Název: Analýza a návrh rozvoje elektronického obchodu firmy
Překlad názvu: Analysis and Development Proposals for Corporate E-commerce
Autoři: Komárek, Petr ; Klíma, Filip (oponent) ; Luhan, Jan (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2011
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: B2B; B2C; ERP; Facebook; Google Analytics; internetový marketing; internetový obchod; klíčové faktory; marketingový mix; Zahradní centrum Jindřichův Hradec; B2B; B2C; e-commerce; electronic shop; ERP; Facebook; Google Analytics; key factors; marketing mix; succes of e-commerce; Zahradni centrum Jindrichuv Hradec

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/1483

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-246833


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2016-06-03, naposledy upraven 2022-09-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet