Petr ; Klíma, Filip (oponent) ; Luhan, Jan (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zaměřuje na problematiku internetového obchodování ve společnosti Zahradní centrum Jindřichův Hradec. Práce popisuje současný stav již fungujícího internetového obchodu a na základě nastudovaného teoretického pozadí a provedené analýzy společnosti nabízí návrhy k vylepšení vedoucím ke zvýšení konkurenceschopnosti a efektivity práce.
Návrh a efektivní propagace Elektronického obchodu.
Hájek, Jan ; Bauer, Oldřich (oponent) ; Němcová, Zuzana (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem webu s elektronickým obchodem s fotografiemi a jeho cílenou propagací podle moderních trendů. Cílem mé práce je navrhnout elektronický obchod pro prodej fotografií a sluţeb tak, aby přesně oslovil vhodné cílové zákazníky a zvýšil fotografovi zisky.
Moderní trendy elektronického obchodu
Pospíšil, Lukáš ; Dvořák,, Jiří (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Práce se zabývá návrhem 3D banneru a 3D modelu pro elektronický obchod pomocí nových moderních technologií.
Elektronický obchod
Čepara, Jan ; MBA, Jiří Jurán, (oponent) ; Kříž, Jiří (vedoucí práce)
Diplomová práce navrhuje vhodnou variantu elektronického obchodu pro firmu zabývající se zájezdy. Tento e-shop by měl splňovat požadavky firmy a zároveň pomocí navrhnuté propagace přinášet zisk
Model elektronického obchodování
Příborská, Lucie ; Kovaříková, Lucie (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Má bakalářská práce se zabývá tvorbou modelu pro elektronické obchodování. Cílem práce je poskytnout potřebné informace pro kvalitní navržení a zavedení elektronického obchodu. Tento obchod by měl splňovat požadavky firmy a jejích zákazníků.
Realizace nebo inovace IS firmy
Baroš, Jan ; Hrtús, Petr (oponent) ; Dydowicz, Petr (vedoucí práce)
Návrh informačního systému firmy pro elektronické obchodování. Práce objasňuje úlohu elektronického obchodování a popisuje postup vytvoření konkurenceschopného a funkčního elektronického obchodu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 53 záznamů.   začátekpředchozí24 - 33dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.