Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 53 záznamů.  začátekpředchozí24 - 33dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
M-technologie ve výuce a v řízení základních škol v rámci Moravskoslezského kraje
Smutný, Lukáš ; Svoboda, Petr (vedoucí práce) ; Kitzberger, Jindřich (oponent)
Diplomová práce na téma M-technologie ve výuce a v řízení základních škol v rámci Moravskoslezského kraje se zabývá moderními technologiemi v rámci edukace a v rámci řízení školy. Teoretická část shrnuje základní teoretické informace o m-technologiích a dalších moderních technologiích, ze kterých následně vychází výzkumná část práce, která je zaměřena na problematiku vybavenosti a užití moderních technologií ICT ve výuce a v řízení základních škol v Moravskoslezském kraji. Těžištěm výzkumné části jsou výsledky dotazníkového šetření a průzkumu na oblast využití moderních technologií při edukaci a při řízení školy. Práce se věnuje mírou implementace a využitím m-technologií a dalších moderních technologií v základních školách. KLÍČOVÁ SLOVA: informační a komunikační technologie; m-technologie; tablet; chytrý telefon; čtečka elektronických knih; interaktivní tabule; dataprojektor; datová schránka, informační systém
Interaktivní tabule ve výuce matematiky
Cendelín, Jan ; Slavík, Antonín (vedoucí práce) ; Robová, Jarmila (oponent)
Název práce: Interaktivní tabule ve výuce matematiky Autor: Bc. Jan Cendelín Katedra: Katedra didaktiky matematiky Vedoucí diplomové práce:RNDr. Antonín Slavík, Ph.D., Katedra didaktiky mate- matiky Abstrakt: Vývoj moderní technologie je velice rychlý. Téměř každý dnes využívá techniku jak v zaměstnání, tak doma. Není tedy nic neočekávaného, že se technika dostala i do výuky ve školách. Tato diplomová práce se zaměřuje na moderní výuku matematiky, a to především na využití interaktivní tabule v těchto hodinách. Práce však není určena pouze pro učitele, kteří mohou pracovat s interaktivní tabulí, ale i učitelé bez přístupu k této technice se mohou obohatit informacemi ohledně webových stránek, které mohou využít ve své přípravě, nebo promítnout na zpětném projektoru během vyučování. Klíčová slova: Interaktivní tabule, výukový materiál, webové stránky, moderní výuka.
Modernizace počátečního čtení a psaní v 1. ročníku ZŠ prostřednictvím metod RWCT a interaktivní tabule
Doležalová, Veronika ; Wildová, Radka (vedoucí práce) ; Křivánek, Zdeněk (oponent)
Anotace: Diplomová práce s názvem Modernizace počátečního čtení a psaní v 1. ročníku ZŠ prostřednictvím metod RWCT a interaktivní tabule v teoretické části shrnuje současné pojetí výuky počátečního čtení a psaní, dále pak vymezuje nové postupy, jejich využití a přínos při výuce počátečního čtení a psaní. Praktická část se zabývá zkoumáním aplikovaných metod v první třídě základní školy. Následuje dotazníkové zjišťování informovanosti, znalosti a zkušenosti s těmito metodami u pedagogů na 1. stupni ZŠ.
Interaktivní tabule ve výuce anorganické chemie na SŠ - IV.A (14. skupina)
Studničková, Zuzana ; Teplý, Pavel (vedoucí práce) ; Stratilová Urválková, Eva (oponent)
1 Abstrakt Předmětem této diplomové práce je tvorba výukových materiálů pro interaktivní tabuli v programu SMART Notebook na téma 14. skupina. Materiály jsou tvořeny formou interaktivních prezentací a jsou určeny pro výuku na středních školách. Součástí práce je také popis tvorby prezentace a práce s použitými interaktivními prvky pro učitele. Dále jsou uvedeny výhody a nevýhody práce v programu SMART Notebook. Klíčová slova: Interaktivní tabule, SMART Notebook, 14. skupina, prezentace, uhlík, křemík, cín, olovo, germanium
Content and Language Integrated Learning with ICT using the Interactive Whiteboard
Drápalík, Michal ; Ženíšek, Jakub (vedoucí práce) ; Müller Dočkalová, Barbora (oponent)
Diplomová práce "Content and Language Integrated Learning with ICT using the Interactive Whiteboard" si klade za cíl pokusit se vymezit potenciál pro využití metodiky CLIL při výuce informačních a komunikačních technologií. Práce zkoumá vývoj a oficiální podporu metodiky CLIL ze strany Evropské unie a zamýšlí se nad tím, jaké CLIL přináší výhody a proč o této metodice uvažovat. Kromě toho mapuje základní otázky, které si učitel klade, uvažuje-li o zavedení metodiky CLIL. V praktické části je práce zaměřena na tvorbu aktivit, které mohou sloužit jako příklad využití metodiky CLIL při výuce předmětu informační a komunikační technologie s využitím interaktivní tabule, což je nový moderní prostředek, kterým disponuje stále více škol. Praktická část zahrnuje soubory pro spuštění na interaktivní tabuli, vymezení žáků pro každou aktivitu, kontextu každé aktivity, jejích výukových cílů a očekávaných výstupů žáků. Zahrnuty jsou rovněž druhy úkolů a očekávané problémy. Klíčová slova: CLIL, informační a komunikační technologie, cizí jazyk, obsahový předmět, obsahově a jazykově integrované učení
Počítačem podporovaná výuka fyziky na ZŠ
SALCER, David
Cílem diplomové práce je vytvořit souhrn elektronických interaktivních materiálů pro podporu výuky fyziky na ZŠ. Další částí diplomové práce bude vytvoření vlastních interaktivních doplňků pro výuku tematického celku akustika a následně otestování těchto podpůrných materiálů ve výuce.
Problémy ve využití informačních technologií při výuce na prvním stupni ZŠ. Analýza současného stavu na Praze 1
Galata, Peter ; Horník, Vlastimil (vedoucí práce) ; Sedláčková, Daniela (oponent)
Bakalářská práce se zabývá problematikou zavádění informačních a komunikačních technologií (ICT) do základních škol v ČR, zvláště pak na jejich prvním stupni. Stručně nastiňuje historický vývoj vzdělávacích pomůcek v ČR od 19. století až do začátku 21. století, kdy začal rozvoj informačních technologií výrazně ovlivňovat způsob vzdělávání. Vylíčena jsou specifika informační společnosti a vliv ICT v dnešní době. Z pohledu implementace a výuky ICT ve školách rozebírá práce i strategie v oblasti vzdělávání na evropské úrovni i v rámci ČR. Popsány jsou tři základní aspekty procesu zavádění ICT do škol (potřebný hardware, software a vzdělání učitelů) včetně rizik a problémů doprovázejících tento proces. Na příkladu ZŠ Lupáčova v Praze je zobrazen úspěšný proces zavádění ICT do prostředí základní školy a jejího vzdělávacího procesu, zahrnuta je i analýza současného stavu v této oblasti na základních školách na Praze 1.
Tvorba elektronických učebních materiálů pro výuku fyziky na ZŠ
BARABÁŠ, Vít
Tato práce se zabývá návrhem elektronických učebních materiálů pro výuku fyziky na základní škole. Práce se skládá ze dvou částí. V první části mé práce se věnuji popisu použité technologie HTML5 a jejím možnostem a následně je provedena analýza použitelnosti zvolených technologií. Hlavní částí práce je návrh a realizace pěti zvolených výukových metod a jejich otestování na běžně používaných interaktivních tabulích a současných mobilních zařízeních.
Interaktivní tabule při výuce českého jazyka a literatury
REZKOVÁ, Aneta
Tématem bakalářské práce bude analýza používání interaktivní tabule jako alternativní pomůcky při výuce hodin českého jazyka a literatury na základní škole. V teoretické části budou vymezeny odborné termíny, bude zde pojednáno o možnostech využití interaktivní tabule pro odlišné formy výuky, o e-zdrojích a programech pro výuku za pomoci interaktivní tabule apod. Výzkumná část se bude zabývat porovnáním způsobu používání interaktivní tabule u učitelů i žáků na menších a větších základních školách ve vybraném okrese. Toto srovnání bude provedeno komparativní metodou. Cílem práce bude zjištění míry a způsobů používání interaktivní tabule v hodinách českého jazyka a literatury na 2. stupni vybraných základních škol.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 53 záznamů.   začátekpředchozí24 - 33dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.